بورس کالا در نامه‌ای شرایط خرید پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک و تارا دستی را که قرار است ۱۸ دی در تالار خودرو عرضه شود ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیوستن لوکاس هرناندز به پاری سن ژرمن، هواداران مارسی و پی‌اس‌جی را با شرایطی خاصی روبرو کرده چرا که او در گذشته بارها اعلام کرده که هوادار سرسخت المپیک مارسی است.
«مارینوس اوزونیدیس» در شرایطی هدایت تیم فوتبال گل گهر را بر عهده گرفت که بر اساس اعلام رسانه‌های یونان مبلغ قرارداد او با باشگاه ایرانی ۲ میلیون یورو برآورد می‌شود!
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاكید بر اینكه برای تولید و تحویل 800 هزار خودرو برنامه ریزی شده و در هفته اول کاری سال 1402 با قدرت و شروع خیلی خوب، نزدیک به 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش تولید و تحویل محقق شده است، گفت: به زودی فراخوان مرحله دوم ثبت نام متقاضیان محصولات سایپا  در سامانه متمرکز وزارت صمت اعلام خواهد شد.
سامانه همتا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شرایط درباره ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ تغییری نکرده است.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: خودرو‌های وارداتی از کشور‌های مختلف همچون چین است و به غیر از برند‌های آمریکایی یا ساخت آمریکا، از سایر کشور‌ها بحث ثبت سفارش صورت گرفته است و در بازه سه ماهه آینده عرضه می‌شود.
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید پژو ۲۰۷ را اعلام کرد.
بورس کالا در نامه‌ای جداگانه شرایط جدید خودروهای عرضه شده طی روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن را ابلاغ کرد.
بیمه قسطی خودرو بدون نیاز به ضمانت از تازه­ ترین خدمات آیتول است که روی بیمه‌های شخص ثالث و بدنه خودرو ارائه می‌شود.
فروش مجدد ربع سکه در بورس کالا در هفته جاری آغاز خواهد شد. در این مرحله ۴۵۰ هزار قطعه ربع سکه عرضه خواهد شد. جزییات و شرایط خرید ربع سکه چگونه است؟
با واریز ۹ مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، به نظر می‌رسد عزم دولت برای اجرای وعده کالابرگ جدی شده است، تا جایی که وزیر رفاه اعلام کرد: سرپرستان خانوار با یک کد دستوری می‌توانند میزان اعتبار خود را مشاهده و به هر مقداری که ضرورت دانستند، خرید کنند.
با واریز ۹ مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، به نظر می‌رسد عزم دولت برای اجرای وعده کالابرگ جدی شده است. تا جاییکه وزیر رفاه اعلام کرده است: سرپرستان خانوار با یک کد دستوری می‌توانند میزان اعتبار خود را مشاهده و به هر مقداری که ضرورت دانستند، خرید کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تهرانی ها خواست تا با آگاهی از آخرین شرایط قیمت وام مسکن اعلامی برای خرید خانه اقدام کنند.
رئیس اداره نظارت بر بازار بورس‌های کالایی سازمان بورس ضمن تشریح شرایط و زمان عرضه ۲۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا عنوان کرد: قیمت پایه زمانی که عرضه خودروها توسط عرضه‌کننده اعلام شود، مشخص و منتشر خواهد شد. همچنان هر کد ملی قادر به درخواست سفارش یک خودرو است و محدودیت سابقه خرید از سال ۱۳۹۸ که توسط وزارت صمت اعلام شد نیز به قوت خود باقی است.
در شرایط خرید این خودرو آمده است: مهلت ثبت سفارش خودرو در روز ۲۴ دی در ساعت ۱۷ خواهد بود.
بانک گردشگری به منظور ارائه خدمات ویژه به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها و تسهیل شرایط خرید اقلام و مایحتاج ضروری آنان، اقدام به طراحی "زی کارت"، کارت تسهیلات بدون سود کرده است.
جزئیات خرید چهار مدل خودرو در بورس کالا اعلام شد.
محمدنژاد سیگارودی شرایط واگذاری و نرخ خرید تضمینی احداث ۵۵۰ هزار نیروگاه خورشیدی ۵کیلوواتی برای حمایت از خانوارهای مناطق محروم کشور را اعلام کرد.
بورس کالای ایران شرایط خرید وانت کارا را اعلام کرد.
بورس کالا شرایط چگونگی خرید لاماری ایما را که قرار است روز نخست آبان روی تابلو عرضه شود، اعلام کرد. همچنین اطلاعیه جدید دیگری نیز در زمینه شرایط جدید خرید وانت کارا که قرار است ۲ آبان عرضه شود، منتشر شد.
در شرایطی بانک مرکزی با طراحی سامانه دریافت ارز مسافرتی، اعلام کرده که مردم باید درخواست‌های خود برای خرید ارز را از طریق این سامانه به ثبت برسانند و پس از آن، با تائید درخواست آن‌ها از سوی صرافی ها، ضمن مراجعه ارز خود را دریافت نمایند که بر اساس بررسی‌های میدانی خبرنگار اقتصاد آنلاین، صرافی‌ها درخواست‌های ارز مسافرتی مسافران را تائید نکرده و بانک مرکزی هم علیرغم تماس‌های مکرر، پاسخگو نیست.
مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالا در نامه‌ای شرایط خرید خودرو شاهین که روز سه‌شنبه در بورس کالا عرضه می‌شود را اعلام کرد.
بورس کالا ابلاغیه شرایط خرید خودرو را به کارگزاران ارسال کرد که براساس آن هر کد بورسی فقط امکان خرید یک خودرو سواری از بورس کالا را دارد.
مدیر بازرسی و امور بورس کالای ایران در نامه‌ای شرایط خرید خودرو در بورس کالای ایران را اعلام کرد.
حمید حسینی گفت: تخفیفی که وزارت نفت برای خوراک پالایشی ها در نظر گرفته ثابت و با افزایش قیمت نفت حاشیه سود این نمادها کاهش می یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ