اصفهان- معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کننده در اصفهان ۷۱ هزار تومان تعیین شده و فروش بالاتر از این قیمت تخلف است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نرخ گوشت مرغ نسبت به هفته گذشته کاهش پیدا کرده اما همچنان با قیمت مصوب ۶۳ هزار تومان، فاصله دارد. در حال حاضر هر کیلو گوشت مرغ در بازار ۷۸ هزار تومان قابل خرید است.
با وجود صادرات، تخم مرغ در بازار همچنان ارزان و کمتر از نرخ مصوب به فروش می‌رود.
رئیس‌کل بانک مرکزی پایبندی بانک‌ها بر نرخ سود سپرده‌های بانکی مصوب شورای پول و اعتبار را مهم و ضروری دانست و گفت: بانک‌هایی که این موضوع را رعایت نکنندبه هیئت انتظامی‌ معرفی می شوند.
قیمت در بازار گوشت قرمز و سفید همچنان بالاست و هر کیلو گوشت گوسفندی بین ۳۸۰ تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر بوده و گوشت مرغ با وجود تعیین نرخ مصوب ۷۳ هزار تومان به مبلغ ۸۸ هزار تومان به فروش می رسد.
مدتی است برخی بازارهای محصولات کشاورزی نا به سامان بوده و قیمت ها در برخی بازارها سلیقه ای اعمال می شود. البته بازار هوشمند بوده و این امر دلایل اقتصادی دارد.
سال ۹۶ الزام نرخ مصوب از بازار گوشت گوسفند و گوساله حذف شد بنابراین نباید این تنوع قیمتی خیلی دور از ذهن باشد.
تبریز- رئیس اتاق اصناف کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی، نرخ جدید شیر خام را کیلویی ۱۵ هزار تومان اعلام کرده ولی شرکت‌های لبنی اعتنایی به این قیمت مصوب ندارند.
حسن خوشخو با اشاره به افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیت هواپیما والزام به رعایت نرخ نامه انجمن ایرلاین‌ها از برخورد باگران فروشی بلیت هواپیما خارج ازقیمت مصوب خبر داد.
معاون وزیر صمت گفت: نرخ مصوب روغن موتور در سال جدید افزایش نیافته و افزایش قیمت اخیر در بازار، گران‌فروشی است.
مدیر کل بازرسی و نظارت برکالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی گفت: نرخ مصوب مرغ در بازار همان ۶۳ هزار تومان است.
اصفهان- معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: فروش گوشت مرغ بالاتر از قیمت مصوب تخلف است.
اصفهان- معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کننده در اصفهان ۷۱ هزار تومان تعیین شده و فروش بالاتر از این قیمت تخلف است.
آخرین تغییرات نرخ مصوب ۲۸۵۰۰ تومانی در سامانه نیما اعلام شد.
رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و ماهی گفت: بازار گوشت مرغ بدون کمبود و زیر نرخ مصوب دولت تا پایان سال تامین است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: هنوز نرخ مصوب تخم‌مرغ اعلام نشده و ناچاریم تا زمان ابلاغ نرخ مصوب، تخم‌مرغ را طبق نرخ صورت‌ جلسه عرضه کنیم.
مشهد _ رییس اتحادیه صنف شیرینی‌سازان، شیرینی‌فروشان و کافه قنادی مشهد گفت: در آستانه شب یلدا نرخ مصوب شیرینی از سوی رییس کمیسیون نظارت تعیین و به اطلاع صنوف زیرپوشش این اتحادیه رسید.
سمنان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون قیمت مرغ گرم در استان ۵۵ هزار و ۶۰۰ تومان است، گفت: عرضه این کالا کمتر از نرخ مصوب کشوری انجام می‌شود.
یوسفخانی گفت: قیمت مصوب مرغ هر کیلو ۶۳ هزار تومان برای مصرف کننده است که الان عرضه زیاد و کم بودن تقاضا الان زیر نرخ مصوب بین ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان در مراکز عرضه به دست مردم عرضه می‌شود.
یوسفخانی گفت: قیمت مصوب مرغ هر کیلو ۶۳ هزار تومان برای مصرف کننده است که الان عرضه زیاد و کم بودن تقاضا الان زیر نرخ مصوب بین ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان در مراکز عرضه به دست مردم عرضه می‌شود.
رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: کرایه سرویس مدارس بسیار بیشتر از آن چیزی است که توسط شورای شهر به تصویب رسیده است.
عضو هیئت مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد: مابه التفاوت قیمت بلیت‌هایی که پیش از این با نرخ بالاتر از مصوب برای پروازهای اربعین به فروش رفته، به زائران عودت داده می شود.
یک مقام مسئول گفت: بلیت پروازهای اربعین فقط با نرخ مصوب ۶ میلیون تومان فروخته شده و پرواز چارتری نجف در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۱ شهریور نداریم.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی ضمن تاکید بر لزوم پایبندی بانک‌ها در پرداخت سود علی‌الحساب به سپرده‌ها از معرفی مدیران متخلف به هیئت انتظامی بانک‌ها خبر داد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز این کمیسیون تاکید شد که قیمت بلیط اربعین باید به نرخ مصوب باشد و بلیط چارتری در اربعین نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ