رئیس شورای شهر تهران گفت: استعفای شهردار تهران دروغ است. کسانی که کار نکردند و از کار و فعالیت در شهر ناراحتند دروغ پردازی می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که تمام کارکنان و نیروهای نظامی یک اداره پلیس در ایالت مینه‌سوتا استعفا کردند.
اگر حادثه خلازیر در هر کشور دیگری رخ می‌داد حداقل برخورد استعفا یا برکناری شهردار منطقه بود. اما زاکانی برای تقدیر از شهردار منطقه ۱۹ اجازه سخنرانی به او داد.
طی چندروز گذشته حدود ۱۰ هزارنفر در این شهر و روستا‌های اطراف، آب ندارند. با این که اکنون شبکه آب این شهر را شهرداری تعویض می‌کند، اما باز هم مردم، ما را ناتوان می‌خوانند. وقتی دیدیم که مسئولان به حرف مان گوش نمی‌دهند تصمیم به استعفای دسته جمعی گرفتیم.
قهرمان سابق دوومیدانی ایران که انتخابش به عنوان وزیر موجی از امیدواری را بین اهالی ورزش ایجاد کرده بود، با عملکردی ضعیف امیدها را به یاس تبدیل کرد و در بدترین زمان ممکن رفتنش را علنی کرد.
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: بر اساس ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس، مقامات مصرّح در قانون و مشاغل هم‌تراز آن‌ها که قصد داوطلبی برای نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس دارند، باید حداقل ۶ ماه قبل از ثبت‌نام از سمت خود استعفاء نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.
مجمع فوق العاده فدراسیون دوومیدانی با قبول استعفای هاشم صیامی برگزار شد.
شهردار تهران گفت: اگر هیئت دولت تصویب کند، با حفظ سمت مسئولیتی به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور به من محول خواهد شد.
شهردار تهران در واکنش به انتشار شایعه استعفایش در فضای مجازی گفت: این افراد از آرزوی های خودشان می گویند.
دیروز در فضای مجازی شایعه استعفای شهردار به شدت بازنشر شد، اما حالا علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هئیت دولت واکنش جالبی به این خبر داشت.
چمران گفت: خوشبختانه آقای شربیانی در صحن شورا حاضر شدند و شایعاتی که در خصوص ایشان در فضای مجازی منتشر شده بود نشان داد که دروغ است. متاسفانه زمانی که جمعی در حال کار کردن هستند هجمه‌ها به سمت آن‌ها روانه می‌شود؛ لذا امیدوارم که در کار خودشان موفق باشند.
شایعات و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر آن است که بعضی می‌گویند: «زاکانی استعفای خود را به مهدی چمران و پرویز سروری تقدیم کرده است. او به دلیل فشار‌های دستگاه نظارتی، اختلافاتش در کمیسیون ماده ۵ با شورای‌عالی شهرسازی و معماری، نارضایتی کارکنان شهرداری و حتی فشار برای عزل دو معاونش استعفا کرده است.»
سفر علیرضا زاکانی شهردار تهران و هیات همراه او به بروکسل پایتخت بلژیک جنجالی بزرگی در این کشور به پا کرد و یک مقام مسئول بلژیکی در این رابطه اتسعفا داد.
اولین بار سال ۱۳۷۷ و در دوره اصلاحات بود که انتخابات شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، این دوره از مدیریت شهری با موضوعات عجیب و غریبی روبه‌رو شد؛ موضوعاتی مانند اختلاف بر سر انتخاب شهردار، قصه جالب خواندن استعفای الویری از شهرداری، ترور حجاریان و... و در آخر اختلافات داخلی اصلاح‌طلبان به انحلال نخستین دوره شورای شهر تهران منجر شد.
سبزوار ـ رئیس شورای اسلامی سبزوار گفت: با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار استعفای شهردار این شهر را پذیرفته و با کناره‌گیری موسی رجب‌زاده از این سمت موافقت کردند.
فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به شایعات برکناری هدایت ممبینی واکنش نشان داد.
فدراسیون فوتبال درباره روند اشتغال دبیرکل این فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.
فرماندار سراوان ضمن تکذیب شایعه متواری شدن شهردار سراوان، گفت: وی از سمت خود استعفا داده است.
سعید انوری پور ظهر چهارشنبه در گفتگو با رسانه‌های استان اظهار کرد: محمدی آوندی شهردار ایلام استعفا کرده است.
معاون امور مناطق شهرداری تهران گفت: هنوز هیچکس به دلیل قصور در بارش برف استعفا نداده است.
مجری صدا و سیما با انتشار ویدئویی از عملکرد شهردار تهران انتقاد کرد. آقای زاکانی با یک عذرخواهی و استعفا مردم را خوشحال کن.
در شهریور ۱۴۰۰ هم ۴ نماینده مجلس برای حضور در دولت و شهرداری از سمت خود کناره‌گیری کردند. سید احسان خاندوزی نماینده مردم تهران برای وزارت امور اقتصادی و دارایی و سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل برای وزارت جهاد کشاورزی، بهارستان را ترک کردند و راهی پاستور شدند.
در پی قبول استعفای آقای قاسمی از وزارت راه و شهرسازی، رییس‌جمهور، آقای شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.
با قبول استعفای محمد اسدمسجدی، جانشین وی به عنوان عضو هیئت مدیره منصوب شد.
کمتر از یکسال قبل، سید احسان اصنافی عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با تصمیم این شورا به عنوان شهردار این کلانشهر انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ