محققان دستگاه جدیدی طراحی کرده اند که می‌تواند از روی نشانگر‌های شیمیایی موجود در عرق، سلامتی انسان را تشخیص دهد. این تیم یک «گردنبند هوشمند» با یک قفل و آویز کاربردی طراحی کرده اند که با قرار گرفتن در اطراف گردن کاربران، می‌تواند بر سطح گلوکز انسان در حین ورزش نظارت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی هفته‌های اخیر گردنبند حمید مطهری و ساعت مچی آرش برهانی سرقت شده بود
باستان‌شناسان تلاش کردند تا مهره‌های از هم پاشیدۀ این گردنبند را دوباره سر هم کنند. بازسازی نهایی گردنبند، حالا در موزه جدید پترا در اردن در معرض دید عموم قرار گرفته است.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، جزئیات شناسایی سارقین زورگیر که چند روز گذشته اقدام به سرقت گردنبند آقای علیرام نورایی کرده بودند را تشریح کرد.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، جزئیات شناسایی سارقین زورگیر که چند روز گذشته اقدام به سرقت گردنبند آقای علیرام نورایی کرده بودند را تشریح کرد.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، جزییات شناسایی و دستگیری سارقین زورگیر که چند روز گذشته اقدام به سرقت گردنبند «علیرام نورایی» کرده بودند را تشریح کرد.
دختر ۱۵ ساله‌ای که از سوی دوستش به سرقت گردنبند متهم شده، می‌گوید هرگز دزدی نکرده است.
مدیر میراث‌جهانی منظر باستان‌شناسی ساسانی فارس گفت: سنگ نگاره ساسانی استرداد شده به ایران از نظر نوع لباس، گردنبند، لباس فاخر و اشاره انگشت به نظر می رسد یک بزرگ زاده بوده است.
ساعتی پیش حمید مطهری، مربی تیم ملی در اتوبان مدرس تهران، مورد حمله سه سارق موتورسوار قرار گرفت و پس از شکستن شیشه خودرو گرانقیمت ، گردنبند او را دزدیدند!
حمید مطهری نیز مقاومت به خرج داده و تلاش کرد مانع سرقت زورگیران شود، اما در نهایت سارقان در حضور بهت‌زده مردم در ترافیک اتوبان مدرس، گردنبند مربی تیم ملی را سرقت کرده و پا به فرار گذاشتند!
مربی تیم ملی دقایقی پیش مورد حمله سه موتورسوار خشن قرار گرفت که در آن گردنبند او به سرقت رفت.
هادی چوپان دوباره گردنبند طلای مورد علاقه‌اش را می‌پوشد.
بیش از ۷ روز است که از این سرقت مسلحانه در حالی که دوربین‌های مداربسته محله نیز چهره این اشخاص را ثبت کرده، گذشته، اما این افراد هنوز دستگیر نشده‌اند.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار با سپاهان مصدومیت شد با استفاده از گردن بند طبی از بیمارستان مرخص شد.
گرانترین حلقه نامزدی هم تضمینی برای پایداری عشق نیست، ولی حتی اگر عشق، جاودانه نباشد، الماس این حلقه‌ها همچنان ارزشمند می‌مانند، مانند گردنبند دریک، که از الماس حلقه‌های نامزدی عشق‌های شکست خورده‌اش ساخته بود.
زیر سایه فشارهای اقتصادی که این روزها جمع کثیری از مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، هستند کسانی که برای حیوان خانگی زیرورآلات چند ده میلیونی خرید می کنند.
شهرداری با اشاره به اینکه حالا بعضی افراد با انتشار عکس پیروز با گردنبند طبی الیزابت می‌خواهند بگویند که دست‌آرود جدیدی پیدا کرده‌اند، اظهار کرد: یوز‌ها هم مانند دیگر حیوانات بدن خود را لیس می‌زند، هرگاه مشکل گوارشی برای پیروز پیش می‌آید او پشت خود را لیس می‌زند و لیس زدن باعث التهاب یا ایجاد زخم می‌شود، برای درمان این التهابات از پماد استفاده می‌کنیم، برای اینکه پیروز آن پماد را با زبان لیس نزند، یکی، دوساعت از گردنبند الزابت استفاده و بعد دوباره بازش می‌کنیم.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست درباره گردبند الیزابت پیروز با بیان اینکه این عکس برای ۲۰ روز پیش است، علت این مسئله را توضیح داد.
اواخر تابستان امسال مرد طلافروشی با پلیس تماس گرفت و از سرقت گردنبند طلایش توسط یک پیرزن خبر داد و گفت: ساعتی قبل زنی سالخورده با مو‌های جوگندمی و عینک به مغازه آمد و از من خواست سینی طلاهایم را به او نشان دهم تا برای نوه‌اش هدیه‌ای بخرد، اما پس از دقایقی بدون خرید از مغازه خارج شد و زمانی که خواستم طلا‌ها را داخل ویترین بگذارم، متوجه شدم یکی از گردنبند‌ها به سرقت رفته است.
ژول کنده، مدافع فرانسه، بعد از بازی تیمش با لهستان درباره گردنبند جنجالی‌اش در این مسابقه صحبت کرد و گفت فراموش کرده گردن‌بند خود را پیش از شروع مسابقه باز کند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عاقبت پیامک بازی در فضای مجازی/ قتل هولناک جوان ۲۰ ساله‌ دشتستانی/ جنایت پایان ۴۰ سال همسایگی/ سرقت گردنبند زنان توسط مردان موتورسوار در شرق تهران/ ماجرای مرگ مرموز دختر ۱۰ ساله در خانه پدری/ قتل برای ۵۰ هزار تومان!/ سناریوی عجیب برای سرقت ۲ میلیارد ارز دیجیتال
سرقت گردنبند زنان توسط مردان موتورسوار در شرق تهران
زن ۲۷ سال گفت: وقتی فربد از منزل بیرون رفت من به طور پنهانی پیامکی را برای همسرم فرستادم که به همراه دوستانش در کنار مجتمع مسکونی داخل خودرو نشسته بودند سپس به آرامی در واحد آپارتمانی را بازگذاشتم در این هنگام بود که بهمن به همراه هم دستانش در حالی که نقاب به چهره داشتند با چاقو و قمه به خانه هجوم آوردند و دست و پا‌های من و مهتاب را بستند. آن‌ها حتی ۲ کودک جاری ام را نیز در اتاق زندانی کردند و سپس همه طلا‌های او و گردنبند مرا ربودند.
سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی که چند روزی از عمل جراحی دیسک گردنش نمی‌گذرد با حضور در دبیرستان دخترانه عفتیه ناحیه ۴ تبریز با دانش آموزان و معلمان این مدرسه به گفتگو نشست.
لیز تراس سیاستمداری است که به تغییر عقیده در طول زمان معروف بوده، اما گویا یک چیز در مورد او ظاهرا هرگز تغییر نخواهد کرد: گردن بند به شکل حلقه. به نظر می‌رسد که این گردنبند برای لیز تراس یک طلسم برای خوش شانسی است.
انتشار ویدئویی از فردی شبیه به محمود رضا خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی و اختلاسگر ۳ هزار میلیاردی فراری در کانادا گمانه زنی‌هایی را ایجاد کرد که اگر درست باشد به شایعات چند وقت پیش که در رابطه با مفقود شدن او منتشر شده بود پایان می‌دهد./ منبع: خبرفوری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ