مربی دوومیدانی در مورد بکارگیری مربی خارجی در دوومیدانی ایران گفت: باید نیروهای توانمند داخلی خودمان را به کار بگیریم و مربیان باید به کلاس‌های مربیگری بروند تا دانش خود را افزایش دهند. اگر مربی خارجی هم داشته باشیم خیلی خوب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه در جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال موضوع تقویت کادر فنی تیم ملی مطرح شد و برخی اعتقاد داشتند باید این اتفاق رخ دهد، اما در نهایت تصمیم بر ادامه همکاری با سرمربی ایرانی گرفته شد.
دبیر فدراسیون والیبال در مورد حضور دستیار خارجی در تیم ملی والیبال در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: بعید می‌دانم بتوانیم در چنین شرایط زمانی مراحل و اقدامات قانونی حضور یک دستیار خاجی را تا قهرمانی آسیا طی کنیم.
سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان گفت: واقعیت این است که شاید آمدن مربی روس به‌عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد دریچه جدیدی برای ما باز کند و چکش‌ کاری‌هایی در بعضی از فنون داشته باشد.
ورزشکار کراس فیت ایران که سهمیه حضور در مسابقات «گیمز» آمریکا را به دست آورده است، توضیحاتی درباره شرایط خودش و همکاری با مربی اسپانیایی ارائه کرد.
ورزشکار کراس فیت ایران که سهمیه حضور در مسابقات «گیمز» آمریکا را به دست آورده است، توضیحاتی درباره شرایط خودش و همکاری با مربی اسپانیایی ارائه کرد.
حضور مربیان خارجی در لیگ برتر کیفیت تیم‌ها و برخی مسابقات را بالاتر از سالیان قبل بُرد.
با پایان لیگ برتر اکنون بحث تغییرات روی نیمکت تیم‌ها داغ شده است و بحث درباره حضور مربیان خارجی تازه وارد نیز شکل گرفته است.
حضور یک مربی خارجی در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران نهایی شد.
با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال طی ۲،۳ روز آتی، از دستیار خارجی تیم ملی رونمایی خواهد شد.
دبیر کل فدراسیون فوتبال به خبر برکناری اش از این فدراسیون واکنش نشان داد و گفت: حضور تیم ملی روسیه در تورنمنت آسیای مرکزی (کافا) هنوز قطعی نشده است.
حسن روشن که قطع چرخه حضور سرمربیان خارجی در تیم ملی را یک اتفاق مثبت می‌داند، از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی ابراز خوشحالی کرد.
امیر قلعه‌نویی ۴۸ ساعت قبل با حضور در فدراسیون فوتبال جلسه مهمی با رئیس فدراسیون در خصوص دستیار خارجی خود برگزار کرد.
برخی رشته‌ها در حالی متفاضی جذب مربی خارجی برای بازی‌های آسیایی هستند که با توجه به بودجه، شرایط کاروان و زمان باقی مانده تا این بازی‌ها، به نظر می‌رسد صدور مجوز لازم برای آن منتفی باشد.
سرمربی تیم هندبال بانوان شهید شاملی گفت: بازیکنان خارجی که در در سطح بالایی از هندبال آسیا هستند حضورشان برای بازیکنان ایرانی مفید خواهد بود.
نایب رئیس فدراسیون بسکتبال از جذب گزینه خارجی برای حضور در راس کادر فنی تیم ملی بانوان خبر داد و اینکه رایزنی هایی ابتدایی در این زمینه آغاز شده است.
به تازگی وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال نشستی را با مهدی تاج برگزار کرد و در این نشست خواستار جذب یک مربی خارجی تمرین دهنده شده است.
فدراسیون‌های کاراته و انجمن‌های ورزشی برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو درخواست جذب مربی خارجی داشتند.
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: دوستان اگر به خاطر اختلاف با استکی به دنبال مربی خارجی هستند این هزینه را روی دست مملکت نگذارند.
پیشکسوت و عضو کمیته فنی و داوری فدراسیون تیراندازی گفت: اگر مدیریت درست باشد حضور دو مربی در تیم ملی تپانچه لطمه‌ای نخواهد زد.
پیشکسوت و عضو کمیته فنی و داوری فدراسیون تیراندازی گفت: اگر مدیریت درست باشد حضور دو مربی در تیم ملی تپانچه لطمه‌ای نخواهد زد.
مدیران باشگاه صنعت نفت به دنبال مذاکره با گزینه خارجی برای حضور در آبادان هستند.
از آبادان خبر می‌رسد که شرایط چند گزینه خارجی توسط مسئولان صنعت نفت در حال بررسی است و آن‌ها در حال حاضر با یک مربی برزیلی به شکل جدی در حال مذاکره هستند،
نایب رییس فدراسیون اسکیت از حضور مربی خارجی در تیم ملی اسکیت خبر داد و گفت: برای تقویت تیم ملی اسکیت برد و توسعه این رشته در استانها به دنبال جذب مربی خارجی از کشورهای آسیایی هستیم.
رئیس فدراسیون تیروکمان با اشاره به تکمیل کادر فنی تیم های ملی این رشته با حضور مربیان کره ای و ایرانی در مورد اهداف مورد نظر از تغییرات ایجاد شده و رویکرد پیش بینی شده توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ