میسون گرین‌وود، که بعد از متهم شدن به تعرض و تجاوز با لغو قراردادش با شرکت نایک مواجه شده بود اخیرا نام نایک را به فهرست اسپانسرهایش اضافه کرد ولی شرکت آمریکایی می‌گوید با او قرارداد جدیدی امضا نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به تذکرات نمایندگان درباره پرداخت بهای گندم کشاورزان پاسخ دهد.
آنچه مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی، هزینه سنگین اجاره بهای ورزشگاه، نبرد نابرابر با تیم های صنعتی گفته، به حق و منطقی است و درد مشترک استقلال و پرسپولیس محسوب می شود
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید با لیورپول رقابتی در جذب بازیکن ندارد اما از خرید دو بازیکن جدید بسیار خوشحال است.
نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکری درباره مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: در صورت لغو نشدن این مصوبه، طرح یک فوریتی اصلاح قانون کنکور هفته آینده در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد.
سرپرست فدراسیون شطرنج می‌گوید شادی پریدر تا ۳۱ خرداد با فدراسیون قرارداد داشت که به پایان رسیده و اکنون به عنوان سرمربی ادامه همکاری خواهد داشت.
ذوالنوری در پاسخ به سوال مجری برنامه در مورد نمایندگانی که خودروی شاسی بلند گرفته‌اند هم عنوان کرد: بدون اطلاع هیئت رئیسه، یک اطلاعیه کوچک در پارکینگ مجلس زدند و گفتند کسانی که خودروی شاسی بلند می‌خواهند مراجعه کنند
هواداران بروسیا دورتموند بعد چند ماه انتظار، پاسخ سنگینی به صحبت‌های اولیور کان، نایب رئیس باشگاه بایرن، در ابتدای فصل دادند.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به اظهار نظر جنجالی نایب رئیس فدراسیون شطرنج پاسخ داد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به اظهار نظر جنجالی نایب رئیس فدراسیون شطرنج پاسخ داد.
مادر نیکولو زانیولو، بازیکن گالاتاسرای و تیم ملی ایتالیا جوابی سرشار از احساس به نامه نایب رییس گالا داد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال به اظهارات سرپرست باشگاه استقلال پاسخ داد.
منصور قنبرزاده می‌گوید برای ورود تکنولوژی داوری، مسائل پیچیده در میان هستند.
گویا قرار است طرح مربوط به فضای مجازی دوباره در دستور کار مجلس قرار گیرد زیرا نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر یک عضو کمیسیون مشترک صیانت از فضای مجازی که گفت هیات رئیسه باید طرح مربوط به فضای مجازی را در دستور کار مجلس برای بررسی قرار دهد، گفت که این طرح در دستور قرار می گیرد.
نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر یک نماینده مبنی بر اینکه هیئت رئیسه باید طرح مربوط به فضای مجازی را در دستورکار مجلس قرار دهد، گفت: این طرح در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد.
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که بر لزوم تسریع در تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس درباره ارز تاکید داشت، گفت: دولت مسئول تشکیل کمیته هماهنگی ارز است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره مصوبه اخیر هیئت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: تا به امروز هیئت محترم عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نمی‌تواند مستقیم به مصوبات مجلس ورود کند هر نظری که دارد باید در اختیار شورای نگهبان قرار دهد و مجلس نیز مصوبات خود را به شورای نگهبان ارسال می‌کند و فقط نظر شورای نگهبان برای مجلس لازم‌الاجرا است.
نایب رئیس دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به این پرسش که افزایش نرخ خودرو تا چه میزان متاثر از تورم موجود در کشور است؟ گفت: استیضاح وزیر اقتصاد از سوی نمایندگان مجلس امضا شده است؛ دولت باید پاسخگو باشد نمی‌توان با طرح این سخن که حباب در بازار ایجاد شده مسائل را منتفی کرد اگر حباب داریم چرا ماندگار شده است؟ باید این قضیه تعیین تکلیف شود و شرایط را تعدیل کنند.
رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به وضعیت سرمربی تیم ملی سکوت اختیار کردند.
نایب رییس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس شورای اسلامی از آماده شدن پاسخ ایران به قطعنامه شورای حکام از سوی شورای‌عالی امنیت ملی، وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی خبر داد.
شرکت نایک از تبلیغ جدید خود به مناسبت جام جهانی رونمایی کرد که تعدادی از ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال در آن حضور دارند.
نایب رییس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران درباره آخرین شرایط تیم ملی توضیح داد.
نایب رئیس مجلس در پاسخ به اخطار یک نماینده درباره اظهارات رئیس جمهور آذربایجان پیرامون تمامیت ارضی ایران، گفت: اظهارات رئیس‌جمهور آذربایجان مبنایی ندارد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص برخی از ابهامات این نهاد توضیحاتی بعد از جلسه هیئت رئیسه ارائه کرد.
چهره خندان الیور کان، نایب رئیس بایرن مونیخ، بعد از همگروهی با بارسا در چمپینزلیگ مورد انتقاد رسانه‌های کاتالونیا قرار گرفت. او امروز به این انتقادات واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ