معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند از بازیافت ۱۲ هزار تن پسماند حجیم و جلوگیری از ورود آن‌ها به مرکز آرادکوه خبر داد و گفت: پسماندهای الکترونیکی در تمامی غرف پسماند بازیافت می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز دوشنبه ۱2 تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. بیشترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
در نیمه ابتدای بورس امروز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ شاخص‌ها سبزپوش بودند و میزان ورود پول حقیقی به بازار ۱۰۴ میلیارد تومان گزارش شد. بیشترین میزان ورود پول حقیقی به نماد کتوسعه بود.
براساس گزارش منابع محلی، دست کم ۱۲ نفر پس از ورود غیرقانونی به یک معدن طلا در ونزوئلا، جان خود را از دست دادند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از ورود ۱۹۷ هزار و ۷۸۶ خودرو طی روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه سال جاری به استان خبر داد و گفت: در مقایسه با مدت مشابه ۹ درصد افزایش داشته ایم.
آقامحمدی با بیان اینکه دوهزار و ۲۰ محله و ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت در سراسر ایران وجود دارد که از امکانات اولیه زندگی مانند مسکن، اشتغال، تحصیلات تا ۱۲ سال، سلامت، خوراک و پوشاک محروم هستند، ابراز داشت: در این شرایط چطور می‌توان گفت مسلمانانی وجود دارند که شهرسازی اسلامی را در دستور کار دارند.
شهردار منطقه ۱۲ از بازدید وزیر کشور از بازار تهران خبر داد و گفت: به دستور وزیر، رسیدگی به موضوعات بازار به‌طور جدی‌تر و عملی‌تر با محوریت استانداری تهران پیگیری خواهد شد.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۳۳۳ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۷۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
تلویزیون سوریه از ورود فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان به دمشق خبر داد.
شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از ورود ۱۲ کشتی به ناوگان حمل بار دریای خزر خبر داد.
وزیر خارجه سوریه برای نخستین بار طی ۱۲ سال گذشته وارد قاهره شد.
شهردار تهران گفت: وجود سه گسل فعال و همچنین وجود بیش از ۱۲ هزار هکتار بافت ناپایدار در شهر تهران نگرانی بالقوه ای را برای ما ایجاد کرده است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۲ اسفند) نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی و از بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۱ و روز شنبه (۱۳ اسفند) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش پراکنده و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بازار سرمایه دقیقا از اول بهمن‌ماه با حدود ۱۰هزار میلیارد تومان خروج پول حقیقی مواجه بوده و نزولی بوده است. در نگاهی به دلایل منفی شدن بازار در روزهای اخیر و همچنین خروج سنگین پول حقیقی از بازار سرمایه در این مدت (پولی که بخش زیادی از آن پتانسیل ورود به بازارهای موازی را داشته و این ورود به بازارهای موازی مطمئنا اثرات مخربی برای اقتصاد خواهد داشت) به چند دلیل عمده می‌رسیم. این دلایل در واقع مهم‌ترین چالش‌های سهامداران و سرمایه‌گذاران تا پایان سال به شمار می‌روند.
مراسم سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی صبح امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ با سخنرانی محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حرم امام خمینی (ره) و بهشت زهرای تهران برگ
همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن در ۱۲ بهمن‌ ماه ۱۳۵۷، جشن‌های چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی درسراسر کشور آغاز شد.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: پیازهای جنوب تا دو هفته آینده به تهران رسیده و با ورود حدود ۲۵۰۰ تن پیاز نو به موجودی انبارها پایه آن به ۱۲ هزار تومان می‌رسد.
شهردار تهران با بیان اینکه باید ۱۲ هزار بافت ناپایدار را به یک بافت سکنی پذیر با تأمین سرانه‌های هفت گانه تبدیل کنیم، گفت: ۴۴ محله وجود دارند که در مخاطره فروریزش در شیب قرار گرفته‌اند.
سازمان بازرسی کل کشور طی نامه‌ای خواستار تجدید نظر در واگذاری بلوک ۱۲ درصدی شرکت هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازار بورس شد.
ورود ایران و اروپا به فاز تنش با کاهش مطلوبیت‌های توافق احیای برجام باعث شده تا ایران به سمت فعال کردن میانجی‌های منطقه‌ای متمایل شود.
ماموران پلیس با ورود به خانه زن میانسال واقع در طبقه ۱۲ یک برج؛ با پیکر غرق در خون او مواجه شدند که با اصابت ۷ ضربه چاقو به گردن و دیگر نواحی بدن از پا در آمده و به قتل رسیده بود.
شهردار تهران با بیان اینکه مهمترین موضوع برای تهران نوسازی شهری است، گفت: در تهران ۱۲ هزار هکتار بافت ناپایدار که ۴ هزار و ۵۶۰ هکتار آن بافت فرسوده است، وجود دارد.
قاضی آرژانتینی روز سه شنبه حکم آزادی ۱۲ خدمه از ۱۹ خدمه این هواپیما را صادر کرد، ۱۱ خدمه آزاد شده ونزوئلایی و یک نفر از آن‌ها ایرانی است و هنوز به سه خدمه ونزوئلایی و ۴ خدمه ایرانی اجازه خروج از آرژانتین را نداده اند.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هفته‌ای که گذشت روندی نزولی داشت و با قرار گرفتن در ارتفاع یک‌ میلیون و ۲۷۹ هزار واحدی به کار خود پایان داد.
عرضه تدریجی سهام سرخابی‌ها در بازار پایه‌ فرابورس در کنار رفع ابهامات و بندهای مندرج در گزارشات حسابرسی و بازرسی علاوه بر تأثیر در عملکرد آنها مدیریت این دو باشگاه را بهبود می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ