احسان علوان‌زاده بازیکن استقلال ملاثانی معتقد است این تیم برای حفظ رکورد و صعود به لیگ برتر به حمایت مسئولان استان نیاز دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بحبوحه افزایش احتمال حمله نظامی کشورهای غرب آفریقا به نیجر، وزیر دفاع بورکینافاسو تأکید کرد که این کشور از نیجر حمایت خواهد کرد.
سرمربی ملوان در اولین نشست خبری فصل از هواداران این تیم دعوت کرد تا در ورزشگاه حضور پیدا کنند.
وزیر امور خارجه اوکراین از جامعه بین‌الملل خواست تا از عضویت این کشور در ناتو حمایت کنند.
با عادی‌سازی روابط بین تهران و قاهره، مصر امیدوار است که ایران به‌عنوان یک بازیگر تعدیل‌کننده رفتار‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در غزه عمل کند. به‌هرحال، این روز‌ها مصر و قطر اقدامات سنگین دیپلماتیکی را برای برقراری آتش‌بس انجام می‌دهند تا تنش‌ها بین حماس و جهاد اسلامی که مورد حمایت تهران هستند با اسرائیل برقرار شود. کاتزمن می‌گوید: «هر بار که اسرائیل و گروه‌های مسلح در غزه درگیر می‌شوند، احتمال تشدید تنش بیشتر می‌شود. این مسئله می‌تواند انگیزه اصلی مصر برای این نزدیکی بالقوه به ایران باشد.»
رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی کرمانشاه می‌گوید: «اهدا کننده و اهدا گیرنده کلیه بیرون از ضوابط انجمن بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان برای اهدای کلیه توافق می‌کنند.»
اکبر فلاح اعتقاد دارد با وجود رفع مشکلات باید از پژمان درستکار و تیمش تا المپیک 2024 پاریس حمایت کرد.
تقریبا از هر ۱۰ والدینی که فرزندان ۱۸ ساله یا بالاتر دارند، ۷ نفر گفته‌اند برای کمک به فرزندان بزرگسال خود «فداکاری مالی» کرده‌اند. ۳۱ درصد آنها فداکاری را «قابل توجه» توصیف کرده‌اند در حالی که ۳۷ درصد گفته‌اند که «تا حدودی قابل توجه» بوده است.
شخصا با آقای روحانی صحبت کردم و گفتم شما سوگند یاد کرده‌اید که از حقوق ملت حمایت کنید. اگر نمی‌توانید، لطفا موضوع را به عنوان یک امر اختلافی بر اساس وظیفه ملی و قانونی خودتان طی نامه‌ای رسمی به رهبری انعکاس دهید و از ایشان بخواهید که بر اساس اصل ۱۱۰ ورود کنند و ایشان گفتند که این کار را نمی‌کنم. نبود سیاست‌مدار ملی اینگونه کشور را به بحران می‌برد. این همه را گفتم تا به این نتیجه برسم که حاکمیت قانون مقدم بر انتخابات است. در جایی که قانون حاکمیت ندارد، اساسا سخن راندن از انتخابات آزاد و رقابتی، حدیثی بی‌مسما و بی‌معنی است.
این مطالعه می‌گوید که کیفیت رابطه آنچنان تفاوت فاحشی را در میانگین سطح گلوکز خون ایجاد نمی‌کند، بلکه این میزانِ حمایت عاطفی و اجتماعیِ دریافتی در روابط زوج‌هاست که در کاهش بروز این قبیل بیماری‌ها نقش دارد. به نظر می‌رسد این روابط یک اثر محافظتی در برابر سطوح بالای HbA ۱ c (که منجر به دیابت می‌شوند) دارند.
تارتار از هواداران ذوب‌آهن خواست تا این تیم را در دیدار مقابل ملوان حمایت کنند.
محمدرضا اخباری به هواداران تراکتور وعده داد که این تیم با حمایت هواداران خود، به بالای جدول می‌رسد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: حمایت‌ها را برای روزی که ملی پوشان وارد دهکده المپیک و یا بازی‌های آسیایی می‌شوند نگذاریم تا از آنها انتظار مدال هم داشته باشیم.
مربی مس کرمان می گوید باید از این تیم حمایت شود تا بتوانند به بقای خود در لیگ ادامه بدهند.
رئیس کمیسیون اروپا می گوید اروپا تا هر زمان که ضرورت داشته باشد، به حمایت از اوکراین ادامه می دهد.
فرمانده کل انتظامی بیان کرد: درخواستم از رئیس جمهور این است که حمایت‌های لازم از پلیس همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد کاهش تصادفات مانند سال گذشته باشیم.
کاپیتان مس کرمان با اشاره به دلیل این تیم برای تعطیلی تمرینات، مدعی است در صورت حمایت آنها قادر خواهند بود اتفاقات روشنی را در ادامه مسیر رقم بزنند.
وزیر دفاع آمریکا امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای خود از اندونزی خود ادعا کرد: تا هر وقت که طول بکشد از اوکراین حمایت می‌ کنیم!
چند بازیکن سابق یونایتد از جمله پیتر اشمایکل اعتقاد دارند که خط خوردن سانچو برای جام جهانی، تصمیم درستی بوده است.
چند بازیکن سابق یونایتد از جمله پیتر اشمایکل اعتقاد دارند که خط خوردن سانچو برای جام جهانی، تصمیم درستی بوده است.
مربی دوومیدانی در مورد بکارگیری مربی خارجی در دوومیدانی ایران گفت: باید نیروهای توانمند داخلی خودمان را به کار بگیریم و مربیان باید به کلاس‌های مربیگری بروند تا دانش خود را افزایش دهند. اگر مربی خارجی هم داشته باشیم خیلی خوب است.
مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید توصیه کرد که ایالات متحده کمک مالی در اختیار مخالفان دولت روسیه بگذارد تا افسران میان رتبه ارتش این کشور را برای کودتا علیه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه سازمان دهی کنند.
بازیکن تیم فوتبال الاهلی قطر می‌گوید باید فضای آرامش پیرامون تیم ملی در فاصله کوتاه تا جام جهانی ایجاد شود.
خوشحالم که مردم همیشه از ما حمایت می‌کنند. خوشحالی مردم خواسته قلبی همه ما است. امیدوارم مردم مثل همیشه سرباز‌ها و فرزندان خود را دعا کنند تا بازهم باعث ایجاد شور و نشاط و شادی در کشور شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ