سرپرست فدراسیون شطرنج می‌گوید شادی پریدر تا ۳۱ خرداد با فدراسیون قرارداد داشت که به پایان رسیده و اکنون به عنوان سرمربی ادامه همکاری خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سابق استقلال با انتشار یک استوری، به صحبت های روز گذشته جواد نکونام پاسخ داد.
سرپرست جدید سپاهان در حاشیه تمرین این تیم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ سرپرست این تیم را داد و اقدام عجیبی را در فضای مجازی انجام داد.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ سرپرست تیمش را داد و وارد درگیری لفظی با او در فضای مجازی شد.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ سرپرست تیمش را داد و وارد درگیری لفظی با او در فضای مجازی شد.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد کادر فنی اعزامی تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: سهمیه مشخصی داشیم و می‌توانستیم فقط دو نفر همراه ببریم، یک نفر حراست و دیگری آقای سپهرزاد مدیر تیم‌های ملی است. صفحه آسیا هم بسته شده بود و نمی‌توانستیم شخص دیگری را اضافه کنیم.
سرپرست باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های ساپینتو، واکنش نشان داد.
سرپرست حجاج ایرانی در عربستان با اشاره به اینکه هلال‌احمر در پاسخ درمانی به حجاج عملکرد موفقی دارد، بر لزوم تمرکز بیشتر بر ارائه آموزش‌های خودمراقبتی به زائران تاکید کرد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال علاقه ای به پاسخ درخصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید آبی ها نشان نداد.
سرپرست باشگاه استقلال پاسخ شفافی به سئوال خبرنگاران درباره انتخاب سرمربی این تیم نداد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد ساپینتو ۴۸ ساعت برای پاسخ دادن به پیشنهاد سرمربی‌گری این تیم فرصت دارد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال به اظهارات سرپرست باشگاه استقلال پاسخ داد.
سرپرست آموزش و پرورش به درخواست کارکنان وزارت‌خانه پاسخ مثبت داد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: باید به دنبال طرح این پاسخ رفت که چرا نتوانسته‌ایم، سند تحول را اجرایی کنیم.
در روزهایی که علیرضا دبیر در همه مصاحبه‌هایش در پاسخ به سوال‌ها در مورد تصمیمش برای شرکت در انتخابات از احتمال عدم ثبت‌نام می‌گوید، یک سوال مطرح است که اگر او به هردلیلی در فدراسیون نباشد، چه کسی سرپرست خواهد شد؟
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: سعید علی حسینی اعلام کرده که فدراسیون به نامه‌هایش پاسخ نداده و مطابق با قرارداد به تعهداتش عمل نکرده است.
تعدادی از هواداران استقلال و پرسپولیس مقابل ورزشگاه آزادی حاضر شدند.
اهواز- سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به ۶ حادثه جاده‌ای، یک حادثه شهری و یک عملیات امدادرسانی در آب‌گرفتگی منازل مسکونی پاسخ داده شد.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به پرسش های مطرح شده در مورد پرونده ویلموتس و سایر اتفاقات این فدراسیون پاسخ داد.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، با پاسخ به این سوال که یک بیمار مبتلا آنفلوانزا می‌تواند چند نفر را درگیر بیماری کند، گفت: اگر کسی قبلاً واکسن آنفلوانزا نزده و یا قبلاً بیماری را نگرفته است، می‌تواند مبتلا شود.
اراک - سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: سند پاسخ به حوادث در استان به زودی تدوین می‌شود و این امر می‌تواند ورود به عرصه پیشگیری را تسریع کند.
سرپرست پایگاه اطلاعات رفاهی ایرانیان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین آمار از وضعیت یارانه نقدی، مشمولان جدید و جدیدترین سازوکارهای دهک بندی درآمدی خانوار را اعلام کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۸۵۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۶۱ تن از ایشان وخیم است.
پاسخ مبهم و دوپهلوی سرپرست فدراسیون فوتبال بر شایعات و حاشیه‌های موجود دامن زد و اکنون این سؤال وجود دارد؛ در ذهن سرپرست فدراسیون فوتبال چه می‌گذرد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ