محمد عباس زاده این هفته هم نتوانست گلزنی کند تا همچنان جایگاهش را با مهاجم جداشده پرسپولیس، شریک باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم هلندی سابق پرسپولیس در نخستین بازی برای باشگاه کانگژو چین موفق به گلزنی شد.
مهاجم هلندی سابق پرسپولیس در نخستین بازی برای باشگاه کانگژو چین موفق به گلزنی شد.
مهاجمی که قرار بود جانشین یورگن لوکادیا در خط حمله شود و مشکلات این تیم را پایان دهد، هنوز موفق به ثبت اولین خود در این فصل نشده است.
بی بی سی اسپورت مهم‌ترین بازیکنان بدون تیم جهان را معرفی کرده است که نام یورگن لوکادیا نیز در آن به چشم می‌خورد.
نکته‌ای که می‌تواند رقابت‌های این هفته را کمی جذاب‌تر کند، مربوط به کورس عنوان آقای گلی در این لیگ است. عنوانی که دارنده‌های کنونی‌اش آمار بسیار ضعیفی دارند و از سوی دیگر قریب به سه ماه است دست‌نخورده باقی مانده است. ماجرا از این قرار است که محمد عباس‌زاده و سپس یورگن لوکادیا با شش گل زده در اواخر نیم‌فصل نخست به این عنوان رسیدند، ولی بعد از آن و نزدیک به سه ماه است هنوز این تعداد گل اضافه نشده.
درباره دلایل خروج ناگهانی یورگن لوکادیا حرف و حدیث زیاد بود و هست، ولی نکته جالب اینکه هنوز هم مسئولان باشگاه پرسپولیس از یک سو و مسئولان فدراسیون فوتبال در سطحی بالاتر، از بیان علت دقیق خروج این بازیکن خودداری می‌کنند.
توضیحات درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس روایتی از رفتن لوکادیا از ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
اگر دنبال جلب توجه و تأیید بودم، با همه رسانه‌ها درباره اتفاقاتی که در ایران رخ داد صحبت می‌کردم. خودم انتخاب کردم که این کار را نکنم. آنهایی که به من نزدیک هستند،‌ می‌دانند چه اتفاقاتی رخ داد.
در شرایطی که هنوز شوک جدایی یورگن لوکادیا از پرسپولیس فروکش نکرده است، دو بازیکن دیگر این تیم با پیشنهاد تیم‌های خارجی روبرو هستند و امکان دارد از جمع سرخپوشان جدا شوند.
حامد پاکدل یکی از گزینه‌های جانشینی لوکادیا در روزهای غیبت شیخ دیاباته و جدایی لوکادیا است که هنوز پایش در این فصل به گلزنی باز نشده است.
اگرچه هنوز مذاکرات به مراحل نهایی نرسیده‌اند اما همه می‌دانند که بهترین و بی دردسرترین جانشین برای یورگن لوکادیا، آخرین آقای گل پرسپولیس است.
محمد عباس زاده در 180 دقیقه اخیر نتوانسته گلزنی کند.
مهاجم هلندی پرسپولیس بعد از دریافت مطالبات طی سه مقطع، از این تیم جدا شد تا پرونده عجیبی را احتمالا در آینده شاهد باشیم.
لوکادیا یکطرفه فسخ کرد / پرسپولیس: در فیفا می‌بینیمت!
با گذشت ۴۸ ساعت از خروج لوکادیا از ایران، او هنوز وارد کشور نشده است.
مهاجم هلندی پرسپولیس در زمان دریافت مجوز خروج از تهران، به مدیران تیم قول داد امشب به تهران بازگردد.
مهاجم هلندی پرسپولیس در زمان دریافت مجوز خروج از تهران، به مدیران تیم قول داد امشب به تهران بازگردد.
باشگاه پرسپولیس در حساس‌ترین برهه زمانی‌اش در لیگ با مشکلی ناخوانده اما آشنا برای فوتبال ایران مواجه شد، مشکلی که در نهایت احتمالاً با داستان تکراری ماندن دست باشگاه در پوست گردو همراه خواهد شد.
سرمربی پرسپولیس در واکنش به این که برنامه این تیم برای عیسی آل‌کثیر چیست و آیا می‌تواند جایگزین لوکادیا و دیاباته باشد؟ گفت: آل‌کثیر آماده بازی نشده است و هنوز شش ماه از مصدومیت او نگذشته است.
پرسپولیس در بازی‌های تدارکاتی اخیر از دو مهاجم در خط حمله استفاده کرده است. در‌واقع استفاده همزمان از یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته در پرسپولیس هنوز از ابتدای بازی‌های رسمی این تیم اتفاق نیفاده است. یکی از دلایل اصلی این موضوع عدم‌آمادگی بدنی شیخ بود که رفته‌رفته شرایط او بهتر شده است
درویش: هنوز یحیی گل محمدی درخواستی در این خصوص نداشته است و ما تابع تصمیم کادرفنی تیم هستیم
لوکادیا چند روز پیش به باشگاه پرسپولیس مهلت ۱۵ روزه‌ای داده بود تا مطالباتش پرداخت شود، اما با وجود گذشت چند روز از این مهلت، هنوز این پول به این بازیکن هلندی پرداخت نشده است.
پرسپولیس بالاخره از مهاجم هلندی خود در لیگ بیست و دوم رونمایی کرد اما این بازیکن نتوانست آنطور که باید انتظارات را در فاز هجومی سرخ‌ها برآورده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ