با وجود آن که انگلیس در تلاش برای تحریم  سپاه پاسداران به عنوان یک گروه ترویستی است، اما یک مقام وزارت خارجه انگلیس اذعان کرده هنوز دولت لندن در این مورد به نتیجه نرسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت انگلیس افراد و نهادهایی در ایران و ۶ کشور دیگر را با ادعای کمک به روسیه در جنگ اوکراین، تحریم کرد.
نتایج یک نظرسنجی جدید در انگلیس نشان می‌دهد که دو سوم مردم انگلیس ( ۶۶درصد)، عملکرد حزب حاکم محافظه کار را در مدیریت مسائل مهم این کشور تائید نمی‌کنند.
دولت انگلیس تاکنون به ملی پوش کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ویزا نداده است.
سفیر پیشین ایران در انگلیس گفت: گمانه‌زنی‌هایی که منتشر شد، از توافق قطعی خبر نمی‌دهد، اما از یک تفاهم ولو موقت بین طرفین در امر هسته‌ای حکایت می‌کند که دولت آقای بایدن به خاطر انتخابات پیش‌رو خیلی وارد عمق و محتوای توافق کلی نمی‌شود و از طرف دیگر هم ایران هنوز در مسائلی که حل و فصل کامل نشده قرار نگرفته ولی گام‌هایی برداشته است.
گاردین اعلام کرد که وزارت کشور انگلیس با یک شکایت قضائی روبرو شده است. این دولت به اتهام ربودن کودکان پناهنده‌ای که بدون والدین خود وارد انگلیس شده‌اند محاکمه می‌شود.
دولت انگلیس راه تازه‌ای را برای توجیه تداوم تحریم‌های روسیه معرفی کرد.
دولت انگلیس درصدد تصویب قانونی جهت ممانعت از تحریم کالاهای اسرائیلی است.
معاون شورای امنیت روسیه به اظهارات اخیر وزیر خارجه انگلیس درباره حمله پهپادی اوکراین به روسیه، واکنش نشان داد.
دولت انگلیس در نسخه جدید سند «بازنگری سیاست خارجی و دفاعی این کشور که روز دوشنبه منتشر شد، مدعی افزایش تهدیدات ناشی از ایران شده و نسبت به پیشرفت برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان ابراز نگرانی کرده است.
دولت انگلیس در تلاش است تا از حضور ورزشکاران روس در المپیک پاریس جلوگیری کند.
دولت انگلیس صادرات تمام کالاهایی که روسیه می‌تواند از آنها در درگیری نظامی با اوکراین استفاده کند، را به این کشور متوقف کرده است.
دولت انگلیس اعلام کرد که به زودی کمیته قانونگذاری مستقل فوتبال انگلیس را راه‌اندازی خواهد کرد تا مانع از حضور باشگاه‌های لیگ برتری در سوپرلیگ شود.
دولت انگلیس گزارش های رسانه ای مربوط به ارسال جنگنده به اوکراین را تلویحا تائید کرد.
نمایندگان پارلمان انگلیس در پی افزایش ۲۰ درصدی نرخ مرگ و میر هفتگی در این کشور، خواستار تحقیقات جامع درباره این موضوع شدند.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه دولت انگلیس هیچ گاه حتی در ظاهر نخواسته سابقه تلخ و شوم به جامانده از عملکرد خود در کشور را ترمیم کند، گفت: دست پلید این دولت علیه ملت ایران کاملاً مبرهن است.
انگلیس اعلام کرده که دولت مادورو را به رسمیت نمی شناسد و این موضع گیری لندن با خشم کاراکاس روبرو شده است.
رسانه‌های انگلیس اعلام کردند دولت این کشور قصد دارد در سال آینده یک بسته کمک نظامی جدید در اختیار ارتش اوکراین قرار دهد.
در بیانیه رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر، ادعا شده است: برای نخستین بار در سه هفته گذشته، گزارش‌هایی از حملات هواپیما‌های بدون سرنشین (پهپاد) ساخت ایران منتشر شده است. این وقایع هنوز باید بررسی شوند، اما به احتمال زیاد ذخایر قبلی روسیه از چند صد فروند شاهد-۱۳۱ و ۱۳۶ به پایان رسیده و اکنون انبار تسلیحاتی خود را از نو پر کرده است.
وزرای خارجه و دفاع انگلیس در جمع وزرای دولت جدید این کشور باقی می مانند.
مشاور دوک نشین لانکستر گفت که دولت انگلیس برای احتمال قطع برق آماده می شود.
مأموران پلیس، یک زن معترض به سیاست‌های دولت انگلیس را در جریان تجمع اعتراضی روز یکشنبه بازداشت کردند و کشان‌کشان به بازداشتگاه بردند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پشت صحنه حوادث اخیر، دولت خبیث و جنایتکار انگلیس و عوامل آنان است.
دولت انگلیس مجوز برگزاری بازی های این هفته لیگ برتر را صادر کرد و اکنون باید دید تصمیم نهایی مسئولان لیگ چه خواهد بود. همه چیز در جلسه امروز لیگ برتر با باشگاه ها مشخص می شود.
دولت انگلیس مجوز برگزاری بازی های این هفته لیگ برتر را صادر کرد و اکنون باید دید تصمیم نهایی مسئولان لیگ چه خواهد بود. همه چیز در جلسه امروز لیگ برتر با باشگاه ها مشخص می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ