مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه مرغ با قیمت هر کیلو ۶۰ هزار و ۶۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نرخ گوشت مرغ نسبت به هفته گذشته کاهش پیدا کرده اما همچنان با قیمت مصوب ۶۳ هزار تومان، فاصله دارد. در حال حاضر هر کیلو گوشت مرغ در بازار ۷۸ هزار تومان قابل خرید است.
قیمت گوشت مرغ نسبت به هفته گذشته تا حدودی کاهش پیدا کرده و از هر کیلو ۹۵.۸۰۰ تومان در هفته گذشته به ۸۶.۸۰۰ تومان در هفته جاری رسیده است اما تا قیمت مصوب هر کیلو ۶۳هزار تومان، فاصله دارد.
قیمت در بازار گوشت قرمز و سفید همچنان بالاست و هر کیلو گوشت گوسفندی بین ۳۸۰ تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر بوده و گوشت مرغ با وجود تعیین نرخ مصوب ۷۳ هزار تومان به مبلغ ۸۸ هزار تومان به فروش می رسد.
رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی حکایت از ادامه نا به سامانی در بازار گوشت مرغ دارد علاوه بر اینکه بازار گوشت قرمز هم با وجود تثبیت قیمت‌ها در حدود ۶ هفته گذشته، با افزایش قیمت مواجه شده است.
وزارت جهادکشاورزی سامانه پیامکی برای اعلام فروشندگان مرغ بیشتر از قیمت مصوب را راه‌اندازی کرده است.
معاون وزیر صمت گفت: نرخ مصوب روغن موتور در سال جدید افزایش نیافته و افزایش قیمت اخیر در بازار، گران‌فروشی است.
اصفهان- معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: فروش گوشت مرغ بالاتر از قیمت مصوب تخلف است.
اصفهان- معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کننده در اصفهان ۷۱ هزار تومان تعیین شده و فروش بالاتر از این قیمت تخلف است.
اصفهان- معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کننده در اصفهان ۷۱ هزار تومان تعیین شده و فروش بالاتر از این قیمت تخلف است.
گوشت مرغ در هفته دوم اسفند ماه هر کیلو ۶۵.۸۰۰ تا ۶۶.۸۰۰ تومان شد.
مبصری اظهارکرد: حدود قیمت مرغ با توجه به ابزارهای تنظیم بازار و مقدار عرضه از حدود ۶۳ هزار تومان، که قیمت مصوب است، فراتر نخواهد رفت.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: از روز یکشنبه مصوبه خرید حمایتی مرغ مازاد مرغداران ابلاغ می‌شود که برای تنظیم بازار مرغ بسیار مؤثر و مفید است.
قیمت مصوب انواع میوه و سبزی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران و به صورت عمده اعلام شد.
قیمت مرغ که هفته گذشته تا هرکیلوگرم ۵۸ هزار تومان افزایش یافته و به قیمت مصوب ۶۳ هزار تومانی خود نزدیک شده بود دوباره کاهش یافت و در سطح خرده فروشی تا ۵۰ هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.
سمنان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون قیمت مرغ گرم در استان ۵۵ هزار و ۶۰۰ تومان است، گفت: عرضه این کالا کمتر از نرخ مصوب کشوری انجام می‌شود.
یوسفخانی گفت: قیمت مصوب مرغ هر کیلو ۶۳ هزار تومان برای مصرف کننده است که الان عرضه زیاد و کم بودن تقاضا الان زیر نرخ مصوب بین ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان در مراکز عرضه به دست مردم عرضه می‌شود.
یوسفخانی گفت: قیمت مصوب مرغ هر کیلو ۶۳ هزار تومان برای مصرف کننده است که الان عرضه زیاد و کم بودن تقاضا الان زیر نرخ مصوب بین ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان در مراکز عرضه به دست مردم عرضه می‌شود.
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت مرغ تازه کامل کاهشی شده و حتی در برخی مغازه‌ها کمتر از نرخ مصوب نیز عرضه می‌شود.
کارگروه برنامه‌ریزی تولید گوشت مرغ کشور پیش بینی کرد با چهار مصوبه جدید درباره افزایش تولید مرغ، قیمت این محصول طی هفته‌های آینده دوباره کاهش می‌یابد.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه مرغ با قیمت ۶۰ هزار و ۶۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار خبر داد.
معاون بازرگانی وزارت جهادکشاورزی گفت: به دلیل افزایش هزینه‌های تولید و برای استمرار فعالیت مرغداری ها، قیمت هر کیلوگرم مرغ به ۶۳ هزار تومان افزایش یافت.
رئیس فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: نرخ مصوب تخم مرغ تغییری نکرده و فروش بیش از قیمت مصوب، تخلف محسوب می شود.
سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار قیمت مصوب هرکیلوگرم مرغ در میادین میوه و تره‌بار را اعلام کرد.
قیمت مرغ در ادامه روند نزولی خود به حدود ۴٨ هزار تومان در بازار رسیده در حالی که نرخ مصوب آن ۶٠ هزار تومان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ