گویی بازیکنان خط دفاع دینامو را با یک جیپ به طور اشتباهی به ورزشگاه ماکسیمیر آوردند تا ناگهان فوتبال بازی کنند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل ملوان می‌گوید این باشگاه به شخص خاصی متکی نیست و امسال نیز به موفقیت‌هایش ادامه خواهد داد.
قائم مقام حزب موتلفه گفت: اصلاح‌طلبان تحلیل‌های کاملاً اشتباهی انجام می‌دهند و این باعث می‌شود که این افراد نه تنها در مسیر و اراده مردم نباشند بلکه در برابر خواست آنها قرار بگیرند.
حفظ آب بدن امری ضروری است، به ویژه در هوای گرم. اما از قرار معلوم فراموش کرده ایم که هر نوشیدنی‌ای عمدتاً از آب است، حتی چای و قهوه. بدن ما بهترین معیار برای پی بردن به زمان نوشیدن آب است. هر زمان که احساس تشنگی کردید یعنی وقت نوشیدنی است.
شاید موارد بسیاری وجود دارد که کاربران اندرویدی از آنها خبر نداشته باشند و شاید مواردی وجود داشته باشد که به اشتباه انجام می‌دهند.
سرمربی استقلال گفت که آنها امسال چهار بار برابر نساجی به میدان رفته اند و از این تیم شناخت خوبی دارند.
تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: در روایت است که اگر انسان نسب به زمان خودش شناخت داشته باشد، کمتر گرفتار اشتباه می‌شود. دقیقاً امام همین را می‌فرمایند که حوزه‌ها و روحانیت باید نبض تفکر و نیاز آینده جامعه را همیشه در دست داشته باشد و همواره چند قدم جلوتر از حوادث، مهیای عکس‌العمل مناسب باشند. یعنی وقتی می‌بینیم غرب دارد در فضای مجازی شب و روز توطئه می‌کند، مهیا باشیم. امام می‌فرمایند طوری برنامه‌ریزی کنید که از آنها جلوتر باشید.
کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی یونایتد تاکید کرد که اشتباه آنها حریف را امیدوار به تغییر نتیجه کرد.
در تحقیقات نخست، کارآگاهان پی بردند که قربانی بر سر یک قطعه زمین با افرادی اختلاف داشته و در زمان درگیری از طرف آن‌ها هدف گلوله مرگبار قرار گرفته است.
پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی است که این تیم با چنین پشتوانه‌ای نباید دچار مشکلاتی شود که نبود یک میلیون دلار باعث حذف و اتفاقات احتمالی بدتر برای آنها شود.
تعیین زمان انتخابات فدراسیون‌ها بدون اطمینان از وضعیت کاندیداها و در نهایت تایید صلاحیت دیرهنگام آنها، روند اشتباهی است که در پیش گرفته شده، بدون توجه به هزینه‌هایی که می‌تواند داشته باشد.
اگر نتایج مورد انتظار را از روتین روزانه مراقبت از پوست خود دریافت نمی‌کنید، این ۶ اشتباه سرم را که باید از انجام آن‌ها دست بردارید، بررسی کنید.
رایج‌ترین اشتباهی که مردم در مورد روتین‌های مراقبت از پوست مرتکب می‌شوند این است که آن‌ها را بیش از حد پیچیده می‌کنند. مردم دوست دارند آخرین روند‌های مراقبت از پوست را همانطور که در رسانه‌های اجتماعی توصیه می‌شود دنبال کنند که اغلب ممکن است برای هر پوستی مناسب نباشد و منجر به تحریک آن شود.
سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم به چهار پنج بازیکن برای نیم فصل دوم نیاز دارد.
تخم مرغ باید درست پیش از پخته شدن شسته شود، اما اگر قصد داشتید زمان دیگری از تخم مرغ ها استفاده کنید، از شستشوی آنها خودداری کنید تا بهتر بماند.
دکتر حسین آخانی گفت: مساله چم‌شیر از نظر پیش‌بینی اتفاقاتی که قرار است آنجا بیفتد، یکی از ساده‌ترین سدهاست. قبل از هر چیز رودخانه زهره یک رودخانه شور است، ایجاد سد در یک رودخانه شور یعنی تجمع نمکی که به‌طور طبیعی شسته می‌شد و به دریا می‌ریخت. ما می‌خواهیم این را تجمیع کنیم و معلوم نیست دوستانی که می‌خواهند این نمک را پشت این سد جمع کنند برایش چه برنامه‌ای دارند. شواهد جدید زمین‌شناسی نشان می‌دهد در زمان مطالعات سد، در تشخیص بخشی از سازند گچساران اشتباه بزرگی صورت گرفته است.
تحلیل‌های اخیر اتحادیه جهانی نشان می‌دهد که آنها کمتر از دو سال مانده به المپیک بر این باورند که حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور نمایندگان اوزان 86 و 97 کیلوگرم ایران در پاریس هستند.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: برخی رفتارهای غلط ورزشکاران ما پسندیده نیست و شاید به دلیل اطلاعات اشتباهی است که به آنها می‌رسد.
با وارد‌شدن کودکان به سال‌های نوجوانی، میل آن‌ها به تنهایی، مرتکب بزرگ‌ترین اشتباه می‌شویم و تنهای‌شان می‌گذاریم. هر‌چه باشد وقتی نوجوانی گستاخ که مثل یک موجود خطرناک در اطراف می‌گردد و به دنبال دردسر است، راهی اتاقش می‌شود، می‌توانید نفس راحتی بکشید؛ اما اگر اجازه بدهید فاصله میان شما و نوجوان‌تان زیاد شود، نمی‌توانید در زمان لازم که بیشتر از هر وقت در خطر مسائلی مانند افسردگی، اعتیاد به اینترنت، اختلالات خوردن و آسیب‌زدن به خودش قرار می‌گیرد، به کمک او بروید.
باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا با رعایت قوانین کمیته مصارف با مشکل باشگاه استقلال مواجه نشود.
چندین کاربر آیفون 14 و آیفون 14 پرو تا کنون گزارش کرده اند که زمانی که سوار ترن هوایی شهربازی می شوند، تلفن همراه آنها به اشتباه بروز تصادف را تشخیص می دهد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: اینکه فکر کنند پلیس در ۲۰ دقیقه می‌تواند افراد را بازداشت و توجیه کند و آنها را به احکام اسلامی و حجاب آمر کند، تفکر و منطق اشتباهی است،کما اینکه این اقدام برای اعتماد عمومی و تعامل با مردم آسیب‌زا می‌شود.
مربی تیم نساجی می گوید اگر اشتباه داوری نبود و مظاهری اخراج می شد، آنها برنده از زمین مسابقه خارج می شدند.
باورهای غلط زیادی در مورد ریزش مو وجود دارد. شاید شنیده باشید که کوتاه کردن مو‌ها باعث ضخیم‌تر شدن آن‌ها می‌شود. یا اینکه طاسی را فقط مردان تجربه می‌کنند. زمان آن رسیده تمام این باورهای اشتباه را فراموش کنید.
مصوبه سران قوا درباره حداکثر افزایش اجاره‌بها بین ۱۵ تا ۲۰ درصد عملی نمی‌شود و صاحبان خانه به این مصوبه تمکین نمی‌کنند، امروز مستاجران به «چه‌کنم چه‌کنم» افتاده‌اند. از طرفی مصوبه حداکثر افزایش ۲۰ درصدی برای اجاره‌بها هم روی زمین مانده است. آقای رئیس جمهور کمر مستاجران خم شده به داد آن‌ها برسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ