مدیرعامل مس گفت که استادیوم باهنر کرمان مشکلی برای میزبانی دیدار سوپر جام ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی حکمی از سوی دکتر خرمی شاد، دیروز «محمد جواد خلیلی» به عنوان مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط‌عمومی شرکت مس منصوب گردید.
با تشکیل جلسه هیأت ‌مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران، دکتر امیر خرمی‌شاد به‌ عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شد.
دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی، انتخاب دکتر عباس علی آبادی به عنوان وزیر صمت را تبریک گفت.
مدیرعامل باشگاه مس سونگون گفت: پس از یک سال مدیریت در فوتبال تصمیم گرفته‌ام که دوباره به زمین فوتبال برگردم و سرمربیگری کنم.
محسن سلاجقه به عنوان مشاور مدیریت باشگاه مس رفسنجان معرفی شد.
مدیرعامل مس رفسنجان روز گذشته با وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد.
اعضای هیئت مدیره باشگاه مس کرمان مدیرعامل جدید این باشگاه را مشخص کردند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اسوه صبر و مقاومت رفسنجان، مادر شهیدان کدخدایی و دو جانباز بازنشسته صنعت مس دیدار کرد.
مجری طرح احداث ورزشگاه شهدای صنعت مس در کرمان گفت: با حمایت های دکتر رستمی مدیرعامل شرکت مس فاز پایانی استادیوم شهدای صنعت مس اوایل فروردین امسال آغاز می شود.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از سوی انجمن مدیریت جهادی کشور به عنوان «مدیر برگزیده جهادی» لوح تقدیر و نشان جهادی دریافت کرد.
با حکم دکتر «علی رستمی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، «حسین محققی» به عنوان سرپرست جدید مجتمع مس سرچشمه منصوب شد.
مدیرعامل سابق باشگاه مس کرمان در غم از دست دادن پدر خود عزادار شد.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به تلاش این باشگاه برای موفقیت در بخش پایه‌ها و آکادمیک، از توجه صدا و سیما به این موضوع تشکر کرد.
برخلاف شایعات شکل گرفته حول پایان همکاری محمد کهندل و مس کرمان، او امروز در استادیوم تماشاگر پیروزی بزرگ تیمش بود.
دکتر «علی رستمی»، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پی قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در مسابقات لیگ برتر فوتسال در پیامی دستیابی به این عنوان ارزشمند را به مردم عزیز شهرستان ورزقان و استان آذربایجان شرقی، بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی تبریک گفت.
در آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران که با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور و خاندوزی وزیر اقتصاد برگزار شد، از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان یکی از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران در سامانه "تراز" وزارت اقتصاد و دارایی تقدیر شد.
مدیرعامل و چند تن از اعضای هیئت مدیره باشگاه مس کرمان برای رفتن به رختکن این تیم با مشکلات زیادی مواجه شدند.
اعضای هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان تصمیم به تغییر مدیرعامل این باشگاه گرفتند.
در پی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ و تیراندازی به سوی زائران و نمازگزاران در کنار مضجع شریف، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران پیام تسلیت صادر کرد.
دکتر علی رستمی با حضور در کربلا از کاروان اعزامی شرکت مس و نحوه خدمات رسانی به زائران حرم سید الشهدا و شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی روز اربعین بازدید کرد.
با حکم دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران دکتر امید طیاری به عنوان سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس منصوب شد.
باشگاه مس سونگون ورزقان با انتخاب رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل و شروع تیم‌داری در رشته های پرطرفدار، به دنبال تبدیل شدن به قطبی جدید است.
مراسم معارفه رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل مس سونگون برگزار شد.
تیراندازی پلیس برای دستگیری « پلنگ» فراری!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ