اصفهان- معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: فروش گوشت مرغ بالاتر از قیمت مصوب تخلف است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر کیلو گوشت مرغ گرم ۸۷ هزار و ۸۰۰ تومان در فروشگاه های پروتئین فروشی سطح شهر در حال فروش است.
با وجود اینکه حمل سویا از کارخانجات روغن کشی به واحدهای مرغداری در حال انجام است آیا می توان منتظر کاهش قیمت گوشت مرغ در روزهای آینده بود.
گوشت موش‌آهو در برخی فرهنگ‌ها به عنوان غذای لذیذ شناخته می‌شود، و شکارچیان زیادی این حیوان را برای فروش در بازار شکار می‌کنند
فروش اقساطی گوشی‌های موبایل و مودم از جمله خدماتی است که همراه اول در الکامپ ۲۰۲۳ به متقاضیان ارائه می‌دهد.
قیمت در بازار گوشت قرمز و سفید همچنان بالاست و هر کیلو گوشت گوسفندی بین ۳۸۰ تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر بوده و گوشت مرغ با وجود تعیین نرخ مصوب ۷۳ هزار تومان به مبلغ ۸۸ هزار تومان به فروش می رسد.
گندم، برنج، گوشت مرغ و... بازار ناآرامی دارند، کاهش قدرت خرید و افزایش نرخ تورم تولید و فروش آن ها را با مشکلاتی همراه کرده است.
شاهرود_ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه فروش مرغ بالاتر از کیلویی ۷۳ هزار تومان گران‌فروشی است، گفت: مردم با گزارش گران‌فروشی به تعادل قیمت مرغ می توانند کمک کنند ...
مقامات کانادایی اعلام کردند که امکان عرضه گوشت یخ زده گوساله این کشور در بازار عراق فراهم شده است.
مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی از حل مشکل نهاده‌های طیور خبر داد و گفت: بخشی از افزایش قیمت گوشت مرغ به دلیل گران فروشی و بخشی مرتبط به هزینه‌های تمام شده تولید است.
اصفهان- معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کننده در اصفهان ۷۱ هزار تومان تعیین شده و فروش بالاتر از این قیمت تخلف است.
اصفهان- معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کننده در اصفهان ۷۱ هزار تومان تعیین شده و فروش بالاتر از این قیمت تخلف است.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف ۳ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت غیر مجاز و قاچاق در یک واحد صنفی فروش محصولات پروتئینی در شمال تهران، خبر داد.
از آنجایی‌که خون این خرس‌ها به‌سرعت از بدنشان خارج می‌شود، گوشت‌شان خوش‌طعم‌تر است و طرفداران بسیاری دارد. شهردار این شهر ژاپنی می‌گوید، مصرف گوشت خرس خیلی رایج نیست، اما در اینجا گردشگران را تشویق می‌کنیم برای خرید گوشت خرس و امتحان آن، به این شهر سفر کنند.
تربت‌حیدریه - مدیر جهاد کشاورزی تربت‌حیدریه گفت: در مدت برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) مقرر شده است ۹۵ تن گوشت منجمد سفید و قرمز با قیمت مصوب تنظیم بازار عرضه شود.
طرح‌ تولید قراردادی گوشت قرمز و فروش مدت‌دار نهاده‌های دامی به منظور حمایت از حوزه دامپروری اجرایی می‌شود.
تبریز- رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی از مورد کلاهبرداری واقع شدن یکی از کاربران فضای مجازی خبر داد که در یکی از سایت های خرید و فروش برای خرید گوشی آیفون در تور آگهی های جعلی گرفتار شده بود.
تخم مرغ، مرغ و ماهی از آزمایشگاه: سنگاپور اولین کشور در جهان می‌باشد که فروش گوشت تولید شده از سلول‌های بنیادی را تایید کرده است. با این وجود، این پرسش مطرح می‌شود که آیا گوشت تولید شده در آزمایشگاه برای تغذیه جهان کافی می‌باشد؟
قیمت برخی اقلام اساسی در هفته اول دی در فروشگاه های زنجیره ای و خرده فروشی های سطح شهر تهران اعلام شد.
این روزها قیمت گوشت قرمز در بازار افزایش یافته است، از دلایل افزایش قیمت گوشت، در کنار صادرات، قاچاق دام به برخی کشورهای همسایه و فروش با نرخ‌های بالاتر است.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: گاهی اوقات به صورت انگشت شمار در رستوران‌ها تخلفاتی از قبیل خرید و فروش گوشت حیوانات حیات وحش صورت می‌گیرد و نمی‌توان آن را انکار کرد، اما بعضی از این اخبار مانند سرو گوشت گراز به صورت وسیع در رستوران‌ها شایعه است.
وی در پاسخ به پرسش که آیا گزارشی از کشتار دام‌های مکروه و غیرحلال و فروش آن به سازمان داده شده است، افزود: گزارش فروش اسب و الاغ به دست ما رسیده است ولی در زمینه فروش سگ گزارشی به ما نداده‌اند. از مردم تقاضا داریم که از خرید گوشت در واحدهایی که کشتارها آنها خارج از پروسه دامپزشکی است اجتناب کنند.
بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی فروش گوشت قرمز دام های سبک و سنگین و فرآورده های آن از پرداخت عوارض و مالیات معاف است.
بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی فروش گوشت قرمز دام های سبک و سنگین و فرآورده های آن از پرداخت عوارض و مالیات معاف است.
مسعود دانشمند کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه دولت اولویت‌های اقتصادی خود را مشخص نکرده است، اظهار داشت: اینکه ما می‌گوییم در حال حاضر اولویت اقتصادی دولت چیست، یعنی باید یک ترتیب برای انجام کار‌ها قائل شد، اما در حال حاضر هرچه دولت اعلام می‌کند که درصدد انجام اصلاحات اقتصادی است، اما بعد باید برای آن هدف مشخص شود، اما اینکه اعلام شود چنین اقداماتی به مردمی سازی در اقتصاد ختم می‌شود، باید توضیح دهند که منظورشان از مردمی‌سازی اقتصاد چیست، زیرا این واژه و یا مفهوم در هیچ یک از کتب اقتصادی نیامده و مفهوم آن بسیار گنگ و مبهم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ