بسیار شنیده اید که گفته می‌شود چگونه کاهش وزن پس از ۵۰ سالگی دشوارتر از سنین پیش از آن است. در حالی که برخی از عوامل بیولوژیکی وجود دارند که می‌توانند کاهش وزن را در دهه پنجم عمر و پس از آن دشوارتر سازند برخی از مواردی که باعث حفظ وزن می‌شوند مرتبط با تغییر سبک زندگی شما هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کرج - چالوس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۷ مرداد ماه از آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی دوباره پس از 12 سال در مجلس مورد بررسی قرار گرفت. موافقان در این زمینه معتقدند در صورت اجرای این طرح شاید شرایط حوزه مسکن بهبود پیدا کند اما اینکه بار مالی تحمیل شده به دولت در راستای تحقق این امر چقدر توجیه اقتصادی داشته باشد جای سوال دارد؟ منصور آرامی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با تابناک به بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است.
رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی درباره ساختمان‌های درگیر در گسل‌های تهران و منطقه یک گفت: براساس مطالعاتی که در مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی انجام شده، در کل تهران بیش از ۱۲ هزار پلاک ساختمانی بر روی گسل‌ها ساخته شدند که هر پلاک ممکن است چندین واحد داشته باشد.
شاید به نظر برسد که بهترین راه برای جلوگیری از بدبو شدن دهان، کنار گذاشتن سیر و پیاز از رژیم غذایی است. با این حال، همیشه مقاومت در برابر وسوسه‌ی مصرف آن‌ها امکان‌پذیر نیست. به‌علاوه، به‌دلیل مزایای زیادی که برای سلامتی دارند، عاقلانه نیست که از خوردن‌شان اجتناب کنیم.
گرت جان اسکام (Gert-Jan Oskam)، ۴۰ ساله، اهل هلند، در سال ۲۰۱۱ هنگام کار در کشور چین دچار یک تصادف وحشتناک با دوچرخه شد که توانایی حرکت دادن پاهایش را از او سلب کرد. اما یک ایمپلنت الکترونیکی پیشرو به او این امکان را داد تا یک بار دیگر کنترل پاهایش را به دست آورد.
نوشیدن آب زیاد و هیدراته نگه داشتن بدن یک راه عالی برای پاکسازی روده است. نوشیدن آب ولرم جوشیده به صورت ناشتا برای هیدراته ماندن بدن تاثیر خوبی دارد و علاوه بر روده، به سلامت عمومی بدن تان کمک می‌کند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از تصادف بین کامیون و اتوبوس در محور آرادان به سمت سرخه خبر داد و گفت: این حادثه ۱۲ مصدوم بر جای گذاشته است.
با اجرای مفاد قانون جدید چک و راه اندازی سامانه محچک، متوسط زمان رفع سو اثر چک‌های برگشتی از ۴۰ روز در سال‌های گذشته به ۱۲ روز در ۸ ماهه اخیر رسید که کاهش ۷۰ درصدی را نشان می‌دهد.
تیم‌های ملی تنیس زیر ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شد و به قهرمانی آسیا راه پیدا کرد.
شاهمیرزایی گفت: هم اکنون ظرفیت نسب شده پتروشیمی کشور ۹۳ میلیون تن در سال است که با راه اندازی ۱۰۸ طرح بزرگ و کوچک جدید تا ۱۲ سال آینده این ظرفیت به دو برابر خواهد رسید.
مسعود جهانی گفت: طی سال گذشته ۱۱۴ کیلومتر زیرسازی، ۱۲۰ کیلومتر ریل‌گذاری و ۱۰ هزار متر مربع احداث ساختمان‌های ایستگاه‌های راه آهن صورت انجام شده است.
رشت - معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح ۱۲ پروژه کلان کشور در سال جاری خبر داد و گفت: دو طرح راه آهن رشت - کاسپین و تکمیل آزادراه رشت - قزوین جزو ۱۲ پروژه افتتاحی است.
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه‌ای، ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را آغاز راه تثبیت انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشورمان دانست.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه طی دو روز گذشته ۱۲ نفر در جاده‌های استان جان باختند، گفت: بیشتر این حوادث در محورهای فرعی استان رخ داده است.
وزیر راه و شهرسازی  گفت: واحدهای مسکن مهر که امروز به بهره برداری رسید حدود ۱۰ تا ۱۲ سال طول کشیده که در قالب طرح نهضت ملی مسکن آنها را تکمیل و به متقاضیان تحویل می‌دهیم.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
این حادثه در اثر ریزش داربست عملیات بتن ریزی تونل ۲۰ در روبروی پایگاه هلال احمر شهرستانک رخ داد.
شاید تصور کنید که عشق برای حفظ یک رابطه طولانی مدت مانند ازدواج کافی است، ولی کاملا در اشتباهید، در کنار عشق باید اعتماد، سازگاری، صداقت، صمیمیت، قدردانی و احترام قرار بگیرد تا بتوانید رابطه عاشقانه تان را در بلند مدت حفظ کنید. یکی از مهم‌ترین مولفه‌های رابطه عاطفی سالم، احترام است.
مدیرعامل شرکت راه آهن از اصلاح شیوه نامه اجرایی ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید خبر داد و گفت: شیوه نامه جدید به امضای وزیر راه و شهرسازی و وزیر نفت رسیده است.
شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ آذرماه سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: باید بر این باور بود که تنها راه حل مشکلات کشور، عمل به قانون اساسی و فعلیت یافتن حداکثری ظرفیت‌های مغفول آن است.
سرنوشت گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب با برگزاری ۲ دیدار پایانی مشخص شد و تیم‌های ملی مراکش و کرواسی به مرحله حذفی راه پیدا کردند.
مدیرعامل راه آهن ایران در حاشیه اجلاس CCTT در مسکو، از تفاهم با روسیه جهت ترانزیت ۱۲ میلیون تن بار از مسیر ایران خبر داد.
شهید سیدروح الله عجمیان روز ۱۲ آبان در جریان آشوب عده‌ای عوامل بیگانه در آزاد راه کرج - قزوین به شهادت رسید.
شیائومی بوک ایر ۱۳ باریک‌ترین لپ تاپ شیائومی تا به امروز می‌باشد که حدود ۱۲ میلی متر ضخامت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ