یکی از وعده های وزارت صمت تولید خودروهای جدید در سال ۱۴۰۲ بود که تاکنون از خودروی اطلس و شاهین CVT که در سامانه یکپارچه هم عرضه شده بودند به ترتیب ۱۸ دستگاه و ۲۸۵ دستگاه تولید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی جزئیات تولید خودرو از آمار تجمعی اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نشان می دهد که تولید ۶ خودرو در شرکت ایران خودرو و تولید ۳ خودرو در شرکت سایپا متوقف شده است.
وزیر امور اقتصاد و دارایی برنامه ی ۱۰ محوری مصوب شده در ستاد اقتصادی دولت را تشریح کرد.
در حالی که روز گذشته قرار بود، قیمت‌های جدید خودرو‌های تولید داخلی از سوی شورای رقابت اعلام شود، با یک روز وقفه، به صورت ناقص و در حد درصد تغییر قیمت‌ها از سوی یک مقام مسئول در این شورا رسانه‌ای شد.
بررسی جزئیات تولید محصولات معدنی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ حکایت از رشد ۱ تا ۲۷ درصدی این محصولات دارد.
بررسی وضعیت شاخص تولید صنعتی در آذر ماه حکایت از استمرار رشد مثبت شاخص کل تولید صنعتی شرکتهای بورسی برای هفتمین ماه متوالی دارد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: ۷۸۲ هزار میلیارد تومان در ۸ ماهه امسال به بخش صنعت و معدن تسهیلات داده شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱ درصد رشد داشته است.
گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص پایش بخش صنعت و معدن در آذرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی به ترتیب افزایش ۱۲.۹ و ۱۵.۷ درصدی داشته اند.
وزارت صمت وعده تولید حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه خودروی سواری در سال جاری را داده بود اما تا پایان آذر ماه ۷۶۰ هزار دستگاه تولید شده که حکایت از فاصله ۳۰ درصدی با برنامه ها دارد.
مدیرکل بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی: تغییر فصل و بارندگی‌ها موجب افزایش هزینه تولید و قیمت پیاز شده است. صادرات هم یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت پیاز بود که این موضوع مدیریت شد.
شاخص تولید صنعتی شرکت‌های بورسی در آبان‌ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶.۵ درصد رشد کرد تا برای ششمین ماه متوالی شاهد رشد مثبت این شاخص مهم بخش صنعت باشیم.
وزارت صمت در گزارشی ضمن تشریح جزئیات تولید و صادرات مواد معدنی در نیمه نخست سال جاری، از رشد ۳ درصدی صادرات سیمان، رشد ۱۶۲ درصدی صادرات گندله آهن و کاهش ۴۱ درصدی صادرات سنگ آهن خبر داد.
امیدنامه پذیرش دو خودروی سواری پژو ۲۰۷ و تارا تولیدی شرکت ایران خودرو در سایت رسمی بورس کالای ایران قرار گرفت.
بررسی گزارش وزارت صمت از عملکرد یک ساله این وزارتخانه در صنعت خودرو نشان می دهد که مواردی همچون ارتقای کیفیت، تولید خودروهای جدید، گسترش صادرات و واگذاری خودروسازان در دستور کار قرار دارد.
بررسی گزارش وزارت صمت از عملکرد یک ساله این وزارتخانه در صنعت خودرو نشان می دهد که مواردی همچون ارتقای کیفیت، تولید خودروهای جدید، گسترش صادرات و واگذاری خودروسازان در دستور کار قرار دارد.
مدت ها است که عرضه خودرو در بورس کالا آغاز شده است و تاکنون خودروهای مختلفی برای عرضه بر روی تابلو بورس کالا رفته اند. خبرهای منتشر شده بیانگر آن است که قرار است هایما محصول تولیدی ایران خودرو برای دومین بار میهمان بورس کالا باشد. جزئیات این عرضه را در مطلب زیر بخوانید.
مصوبه هیات وزیران در مورد مشوق های حمایت از تولید و حفظ و ایجاد اشتغال ابلاغ شد.
معاون وزیر صمت با اشاره به رشد بیش از ۲۸۳ درصدی تولید خودروی سواری کامل گفت: در نیمه دوم امسال، عرضه همه خودرو‌های سایپا و دیگر شرکت‌های خودروساز با توجه به معادل بودن عرضه و تقاضا، توسط خود شرکت‌ها یا از طریق بورس کالا انجام می‌شود. ایران خودرو نیز فروش خودرو‌های تولیدی را در سامانه فروش خود شرکت اجرا خواهد کرد.
طی ۵ ماه نخست امسال از ۱۹ کالای صنعتی بررسی شده، تولید ۱۳ کالا با افزایش مواجه شده است که در بین آنها اتوبوس و مینی بوس در صدر و روغن نباتی در انتهای جدول قرار دارند.
مدیر اداره تأمین مالی زنجیره‌ای تولید بانک مرکزی جزئیات حمایت غیر تورمی بانک مرکزی از بخش تولید با انتشار اوراق گام در بورس کالا را تشریح کرد.
بررسی آمارهای مربوط به تولید خودرو در پنج ماهه ابتدای امسال حاکی از آن است در این مدت در مجموع ۴۲۲ هزار و ۷۸ دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شده که بیانگر رشد ۱۰ درصدی است.
توضیحات زنگنه سخنگوی کمیسیون جهش تولید ملی مجلس شورای مجلس را در خصوص استفساریه مجلس شورای اسلامی در خصوص آزمون وکلا را مشاهده می‌کنید.
در جلسه فوق‌العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام برای افزایش تولید انرژی‌های تجدیدپذیر و نوین در برنامه هفتم توسعه تصمیم گرفته شد.
در حالی که بر اساس قانون جهش تولید مسکن بانک ها باید ۲۰ درصد تسهیلات خود را به بخش تولید مسکن اختصاص دهند، مجموع وام های پرداخت شده در سال گذشته به ۲ درصد هم نمی رسد.
گروه بهمن به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خدمات ویژه‌ای را از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ خرداد ماه به زائران حرم مطهر ارائه می‌نماید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ