خطر غرق شدن شناگران، احتمال آسیب به قفس‌ها و تورهای صیادی و خطر خسارت به شناورهای کوچک و تاسیسات دریایی در مناطق یاد شده وجود دارد و از این رو ممنوعیت شنا، محدودیت در فعالیت‌های دریایی به‌ویژه تردد با شناورهای سبک، قایق‌های صیادی و تفریحی و سایر تمهیدات پیشگیرانه از خسارات احتمالی توسط کلیه فعالان دریایی توصیه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
سخنگوی صنعت آب کشور نسبت به خطر سیل و وقوع بارش‌های رگباری و با شدت بالا در تهران و تعدادی از استان‌های کشور و جاری شدن سیلاب در این استان‌ها از ۱۶ تا ۱۸ مرداد ماه هشدار داد.
سخنگوی صنعت آب کشور نسبت به وقوع بارش‌های رگباری و با شدت بالا در تهران و تعدادی از استان‌های کشور و جاری شدن سیلاب در این استان‌ها از ۱۶ تا ۱۸ مردادماه هشدار داد.
دماوند- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند نسبت به احتمال وقوع آتش سوزی در مراتع این شهرستان هشدار داد و از گردشگران خواست، از روشن کردن آتش یا انداختن ته سیگار در منطقه خودداری کنند.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در ۱۱ استان، افزایش ارتفاع موج تا دو متر در جنوب کشور همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به خیزش گرد و خاک در ۱۳ استان و رگبار و رعد و برق در ۱۵ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال لغزندگی جاده‌ها و آبگرفتگی معابر ۱۵ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شرق کشور، وقوع رگبار و رعد و برق در شش استان و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس هشدار داد.
اهواز - اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع گرد و خاک هشدار سطح زرد صادر کرد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار، رعد و برق و آبگرفتگی معابر در ۱۴ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۱۸ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال وقوع سیل در ۵ استان و آبگرفتگی معابر در ۶ استان هشدار داد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به احتمال وقوع تند باد در نیمه جنوبی،رگبار، رعد و برق و بارش تگرگ در ارتفاعات پایتخت هشدار داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج دریایی در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع سیل در ۷ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد وبرق و احتمال آبگرفتگی معابر در ۲۲ استان و وزش باد، خیزش گرد و خاک و احتمال شکستن درختان در ۱۳ استان هشدار داد.
شعبه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی نسبت به احتمال وقوع جنگی همه جانبه در تل آویو هشدار داده است.
اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به احتمال وقوع توفان لحظه‌ای و رگبار شدید باران همچنین کاهش دما در تهران هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق ، آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب در سه استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در جنوب کشور و افزایش ارتفاع موج در نواحی ساحلی تا ۱.۵ تا ۲.۵ متر هشدار داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از تشدید فعالیت سامانه بارشی و بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی در ارتفاعات و بارش برف در نقاط سردسیر و نقاط مستعد تگرگ از جمعه تا شنبه (۴ تا ۵ آذر) خبر داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در ۱۹ استان و وزش باد شدید در ۱۶ استان هشدار داد.
اداره کل هواشناسی استان تهران، با صدور هشدار نارنجی رنگ نسبت به افزایش گرادیان فشار، وزش باد شدید تا خیلی شدید و وقوع توفان لحظه‌ای و خیزش گردوخاک از بعدازظهر دوشنبه تا سه‌شنبه (۲ تا ۳ آبان‌ماه) هشدار داد.
اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع رگبار و وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید در استان، هشدار سطح نارنجی هواشناسی را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ