برای نخستین بار در بورس کالا ایران عرضه تارا و پژو ۲۰۷ اتوماتیک انجام شد. امروز عرضه‌ها در ۱۰ ردیف انجام شد که از ساعت ۹ تا ساعت ۱۶:۳۰ بعدازظهر طول کشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس انرژی ایران شنبه (۲۸ مرداد) میزبان عرضه بیش از ۷۰ هزار تن فرآورده هیدروکربوری است.
ایران خودرو در عرضه فردا سه شنبه ۲۵ بهمن ماه ۳ هزار دستگاه افزایش عرضه داد تا در مجموع فردا ۵ هزار دستگاه تارا دستی روی تابلوی معاملات رود.
امروز مطالبی همچون افت نرخ دلار در بازار متشکل و صرافی ها، پیش بینی قیمت بیت کوین در روز‌های آتی، عملکرد شرکت‌های بزرگ فولادی در ۹ ماهه ۱۴۰۱، جزییات عرضه تارا در بورس کالا، ماجرای عجیب در شتران | پای سهام عدالت در میان است!، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، علت ریزش بی‌سابقه بورس در هفته گذشته چه بود؟، جاماندگان سهام عدالت چه کسانی هستند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که با بهبود مشخصات و کیفیت محصولات در مسیر افزایش رضایتمندی مشتریان گام برمی داریم، اعلام کرد: به زودی محصول جدید تارای سال که طبق نظرات مشتریان بهبود یافته از طریق بورس کالا عرضه خواهد شد.
در نخستین جلسه عملیاتی کارگروه مشترک خودروهای برقی ایران‌خودرو و مپنا، گام های مهمی در راستای سیاست های کلان کشور در زمینه تولید نسل جدید خودروها برداشته شد و براساس آن مقرر شد۵۰ دستگاه تارا برقی از سوی ایران‌خودرو تولید و تجهیزات و زیرساخت‌های مربوط به آن نیز از سوی مپنا به عنوان گام نخست عرضه خودروهای برقی، تامین شود.
رئیس شورای رقابت در نامه ای به رئیس سازمان بورس، عرضه خودرو در بورس کالا به جز خودروهای هایما و تارا را غیرقانونی اعلام و تاکید کرد که عرضه خودرو باید طبق روال قبلی صورت گیرد.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از عرضه تارا اتوماتیک در تیپ V4 با سطح تجهیزات ایمنی و رفاهی بالاتر نسبت به نسخه فعلی و اعمال تغییرات در ظاهر محصول برای به‌روزرسانی و تطابق با جدیدترین ترندهای روز طراحی در بهمن‌ماه خبر داد.
امروز ۱۸ دی در مجموع ۱۲ هزار خودرو به تفکیک؛ ۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید، ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید، ۲۰۰۰ دستگاه تارا دستی سفید و ۴۰۰۰ دستگاه شاهین سفید در تالار خودرو بورس کالا عرضه خواهد شد.
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک و تارا دستی را که قرار است ۱۸ دی در تالار خودرو عرضه شود، ابلاغ کرد.
بورس کالا در نامه‌ای شرایط خرید پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک و تارا دستی را که قرار است ۱۸ دی در تالار خودرو عرضه شود ابلاغ کرد.
بورس کالا در نامه‌ای شرایط خرید پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک و تارا دستی را که قرار است ۱۸ دی در تالار خودرو عرضه شود ابلاغ کرد.
هفته آینده پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک و تارا در بورس عرضه خواهد شد.
بورس کالای ایران چهارشنبه این هفته و شنبه آینده در حالی به ترتیب میزبان عرضه ۲ هزار دستگاه تارا و ۲ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو است که درصد پیش پرداخت سفارش خرید این خودروها ۲۵ درصد و تاریخ تحویل آنها ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ است.
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۴ میلیون اسکناس دلار معامله شد، افزایش سرمایه ۱۰ نماد بورسی و فرابورسی، ده خبر مهم برای بورس فردا ۱۶ آذر، سهامدارانی که سود سهام عدالت نگرفتند بخوانند، مجمع مداران ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، جزییات عرضه پژو ۲۰۷ و تارا در بورس کالا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ایران‌خودرو به نمایندگی از صنعت خودرو به لحاظ تولید و عرضه فناوری‌های خودرو برقی پیشرو است و در صورت دریافت گواهینامه‌های صادراتی (Export Licenses) برای تارا برقی، قابلیت فروش این خودرو در خارج کشور وجود دارد بنابراین رفع موانع عرضه خودرو برقی، حرکتی رو به جلو برای صنعت خودرو بوده که حمایت ملی و فرادستگاهی را می‌طلبد.
امروز مطالبی همچون کدام بانک بدترین نرخ کفایت سرمایه را دارد؟، چند میلیون دلار و یورو امروز معامله شد؟، افزایش سرمایه ۳۱۰ درصدی نماد پتروشیمی، چند سهامدار سبد سهام خود را بیمه کردند؟، جزئیات عرضه تارا و پژو ۲۰۷ در هفته آینده در بورس کالا، خرید سکه سودآورتر است یا طلا؟، در آبان ماه چند دستگاه خودرو در بورس کالا فروخته شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
این نخستین عرضه تارا و پژو ۲۰۷ اتوماتیک در بورس کالا خواهد بود.
مجید عشقی گفت: به دلیل پذیرش ۲ محصول تارا و ۲۰۷ در بورس کالا، عرضه آن‌ها انجام می‌شود و با توجه به اینکه واقعی‌سازی قیمت محصولات جزو حقوق سهامداران به شمار می‌رود، مدیران ایران خودرو این مسئولیت را دارند که اقدامات لازم را برای رعایت حقوق سهامداران انجام دهند.
در حالی روز یکشنبه اول آبان ماه، مدیر پذیرش بورس کالای ایران از پذیرش دو محصولات تارا ‌و ۲۰۷ شرکت ایران خودرو در بورس کالای ایران خبر داد که ایران‌خودرو این موضوع را در اطلاعیه‌ای ''رد'' و اعلام کرده که فعلاً ورود این دو محصول به بورس کالا امکان‌پذیر نیست و این عرضه زمانی صورت خواهد گرفت که روند تولید و عرضه ‌آن‌ها بیشتر شده باشد.
در پی طرح سوالات مخاطبان درخصوص نحوه عرضه دو محصول تارا و ۲۰۷ در بورس کالا، گروه صنعتی ایران‌خودرو در این باره اطلاعیه تکمیلی صادر کرد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عرضه خودروهای تارا و پژو۲۰۷ در بورس کالا زمانی صورت خواهد گرفت که تولید و عرضه این محصولات افزایش یابد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به تجربه قبلی عرضه خودرو سمند در بازار روسیه گفت: در مورد خودرو تارا، اراده ایران خودرو تضمین خدمات و تامین قطعات یدکی و جلب رضایت مشتریان در بالاترین سطح خواهد بود.
وزیر صمنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه گفت: حرکت رو به رشد روابط اقتصادی ایران و روسیه در یک سال گذشته آغاز شده است، گفت: در نمایشگاه روسیه نیز دو مدل خودرو ایرانی «تارا» و «شاهین» عرضه شد.
تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ