رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از اعزام دو تیم سحر سازمان جوانان هلال احمر به منطقه سیل زده امامزاده داوود(ع) خبر داد و گفت: دانش‌آموزان در طرح دادرس، هشت آیتم امدادی را فراگرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی فیتنس چلنج ایران در دو بخش مردان و زنان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در لبنان اعزام خواهد شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از اخراج دو مربی و یک کشتی گیر از تیم ملی که قرار بود به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شوند خبر داد.
تیم ملی دو و میدانی کشورمان جهت شرکت در مسابقات بین المللی ارزروم عازم کشور ترکیه خواهد شد.
دبیر انجمن کوراش گفت: مسابقات انتخابی کوراش درون اردویی جهت اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو چین امروز در دو بخش دختران و پسران به میزبانی بجنورد در کمپ تیم‌های ملی کوراش برگزار شد.
بجنورد- دبیر انجمن کوراش گفت: مسابقات انتخابی کوراش درون اردویی جهت اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو چین امروز در دو بخش دختران و پسران به میزبانی بجنورد در کمپ تیم‌های ملی کوراش برگزار شد.
تیم ملی تکواندو زنان و مردان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم کشور جمهوری آذربایجان شد.
تیم ملی تکواندو زنان و مردان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم کشور جمهوری آذربایجان شد.
دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از اول خرداد آغاز شده است و شاگردان حسن رنگرز خود را برای حضور در دو میدان بین‌المللی آماده می‌کنند.
اعزام تیم ملی جودو کشورمان به روسیه بدلیل عدم صدور مجوز خروج از کشور دو ملی پوش در آستانه لغو قرار دارد!
تهران- مدیرعامل هلال احمر استان تهران از اعزام دو تیم آنست و یک تیم واکنش سریع هلال احمر تهران برای زلزله خوی خبر داد.
با صلاحدید کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، دو تیم منتخب متشکل از ۲۴ کشتی‌گیر، اواخر ماه جاری و اواسط ماه آینده راهی تورنمنت‌های بین المللی فرانسه و کرواسی خواهند شد.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، سال جدید میلادی را با اعزام فرنگی‌کاران منتخب به دو تورنمنت بین‌المللی در فرانسه و کرواسی آغاز خواهد کرد.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، سال جدید میلادی را با اعزام فرنگی‌کاران منتخب به دو تورنمنت بین‌المللی در فرانسه و کرواسی آغاز خواهد کرد.
تیم منتخب کشتی آزاد ایران با چهار کشتی‌گیر و دو مربی امروز راهی رقابتهای جام جایزه بزرگ قرقیزستان خواهد شد تا در آخرین میدان رسمی سال میلادی حضور یابد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از برنامه‌ریزی برای اعزام فرنگی‌کاران ایران به دو تورنمنت بین‌المللی هنری دگلان در فرانسه و تورنمنت رنکینگ کرواسی خبر داد.
دو کمک داور ایرانی حاضر در جام جهانی امشب به قطر اعزام می‌شوند.
مربی تیم ملی هندبال مردان گفت: دو تورنمنت روسیه و لهستان پیش بینی شده اما احتمال اعزام به تورنمنت لهستان بیشتر است.
مربی تیم ملی پارادوچرخه سواری از اعزام دو دوچرخه سوار به مسابقات قهرمانی جهان فرانسه در رشته پیست خبر داد و گفت: در صورت صدور مجوز از سوی شورای برون مرزی این دوچرخه سوار اواخر مهر عازم این رقابتها می‌شوند.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی راهی کویت محل برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شد که در تیم ایران دو تغییر بزرگ ایجاد شد.
با وجودی که حدود دو ماه تا آغاز مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا بیشتر زمان باقی نیست اما هنوز تکلیف اعزام تیم به این مسابقات مشخص نشده است.
تیم ملی تکواندو کشورمان پس از غیبت در دو مرحله ابتدایی رقابت‌های گرندپری در سال 2022، با شش تکواندوکار در گرندپری منچستر حاضر خواهد شد.
تیم ملی فوتسال ایران پیش از اعزام به تورنمنت تایلند، دو دیدار دوستانه در تهران برگزار می‌کند.
رئیس سازمان امداد و نجات از اعزام دو تیم ارزیاب به منطقه زلزله زده گیلان خبر داد.
فیروزکوه- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از وقوع سیل در مناطقی از فیروزکوه خبر داد و گفت: دو تیم ارزیاب به منطقه اعزام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ