ب. م یکی از شهروندانی است که طبق نظر پزشکان نصب دکل مخابرات یکی از شرکت‌های اپراتوری باعث سرطان اعضای خانواده‌اش شده و حالا هر‌چه برای لغو قرار‌داد با این شرکت تلاش می‌کند تا هر‌چه زودتر دکل را از ساختمانشان جمع کنند، نتیجه‌ای حاصل نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سپاهان با دکل‌هایش، همشهری را برد و صدرنشین شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با درخواست شهروندان مبنی بر جمع آوری دکل‌های موسوم به «بی تی اس» از محله ها، گاهی اوقات آنتن دهی و اختلال تلفن همراه دچار مشکل می شود.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اعلام کرد «در حال حاضر ۱۰۰ مورد درخواست اهالی یک محله در تهران داریم که خواهان برداشته شدن بی تی اس آن محله شده‌اند.»
منابع عراقی از آغاز عملیات امنیتی برای حفاظت از دکل های برق در این کشور خبر دادند.
در ماه جولای و برای هشتمین ماه متوالی، شرکت‌های نفتی آمریکایی تعداد دکل‌های فعال نفتی خود را کاهش داده‌اند.
جوانان لبنانی، از دکل‌های نصب شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی این کشور بالا رفته و دوربین‌های جاسوسی صهیونیست‌ها را از جا کندند.
«اسماعیل عباسی» در کتاب «آبنامه تهران» نوشته: «تابستان‌ها در کاهگلی یخچال‌ها را خراب می‌کردند. یخ‌شکن‌ها یخ‌ها را با الاغ می‌آوردند و مردم با یک شاهی تمام یخ مورد نیاز خانه را می‌خریدند و آب روزانه‌اش را خنک می‌کردند. خانواده‌های اشرافی یخ‌شان بیشتر می‌گرفت و خرشان تا توچال و کوهستان‌های شمالی تهران می‌رفت.»
قلاوند گفت: از مشکلات موجود می‌توان به کمبود دکل‌های خاص برای انجام حفاری‌های ویژه، طولانی شدن زمان پروژه‌های بالادستی اشاره کرد.
وزیر امور خارجه گفت: حضرت امام خمینی و مکتب توحیدی او، ابتدا اندیشه‌ها و دل‌های مردم آزاده و آزاداندیش را در ایران، امت اسلامی و جهان، متحول ساخت و سپس نظام سلطه‌گری جهانی را به چالش کشید.
ایران نوشت:شامگاه ۱۰ مهرماه سال ۱۴۰۰ راننده‌هایی که از بزرگراه آزادگان عبور می‌کردند با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدند.
خجسته مهر گفت: اگر شرکت‌های صاحب صلاحیت بتوانند دکل بیاورند، ما حاضر به اجاره بلندمدت پنج ساله آن هستیم؛‌ در این شرایط پیمانکار با اجاره به شرط تملیک صاحب یک دکل می‌شود.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: روحانیت به پاس خدمتش به مردم علیرغم تمام تخریب‌ها در دل‌های آنها حضور دارد.
کارشناسان می‌گویند که تمدن‌های فرازمینی می‌توانند با استفاده از سیگنال‌های دکل‌های تلفن همراه که تعداد آن‌ها در ۳۰ سال گذشته به طور تصاعدی افزایش یافته است، از سیاره ما نقشه‌برداری کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: میزان تشعشعات دکل های مخابراتی در کشور از استانداردهای جهانی پایین تر است و هیچ خطری برای سلامت افراد ندارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: میزان تشعشات دکل های مخابراتی در کشور از استانداردهای جهانی پایین تر است و هیچ خطری برای سلامت افراد ندارد.
کسانی که معتقدند هیچ راهی برای متوقف کردن تغییرات اقلیمی از طریق رشد و توسعه وجود ندارد، به نقل قول از آلبرت انیشتین علاقه دارند که «ما نمی‌توانیم مشکلات خود را با همان تفکری حل کنیم که در زمان ایجاد آن‌ها استفاده می‌کردیم». این نقل قول دو مشکل دارد: یکی اینکه هیچ مدرکی وجود ندارد که انیشتین واقعاً آن را گفته است؛ دوم اینکه تغییر طرز تفکر جهان، فرد به فرد، کاری بلندپروازانه‌تر از تغییر روش‌هایی است که جهان از طریق آن نیروی الکتریسیته خود را تولید و توزیع می‌کند.
علیرضا نادی، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران سه هفته بعد از ماجرای تلخی که برایش اتفاق افتاد، یک بار دیگر درباره این اتفاق صحبت کرد.
که این فناوری نیازی به دکل‌های مخابراتی ندارد و ظاهراً به‌زودی قرار است همراه با تراشه‌های اگزینوس، اینترنت ماهواره‌ای را در دسترس کاربران موبایل قرار دهد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با تاکید بر لزوم ارائه رونوشت به شرکت برق منطقه‌ای برای بررسی موقعیت ساختمان، پیش از صدور پروانه ساخت و ساز از سوی سازمان‌های ذیربط افزود: در زمان حاضر ساخت و ساز‌ها در منطقه وسیعی از از شرق و جنوب تهران، زیر خطوط انتقال و دکل‌های برق ساخته شده، درحالی که این رویه خلاف همه ضوابط است و این هدف علاوه بر آسیب به تجهیزات برق خطر جانی بسیار بالایی برای سازندگان یا ساکنان دارد.
مخبر بیان داشت: در ایران گره بین دل‌های مردم و مسئولان وجود دارد و حلقه وصل بین خود مردم و بین مردم و مسئولان و هم بین رهبری و مسئولان و مردم است و هر حادثه رخ دهد رنجیده‌ترین دل، دل مسئولان و رهبری است.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: ۸۱ حلقه چاه نفت و گاز در ۱۰ ماه امسال با کاربست دکل‌های ناوگان حفاری این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور حفر و تکمیل شد.
در تهران قدیم دکه‌های ثابت خوراک‌پزی انواع غذا‌های گوشتی و غیرگوشتی رایج را عرضه می‌کرد. غذا‌های گوشتی معمولاً از گوشت گوسفند بود و غذا‌های غیرگوشتی به جز نان که اصلی‌ترین و عمومی‌ترین خوراک مردم به شمار می‌آمد، از انواع حبوبات، غلات، سبزی‌های مختلف و... تهیه می‌شد.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: دکل‌های ناوگان حفاری این شرکت در گستره ۱۳ استان کشور در عملیات حفر چاه‌های نفت و گاز، آب‌های ژرف و زمین گرمایی فعالیت دارند.
فرشته کریمی، ستاره‌ی فوتسال زنان ایران و سفیر دختران فوتبالی در پروژه‌ی جام جهانی جزیره کیش، بعد از شکست این پروژه، در گفت‌و گو با خبرنگار ''ورزش سه'' به ابهامات بسیاری پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ