سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: می‌خواستیم با تیم امید دیدار تدارکاتی داشته باشیم ولی مهدی مهدوی کیا با این تیم قرارداد ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که مخالفان نتانیاهو در صدد برگزاری تظاهراتی گسترده علیه وی هستند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره احتمال لغو اصلاحات قضایی از سوی دیوان عالی این رژیم اظهارنظر کرد.
یکی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد نسبت به لغو دوباره این انتخابات واکنش نشان داد.
گلر تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به لغو اردوی خارجی تیمش واکنش نشان داد.
مراکش در واکنش به تداوم سیاست شهرک‌سازی از سوی رژیم صهیونیستی، میزبانی از نشست نقب را لغو کرد.
رییس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: تیم والیبال نشسته مردان در صورت مدیریت منابع مالی و حضور ۵۰ درصدی جوانان در ترکیب تیم، به قهرمانی آسیا قزاقستان اعزام خواهند شد.
رئیس کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا به خبر لغو جام باشگاه‌های آسیا واکنش نشان داد و گفت: اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است.
در شرایطی که مدیرعامل باشگاه نساجی تهدید کرد تیمش را برای بازی با پرسپولیس به زمین نمی فرستد، معاون باشگاه پرسپولیس تاکید کرد امور میزبانی این مسابقه ارتباطی به آنها ندارد.
وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو امروز به لغو سخنرانی‌های مراسم «روز اروپا» در تل‌آویو از سوی اروپا واکنش نشان داد.
روملو لوکاکو معتقد است تصمیم فدراسیون فوتبال ایتالیا برای لغو محرومیت یک جلسه‌ای او، نشان می‌دهد که اراده برای مبارزه با نژادپرستی وجود دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به رغم فشردگی برنامه‌های سفر وزیر محترم در این زمینه تلاش شده بود که امکان فراهم شود، اما تاکنون چنین سفری قطعی نشده و شاهد سفر وزیر خارجه در چند روز آینده به کشور عراق خواهیم بود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» به تصویب قانون جدید در پارلمان رژیم صهیونیستی مبنی بر لغو تابعیت عاملان عملیات علیه صهیونیست ها واکنش نشان داد.
مدیر تیم فوتبال پیکان به لغو بازی با استقلال واکنش نشان داد.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اقدام کنست رژیم صهیونیستی برای لغو تابعیت اسرای فلسطینی را محکوم کرد.
رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور بر بازنگری مقررات، توسعه مراکز برگزاری و رفع مشکلات موجود آزمون آیلتس تأکید کرد و گفت: با تمهیدات پیش‌بینی شده هیچ مشکلی برای شرکت داوطلبان در آزمون آیلتس وجود نخواهد داشت.
ناظر دیدار آلومینیوم و گل‌گهر سیرجان از تلاش برای برگزاری این مسابقه خبر داده است.
در پی درخواست گروهی از قانون‌گذاران آمریکایی برای لغو روادید مقامات ایرانی و اعضای خانواده‌ آن‌ها، وزرای بهداشت و ارشاد به سوالی در این خصوص پاسخ دادند.
مسئولان استقلال می گویند هنوز در خصوص لغو دربی چیزی به آن ها اعلام نشده است.
لغو عضویت ایران از این کمیسیون ایجاد یک رویه خطرناک، جانبدارانه و مبتنی بر رفتار‌های دوگانه توسط برخی از دولت‌های عضو است که نه تنها منجر به تضعیف اعتبار عالی‌ترین مرجع بین‌المللی در حوزه زنان می‌شود بلکه فضا را برای سوء استفاده سیاسی آتی برخی از دولت‌ها برای اعمال اهداف و اغراض سیاسی­شان در این نهاد فراهم می‌کند.
کارلوس کی‌روش در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از اعزام به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توضیحاتی ارائه داد.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان تاکید کرد که توافق ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی حتی با پیروز شدن بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز ادامه خواهد داشت.
یک منبع دیپلماتیک سوری اخبار منتشر شده درباره لغو دیدار هیئت های سوری و لبنانی در دمشق برای بررسی ترسیم مرزهای دریایی میان دو کشور را تکذیب کرد.
تصاویر منتشرشده از وضعیت دو نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در استودیو فوتبال برتر بیانگر نکات مهمی است.
هیچ قراری مبنی بر حضور ستارگان فوتبال جهان نداشتیم که حالا بخواهد کنسل شود
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امروز ارزش‌گذاری نهایی باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای ارائه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ