بنابرگزارش بانک مرکزی، مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز پنج شنبه تا ساعت ۱۷ معادل ۲۰ میلیون دلار بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالرضا فرجی‌راد، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل بین‌الملل در مورد توافق صورت‌گرفته گفت: این تفاهم که قرار بود انجام شود توافقی نبود که روی کاغذ بیاید و امضاء شود. هدف این بود که این توافق نانوشته باشد تا به دلیل مشکلات داخلی آمریکا برای تصویب به کنگره آمریکا نرود.
پیش از این درخواست مالی ۲۰ میلیون یورویی پورتو باعث شد آث میلان از خرید طارمی منصرف شود. مارسی، منچستریونایتد، اینترمیلان، الهلال عربستان و آرسنال از دیگر مشتریان طارمی بودند که معامله سر نگرفت و حالا تاتنهام آخرین فرصت مهاجم بوشهری برای بازی در سطح بالاتر است.
روملو لوکاکو در پاسخ به سوال یک هوادار انتقالش به یوونتوس را بعید دانست.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، درباره تصمیمش برای امضای قراردادی کوتاه‌مدت با جانی اونز، ستاره سال‌ها پیش شیاطین سرخ، توضیح داد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در سال گذشته بیش از ۲۰ هزار نفر از طریق خودکاربری سامانه محکومیت‌های مالی توانسته اند شرایط یک معامله امن را فراهم کنند.
امروز مطالبی همچون کاهش قیمت یورو در مرکز مبادله ایران، سهامداران شپنا،شتران، شبریز بخوانند، دلیل اصلی ریزش شاخص بورس اعلام شد، عبور از قیمت های جذاب طلا و بیت کوین، گزارش بازار اختیار معامله ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ + پادکست؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بازار اختیار معاملات امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در حالی به پایان رسید که ارزش معاملات اختیار معاملات ۱۶۳.۸ میلیارد تومان پرمیوم بود. گزارش بازار اختیار معامله در ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته در بازار تهران ۳۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با کاهش نسبت به روز کاری گذشته معامله شد.
قرارداد اختیار معامله سکه طلا سررسید اردیبهشت ۱۴۰۲ از شنبه ۲۰ اسفند راه‌اندازی شده و قابل معامله خواهد بود.
در آخرین روز هفته، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به روز گذشته ۲۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته ۲۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با افزایش قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۲۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به‌ روز گذشته ۲۰ میلیون تومان معامله شد.
بررسی میدانی مهر از بازار بیانگر آن است که قیمت سکه از ظهر امروز از محدوده ۱۹ میلیون تومان گذشت و حداکثر با قیمت ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود.
بررسی میدانی مهر از بازار بیانگر آن است که قیمت سکه از ظهر امروز از محدوده ۱۹ میلیون تومان گذشت و حداکثر با قیمت ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود.
نزدیک ۲۰.۷ میلیون ورقه بهادار مبتنی بر کالا با ارزش بیش از یک هزار و ۳۱۱ میلیارد تومان در هفته منتهی به ۳۰ آذر در بازار گواهی سپرده در بورس کالا دست به دست شد.
امروز مطالبی همچون افت دلار توافقی با معامله حدود ۲۰ میلیون اسکناس، پیش بینی بورس فردا | شاخص بورس به کدام سمت می‌رود؟، امید به صعودی شدن قیمت بیت کوین، خبری مهم برای سهامداران کچاد، مجمع حپارسا ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قیمت بیت‌کوین بیش از یک هفته در سطح محدودی در حال حرکت است و طی چند روز گذشته تلاش کرده به سمت بالا حرکت کند اما نتوانسته نزدیک به ۲۰ هزار دلار معامله شود و حرکت قیمت عمدتاً به ترتیب بین ۱۸ هزار تا ۲۰ هزار دلار باقی مانده است.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با افزایش ۱۷ هزار تومانی نسبت به روز گذشته با نرخ ۱۴ میلیون و ۹۲۲ هزار تومان معامله شد.
دقایقی قبل ۸۵ دستگاه خودروی فیدیلیتی در بورس کالا به فروش رفت که حدود ۱۰ الی ۲۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار معامله شده است.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۲۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.
مطابق آنچه دولت برای پرداخت یارانه نقدی مرحله ۱۳۵ و ۱۳۶ یارانه‌ها در نظر گرفته بود، برای مرحله ۱۳۷ نیز افراد حاضر در دهک اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد. این مبلغ برای افراد حاضر در دهک چهارم تا نهم نیز به ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ