مبصری اظهارکرد: حدود قیمت مرغ با توجه به ابزارهای تنظیم بازار و مقدار عرضه از حدود ۶۳ هزار تومان، که قیمت مصوب است، فراتر نخواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی در هفته چهارم مرداد نشان داد، گرمای هوا قیمت تخم مرغ را ریزشی کرده است اما همچنان قیمت مرغ بالا است.
نرخ گوشت مرغ نسبت به هفته گذشته کاهش پیدا کرده اما همچنان با قیمت مصوب ۶۳ هزار تومان، فاصله دارد. در حال حاضر هر کیلو گوشت مرغ در بازار ۷۸ هزار تومان قابل خرید است.
قیمت گوشت مرغ نسبت به هفته گذشته تا حدودی کاهش پیدا کرده و از هر کیلو ۹۵.۸۰۰ تومان در هفته گذشته به ۸۶.۸۰۰ تومان در هفته جاری رسیده است اما تا قیمت مصوب هر کیلو ۶۳هزار تومان، فاصله دارد.
شاهرود_ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه فروش مرغ بالاتر از کیلویی ۷۳ هزار تومان گران‌فروشی است، گفت: مردم با گزارش گران‌فروشی به تعادل قیمت مرغ می توانند کمک کنند ...
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: تغییر قیمت به معنای گران شدن محصول نیست زیرا گرانی هنگامی است که کالایی بیش از ارزش واقعی باشد.
گوشت مرغ که مشمول قیمت تعزیراتی است و بر اساس آخرین قیمت گذاری باید هر کیلو ۶۳ هزار تومان عرضه شود بین ۶۳ تا ۸۲ هزار و ۴۰۰ تومان در نوسان است.
بازار گوشت مرغ این روزها با انواع قیمت‌ها رو به رو است در حالی که مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد قیمت هر کیلو گوشت مرغ بدون تغییر ۶۳ هزار تومان است.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با افزایش کشتار دام، قیمت لاشه دام سبک و سنگین در بازار میدان بهمن نسبت به هفته‌های اخیر کاهش داشته است.
قیمت تخم‌مرغ در آمریکا در ۱۲ ماه منتهی به دسامبر سال ۲۰۲۲، ۲.۴ برابر شده و سازمان رقابت این کشور خواستار تحقیق نقش شرکت‌های بزرگ در بالا رفتن غیر واقعی قیمت این کالای اساسی شده است.
دبیر انجمن زنجیره‌های تولید گوشت مرغ گفت: هم اکنون قیمت گوشت مرغ زیر قیمت تمام شده تولید است و در صورت تداوم این روند، تولیدکنندگان از دور خارج شده و مجدداً با کمبود گوشت مرغ مواجه می شویم.
قیمت مرغ که هفته گذشته تا هرکیلوگرم ۵۸ هزار تومان افزایش یافته و به قیمت مصوب ۶۳ هزار تومانی خود نزدیک شده بود دوباره کاهش یافت و در سطح خرده فروشی تا ۵۰ هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.
مدیر بهره برداری سازمان میادین میوه و تره بار تهران قیمت عرضه مرغ در میادین میوه و تره بار را اعلام کرد.
یوسفخانی گفت: قیمت مصوب مرغ هر کیلو ۶۳ هزار تومان برای مصرف کننده است که الان عرضه زیاد و کم بودن تقاضا الان زیر نرخ مصوب بین ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان در مراکز عرضه به دست مردم عرضه می‌شود.
یوسفخانی گفت: قیمت مصوب مرغ هر کیلو ۶۳ هزار تومان برای مصرف کننده است که الان عرضه زیاد و کم بودن تقاضا الان زیر نرخ مصوب بین ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان در مراکز عرضه به دست مردم عرضه می‌شود.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه مرغ با قیمت هر کیلو ۶۰ هزار و ۶۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار خبر داد.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه مرغ با قیمت ۶۰ هزار و ۶۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار خبر داد.
معاون بازرگانی وزارت جهادکشاورزی گفت: به دلیل افزایش هزینه‌های تولید و برای استمرار فعالیت مرغداری ها، قیمت هر کیلوگرم مرغ به ۶۳ هزار تومان افزایش یافت.
رئیس فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: نرخ مصوب تخم مرغ تغییری نکرده و فروش بیش از قیمت مصوب، تخلف محسوب می شود.
قیمت تخم مرغ حداکثر ۹۰ هزار تومان
رییس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران گفت: قیمت تخم‌مرغ در مرغداری‌ها افزایش نیافته و بنابراین فروش تخم‌مرغ با قیمت‌های بالای ۹۰ هزار تومان تخلف است.
قیمت تخم مرغ در سطح میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد.
گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، گفت: برای جبران میزان هزینه‌های تولیدکنندگان، قیمت مرغ و تخم مرغ نیازمند افزایش و البته اصلاح است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ