رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: شرکت بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی قرار داد خود را با تعدادی از بیمارستان‌ها لغو کرده در حالی که این موضوع خلاف تعهدات است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان از لغو قرارداد ۲ پزشک و برخورد قانونی با آنها بدلیل گرفتن پول خارج از هزینه مصوب از بیماران در سال جاری خبرداد.
اصفهان- مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان از لغو قرارداد ۲ پزشک و برخورد قانونی با آنها بدلیل گرفتن پول خارج از هزینه مصوب از بیماران در سال جاری خبرداد.
امیرعبدالهیان گفت: روابط دو کشور در سطح مناسبی قرار دارد. ما گفتگو‌هایی را همواره داشته و این مسیر را ادامه خواهیم داد. توافق کردیم که در مسیر لغو روادید سیاسی به عنوان گام اول اقدام کنیم و در ادامه در مورد لغو روادید عادی بتوانیم توافقی را حاصل کنیم. همچنین برای پیگیری کمیسیون مشترک عالی دو کشور گفتگو‌هایی داشتیم.
سرپرست فدراسیون شطرنج می‌گوید شادی پریدر تا ۳۱ خرداد با فدراسیون قرارداد داشت که به پایان رسیده و اکنون به عنوان سرمربی ادامه همکاری خواهد داشت.
ب. م یکی از شهروندانی است که طبق نظر پزشکان نصب دکل مخابرات یکی از شرکت‌های اپراتوری باعث سرطان اعضای خانواده‌اش شده و حالا هر‌چه برای لغو قرار‌داد با این شرکت تلاش می‌کند تا هر‌چه زودتر دکل را از ساختمانشان جمع کنند، نتیجه‌ای حاصل نشده است.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده که کارفرما می تواند در سه سال اول به کارگیری افراد، یک دوم حداقل دستمزد مصوب را بپردازد. همچنین کارفرما مجاز به لغو یک طرفه قرارداد نیز است.
محمود کریمی هنگام خواندن نامه مولا علی علیه‌السلام به مالک گفت: « یعنی وقتی قرارداد خارجی میبنده فرق لغو با تعلیق رو بدونه.»
استانداری کرمان با ارسال نامه ای خطاب به مدیرعامل شرکت آرمان گهر سیرجان خواستار لغو قرار داد واگذاری امتیاز تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان شد.
ساپینتو در ادامه درباره احتمال حذف استقلال از آسیا گفت: طبیعی است که وضعیت موجود من را ناراحت کرد. یکی از دلایلی که به سمت استقلال آمدم برای حضور و جنگیدن در آسیا بود. من با این رویا زندگی می کنم. اگر این اتفاق بیفتد یک ناامیدی برای همه است.
امارات درصدد لغو قراداد تسلیحاتی با رژیم صهیونیستی است.
میسون گرین‌وود، که بعد از متهم شدن به تعرض و تجاوز با لغو قراردادش با شرکت نایک مواجه شده بود اخیرا نام نایک را به فهرست اسپانسرهایش اضافه کرد ولی شرکت آمریکایی می‌گوید با او قرارداد جدیدی امضا نکرده است.
انتقال وریا غفوری به تراکتور یکی از انتقال‌هایی بود که در دقیقه ۹۰ لغو شد.
وزیر دفاع ترکیه از لغو سفر همتای سوئدی خود به آنکارا که قرار بود ۲۷ ژانویه انجام شود، خبر داد.
وزیر دفاع ترکیه از لغو سفر همتای سوئدی خود به آنکارا که قرار بود ۲۷ ژانویه انجام شود، خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران، درباره لغو قرارداد دختر عضو شورای شهر تهران توضیحاتی داد.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: اگر دربی با حضور تماشاگر برگزار بشود، امکان دارد ساعت مسابقه تغییر کند.
امروز قرار بود پرسپولیس در نخستین دیدار تدارکاتی خود در تعطیلات لیگ برتر به مصاف تیم ستاره سرخ برود که این بازی به دلیل بارش باران و شرایط زمین ورزشگاه کاظمی برگزار نشد.
در حالیکه قرار بود، امروز دیدار دوستانه‌ای بین عراق و کاستاریکا در بصره برگزار شود، شب گذشته در اتفاقی عجیب بازی لغو شد.
مدیر رسانه‌ای ملوان با اشاره به اینکه انزلی پر باران‌ترین شهر ایران است، گفت: اگر قرار باشد با باران شهریور ماه که یک باران خیلی مختصر بوده یک مسابقه لغو شود، با این شرایط تا انتهای زمستان نباید در انزلی بازی کنیم.
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: می‌خواستیم با تیم امید دیدار تدارکاتی داشته باشیم ولی مهدی مهدوی کیا با این تیم قرارداد ندارد.
دومین نشست کمیته فنی گردشگری ایران و روسیه با موضوع لغو روادید برای سفر گردشگران گروهی دو کشور برگزار و صورتجلسه این کمیته امضا شد.
سازمان راهداری از لغو تمام سفر‌های اتوبوسی به عراق خبر داد و اعلام کرد: تمامی اتوبوس‌ها به سمت پایانه‌های مرزی کشور عراق لغو شده و تنها تعدادی اتوبوس برای بازگرداندن زائران در پایانه‌ها مستقر هستند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، نقش خانواده و بانوان را در این مسئله محوری دانست و اظهار کرد: دولت در چند محور برنامه ریزی کرده است که از جمله آن می‌توان به تضمین بیمه درمان ناباروری ۳.۵ میلیون زوج نابارور، بیمه مادران تا پایان دوران شیردهی، بیمه فرزندان تا پنج سالگی و پوشش بیمه‌ای کامل هزینه‌های زایمان طبیعی اشاره کرد.
علی شمخانی گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها ظرفیت‌های بسیار خوبی را برای پیگیری کامل سیاست مقاومت فعال در اختیار کشور قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ