یک تحلیلگر بازار سرمایه ضمن انتقاد از برخی تصمیماتی که در مورد این بازار اخذ شده است، گفت: کاهش قیمت ارز ناشی از اخباری که از توافق‌های سیاسی احتمالی به گوش می‌رسد به بازار آسیب نمی‌رساند، بلکه برخی تصمیمات باعث از بین رفتن اعتماد سهامداران این بازار شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی خسروی، عضو کمیته داوران فوتبال ایران، می‌گوید او اجازه صحبت در مورد تکنولوژی داور ویدیویی را ندارد.
شمارش معکوس برای مراسم معارفه لیونل مسی در میامی آغاز شده و مردم شهر آماده این روز مهم هستند.
نمایندگان مجلس در جلسه علنی دیروز (سه‌شنبه)، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی کرده و به منظور تامین نظر شورای نگهبان با اصلاحات صورت‌گرفته در این طرح موافقت کردند. همچنین نمایندگان در جریان بررسی این طرح بر مصوبه قبلی خود در ماده ۵۳ مبنی بر برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در تهران اصرار کردند.
ستاره ایرانی فاینورد هدیه ویژه‌ای از این باشگاه دریافت کرد.
در هر دو جام خداراشکر مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم که با یک همدلی خوب و اتحاد بیشتر و حمایت بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم
هافبک مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی می‌گوید استوری‌ای که شیث رضایی منتشر کرده، به او ارتباطی ندارد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال اکوادور معتقد است که فلیکس سانچز کار سختی در این کشور خواهد داشت.
فدراسیون کشتی با انتشار فهرستی از ملی‌پوشان، از هواداران خواست تا برترین ورزشکار سال این رشته را انتخاب کنند.
میشال رحمان می‌گوید یکی از دلایلی که احتمالاً باعث شده است گوگل توسعه اندروید ۱۵ را زودتر آغاز کند، کمبود فرصت برای پیاده‌سازی برخی قابلیت‌های جدید در اندروید ۱۴ است. این نسخه در بهار امسال در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود که در نیمه دوم سال به‌صورت رسمی منتشر شود.
در مراسم دیشب بهترین‌های فیفا یک نام غیرمنتظره به عنوان سرمربی ایران در رای گیری شرکت کرد
چیزی که از ساپینتو می‌بینیم اگر بتواند قدری آرام‌تر به کارش ادامه دهد، کاراکتر سرمربیگری در باشگاه استقلال را دارد.
مدیران استقلال از حالا برای فصل آینده شروع به مذاکره برای جذب بازیکن کرده‌اند.
با کاهش مصرف لبنیات در جامعه می‌توان کلسیم لازم بدن را با کشک تامین کرد. هروقت اسم میان‌وعده می‌آید، ذهن‌مان به سراغ چیپس و پفک و تنقلات ناسالم می‌رود، حتی در بهترین حالت اگر دنبال خوراکی‌های سالم باشیم، میان وعده‌هایی مثل میوه و آجیل را در برنامه غذایی خود می‌گذاریم، اما کمتر کسی کشک را به عنوان یک میان وعده سالم انتخاب خواهد کرد.
مایک جمبز، چهره شناخته شده کلمبیایی در اینستاگرام، از این که نام لیونل مسی را روی پیشانی‌اش تتو کرده پشیمان است.
اریک کانتونا به باشگاه منچستریونایتد هشدار داد اگر اسم استادیوم خانگی‌اش را از اولدترافورد تغییر داده و مثل آرسنال از اسم یک شرکت استفاده کند دیگر از شیاطین سرخ حمایت نخواهد کرد.
فدراسیون از بررسی گزینه‌ها خبر می‌دهد، وزارت ورزش از ابقای کی‌روش
قانونی که بنا بود به زندگی بسیاری سر و سامان دهد و نگرانیهای آنها را حل کند، حالا تبدیل به نگرانی بزرگ آنها شده است: «اگر به من شناسنامه ندهند چکار کنم؟!». امیدواریم نمایندگان مجلس پاسخ دهند
دیالو در گفتگو با دیلی میل اظهار داشت: «کریستیانو رونالدو به معنای واقعی کلمه برای کیلیان امباپه همه چیز است. اگر شما از لیونل مسی برابر رونالدو نام ببرید، امباپه حداقل یک ساعت با شما بحث و از این ستاره پرتغالی صحبت خواهد کرد. از نظر او، کریستیانو واقعا دست نیافتنی است.»
سرمربی پرتغالی تیم استقلال در جلسه چند روز پیش خود با مدیرعامل این باشگاه درباره مسائل مختلفی گفتگو کرد.
یک سردوشی به اسم «روا»(Reva) ابداع شده که وقتی کسی زیر آن نمی ایستد، به طور خودکار جریان آب را کاهش می دهد.
تهران- مدیر دفتر بهره برداری از تأسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: ظرفیت سدهای تأمین کننده آب تهران یک میلیارد و ۸۸۹ میلیون متر مکعب است، که فقط ۲۳ درصد آن پر آب است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز برنامه نهایی اربیعن اعلام نشده و بودجه آن هنوز مشخص نشده و به صحن نیامده است.
بازار سرمایه که در دو روز گذشته با فشار فروش بالایی همراه شده بود، پس از یک روز استراحت امروز کار خود را دوباره از سر خواهد گرفت. کارشناسان بازار سرمایه وضعیت بورس در هفته جاری را تشریح کرده اند.
یک عضو حزب اتحاد ملت ایران گفت: دولت آمد ۵۷ درصد به حقوق کارگران اضافه کرد و در انتهای سال ۱۴۰۰ آنان خوشحال شدند که ۵۷ درصد حقوق‌شان اضافه شده است اما هنوز اردیبهشت نشده می‌گفتند کاش اضافه نمی‌کردید و با این افزایش قیمت‌ها مطلقا به جایی نمی‌رسد. شما نگاه کنید کدام دولتی با خودش اینگونه رفتار می‌کند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ