عبدالرضا فرجی‌راد، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل بین‌الملل در مورد توافق صورت‌گرفته گفت: این تفاهم که قرار بود انجام شود توافقی نبود که روی کاغذ بیاید و امضاء شود. هدف این بود که این توافق نانوشته باشد تا به دلیل مشکلات داخلی آمریکا برای تصویب به کنگره آمریکا نرود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازار اختیار معاملات امروز سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ در حالی به پایان رسید که ارزش معاملات اختیار معاملات ۱۰۶.۷ میلیارد تومان پرمیوم بود. گزارش بازار اختیار معامله در ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
بازار اختیار معاملات امروز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ در حالی به پایان رسید که ارزش معاملات اختیار معاملات ۱۴۹.۵ میلیارد تومان پرمیوم بود. گزارش بازار اختیار معامله در ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
بازار اختیار معاملات امروز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ در حالی به پایان رسید که ارزش معاملات اختیار معاملات ۱۴۹.۵ میلیارد تومان پرمیوم بود. گزارش بازار اختیار معامله در ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
بازار اختیار معاملات امروز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ در حالی به پایان رسید که ارزش معاملات اختیار معاملات ۱۵۳ میلیارد تومان پرمیوم بود. گزارش بازار اختیار معامله در ۳ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
بازار اختیار معاملات امروز دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ در حالی به پایان رسید که ارزش معاملات اختیار معاملات ۱۴۵.۹ میلیارد تومان پرمیوم بود. گزارش بازار اختیار معامله در ۱ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
نزدیک ۲۰.۷ میلیون ورقه بهادار مبتنی بر کالا با ارزش بیش از یک هزار و ۳۱۱ میلیارد تومان در هفته منتهی به ۳۰ آذر در بازار گواهی سپرده در بورس کالا دست به دست شد.
علی صالح‌آبادی، رئیس کل بانک مرکزی گفت: در چند ماهه ابتدایی سال ۳۲.۱ میلیارد دلار معامله ارز در این سامانه انجام شده که ۶۴ درصد افزایش پیدا کرده است.
احمدی گفت: تا نیمه آذرماه با معامله ۶ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو در بورس ۲ هزار میلیارد تومان سود به جای این مافیا به جیب خودروساز رفته و مسلم است که فشار آنها در برابر شفافیت ادامه داشته باشد.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز یکشنبه مورخ ۶ آذرماه، بیش از ۷ برابر میزان تقاضا بود.
بیشترین حجم معامله خودرو در بورس کالا مربوط به آبان با ۲ هزار و ۴۱۶ دستگاه بود که همسو با روند افزایشی عرضه خودرو در بورس کالا شکل گرفت.
این معامله با یک شرکت املاک و مستغلات سعودی است که قصد دارد هتل، ویلا و زمین گلف با برند ترامپ را به عنوان بخشی از پروژه ۴ میلیارد دلاری املاک در عمان بسازد.
بورس انرژی ایران امروز چهارشنبه میزبان معامله ۱۷ هزار و ۵۴ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۳ هزار و ۲۳۰ میلیارد و ۲۹۲ میلیون ریال بود.
بورس انرژی ایران امروز سه‌شنبه میزبان معامله ۹ هزار و ۶۲۷ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۲ هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال بود.
چهار باشگاه ایرانی از حضور بازیکنان در جام جهانی قطر سود مالی کسب خواهند کرد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، چرا سکه امروز گران شد؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید، ثبت بزرگترین معامله تاریخ بورس، بازگشت غول بورسی از مجمع | شستا در آستانه بازگشایی، ۱۵۶ میلیارد تومانی که کار دست استقلال داد!، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ایلان ماسک از نهایی شدن معامله ۴۴ میلیارد دلاری شبکه اجتماعی توییتر خبر داد.
بورس انرژی ایران امروز دوشنبه شاهد معامله ۱۵ هزار و ۸۵۴ تن انواع فراورده‌های هیدروکربوری به ارزش هزار و ۸۴۶ میلیارد ریال بود.
در بورس اوراق بهادار سانتیاگو، روزانه بیش از ۲ میلیارد دلار در سهام، اوراق بهادار با درآمد ثابت، ابزارهای بازار پول، سهام صندوق های سرمایه گذاری و اوراق بهادار خارجی معامله می شود. از این بورس با ارزش بازار ۱۹۰ میلیارد دلار، به عنوان سومین بورس بزرگ امریکای لاتین یاد می‌شود.
بورس انرژی ایران هفته سوم مهرماه ۱۴۰۱ را با ۱۵ هزار و ۹۰۶ میلیارد و ۲۸۱ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۵۶۰ ریال ارزش معاملات به پایان رساند و بیش از ۱۵ هزار و ۷۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۷۵۰ ریال از این معاملات برای دادوستد ۹۶ هزار و ۳۰۹ تن فرآورده هیدروکربوری در تابلوی بازار فیزیکی این بورس انجام شد.
شرکت‌های تسلیحاتی صهیونیستی قراردادهایی به ارزش بیش از ۳ میلیارد دلار معامله با امارات، بحرین و مغرب منعقد کرده‌اند.
در هفته گذشته، ارزش کل معاملات انجام‌شده در بورس انرژی ایران ۲۴ هزار و ۹۷۱ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال بود که ۲۴ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال آن سهم معاملات ۱۸۷ هزار و ۱۳۶ تن فراورده در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران بود.
در شهریور امسال، ۹ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۶۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی به استقلال، 32 میلیارد تومان برای آبی ها هزینه در پی داشته است.
جو بازار هفته پیش رو تحت تاثیر تغییر قیمت نفت و موضع گیری های ایران در قبال حمله روسیه به اوکراین خواهد بود، در گام نخست افزایش قیمت نفت گروه پالایشی را به صف خرید خواهد کشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ