شهردار تهران با بیان اینکه مهمترین موضوع برای تهران نوسازی شهری است، گفت: در تهران ۱۲ هزار هکتار بافت ناپایدار که ۴ هزار و ۵۶۰ هکتار آن بافت فرسوده است، وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از ورود ۱۹۷ هزار و ۷۸۶ خودرو طی روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه سال جاری به استان خبر داد و گفت: در مقایسه با مدت مشابه ۹ درصد افزایش داشته ایم.
دادستان تهران از پیگرد قضایی و صدور کیفرخواست برای مدیران وقت بانک های صادرات ایران و پاسارگاد به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور با تصرف غیر قانونی در وجوه بانکی و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال، خبر داد.
آقامحمدی با بیان اینکه دوهزار و ۲۰ محله و ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت در سراسر ایران وجود دارد که از امکانات اولیه زندگی مانند مسکن، اشتغال، تحصیلات تا ۱۲ سال، سلامت، خوراک و پوشاک محروم هستند، ابراز داشت: در این شرایط چطور می‌توان گفت مسلمانانی وجود دارند که شهرسازی اسلامی را در دستور کار دارند.
سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: فرصت‌های زیادی در دریا وجود دارد، چون دریا سفره بازی است که همگان می‌توانند از آن بهره برداری کنند. نیروی دریایی به این دلیل نیرویی راهبردی است که می‌تواند تا ۱۲ مایلی سواحل آمریکا برود، ولی سایر نیرو‌ها از چنین توانمندی‌ای برخوردار نیستند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: فرصت‌های زیادی در دریا وجود دارد، چون دریا سفره بازی است که همگان می‌توانند از آن بهره‌برداری کنند.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۳۳۳ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۷۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
ویتامین B ۱۲ یکی از ویتامین‌های مهم و ضروری برای بدن است که کمبود آن مشکلاتی را برای سلامتی به وجود می‌آورد، به همین دلیل مصرف آمپول و مکمل‌های حاوی این ویتامین ضروری است.
شهردار تهران گفت: وجود سه گسل فعال و همچنین وجود بیش از ۱۲ هزار هکتار بافت ناپایدار در شهر تهران نگرانی بالقوه ای را برای ما ایجاد کرده است.
رییس انجمن بسکتبال با ویلچر مردان درباره آخرین وضعیت ۱۲ بازیکن لژیونر بسکتبال با ویلچر پس از زلزله ترکیه گفت: تمام بازیکنان در صحت و سلامت هستند و مشکل خاصی وجود ندارد.
بازار سرمایه دقیقا از اول بهمن‌ماه با حدود ۱۰هزار میلیارد تومان خروج پول حقیقی مواجه بوده و نزولی بوده است. در نگاهی به دلایل منفی شدن بازار در روزهای اخیر و همچنین خروج سنگین پول حقیقی از بازار سرمایه در این مدت (پولی که بخش زیادی از آن پتانسیل ورود به بازارهای موازی را داشته و این ورود به بازارهای موازی مطمئنا اثرات مخربی برای اقتصاد خواهد داشت) به چند دلیل عمده می‌رسیم. این دلایل در واقع مهم‌ترین چالش‌های سهامداران و سرمایه‌گذاران تا پایان سال به شمار می‌روند.
با ریزش داربست و بتن ۱۲ نفر دچار حادثه شده‌اند که از این تعداد ۵ نفر به بیمارستان اعزام می‌شوند و برای ۷ نفر دیگر هم مشکل خاصی به وجود نیامده است.
این تصاویر نه با هدف به چالش کشیدن چشمان شما بلکه کاملا تصادفی گرفته شده‌اند و در بسیاری مواقع خود عکاس هم بعد‌ها متوجه وجود موردِ پنهان در عکسش شده است.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: پیازهای جنوب تا دو هفته آینده به تهران رسیده و با ورود حدود ۲۵۰۰ تن پیاز نو به موجودی انبارها پایه آن به ۱۲ هزار تومان می‌رسد.
بسیار شنیده اید که گفته می‌شود چگونه کاهش وزن پس از ۵۰ سالگی دشوارتر از سنین پیش از آن است. در حالی که برخی از عوامل بیولوژیکی وجود دارند که می‌توانند کاهش وزن را در دهه پنجم عمر و پس از آن دشوارتر سازند برخی از مواردی که باعث حفظ وزن می‌شوند مرتبط با تغییر سبک زندگی شما هستند.
شهردار تهران با بیان اینکه باید ۱۲ هزار بافت ناپایدار را به یک بافت سکنی پذیر با تأمین سرانه‌های هفت گانه تبدیل کنیم، گفت: ۴۴ محله وجود دارند که در مخاطره فروریزش در شیب قرار گرفته‌اند.
در قرن نوزدهم اغلب زنان با لباسی ازدواج می کردند که در موقعیت های دیگر هم بتوانند آن را بپوشند. تب لباس عروس سفید را بعدها فیلم های هالیوودی به وجود آوردند که در آن ها زوج ها تا پایان عمر به خوبی و خوشی با یکدیگر زندگی می کردند. اما تنها خانواده های ثروتمند استطاعت خرید لباس عروس سفید را داشتند. تازه از دهه ی ۱۹۵۰ بود که مردم طبقه متوسط شروع به استفاده از لباس عروس سفید کردند، آن هم به لطف افزایش تولید اجناس ارزان قیمت تر در دوره ی شکوفایی انفجاری پس از جنگ جهانی دوم.
رجبی مشهدی گفت: نسبت به سال گذشته که ۹درصد مبادله بورسی وجود داشت اکنون ۳درصد سهم بیشتری از برق کل کشور از طریق بورس مبادله شده است.
معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند از بازیافت ۱۲ هزار تن پسماند حجیم و جلوگیری از ورود آن‌ها به مرکز آرادکوه خبر داد و گفت: پسماندهای الکترونیکی در تمامی غرف پسماند بازیافت می‌شوند.
سازمان ملل اعلام کرد که صادرات غلات از بنادر اوکراین با وجود خروج روسیه از این توافقنامه ادامه دارد.
یک دختر ۱۲ ساله با کمک اعلان‌های ضربان قلب اپل واچ توانست پیش از اینکه دیر شود، از ابتلای خود به سرطان باخبر شده و در جهت درمان اقدام کند.
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در رابطه با این خبر گفت: در محل حادثه مشاهده شد که یک حلقه چاه فاضلاب حدوداً ۱۲ متری در یک منزل قدیمی سه طبقه وجود داشته که تخریب شده و در پی آن یک خانم جوان حدوداً ۱۸ ساله به داخل چاه سقوط کرده بود. آتش‌نشانان با احتیاط کامل و با توجه به سست بودن دیواره‌ها و احتمال ریزش دوباره چاه عملیات را آغاز کردند و موفق شدند این خانم جوان را از چاه خارج کنند، اما امدادگران اورژانس پس از معاینه وی مرگش را تأیید کردند.
در حال حاضر، هیچ درمان مؤثری برای بیماری کبدچرب غیرالکلی وجود ندارد، اما یک مطالعه جدید نشان داد که ویتامین B ۱۲ و فولات می‌توانند به کاهش التهاب و زخم در افراد انسانی و مدل‌های حیوانی کمک کنند.
خطر غرق شدن شناگران، احتمال آسیب به قفس‌ها و تورهای صیادی و خطر خسارت به شناورهای کوچک و تاسیسات دریایی در مناطق یاد شده وجود دارد و از این رو ممنوعیت شنا، محدودیت در فعالیت‌های دریایی به‌ویژه تردد با شناورهای سبک، قایق‌های صیادی و تفریحی و سایر تمهیدات پیشگیرانه از خسارات احتمالی توسط کلیه فعالان دریایی توصیه می‌شود.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هفته‌ای که گذشت روندی نزولی داشت و با قرار گرفتن در ارتفاع یک‌ میلیون و ۲۷۹ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ