بورس کالای ایران چهارشنبه این هفته و شنبه آینده در حالی به ترتیب میزبان عرضه ۲ هزار دستگاه تارا و ۲ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو است که درصد پیش پرداخت سفارش خرید این خودروها ۲۵ درصد و تاریخ تحویل آنها ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس به روش ترکیبی در نماد معاملاتی بمولد در فرابورس منتشر شد، جزییات و میزان نقدینگی این عرضه اولیه را در این مطلب بخوانید.
۱۲ درصد از سهام شرکت خمیر مایه رضوی بعنوان نهمین عرضه اولیه سال جاری به روش حراج و در نماد معاملاتی غمایه۱ عرضه اولیه می‌شود.
فردا، ۵ تیرماه، ششمین عرضه اولیه در سال ۱۴۰۲ با نماد کتوسعه؛ متعلق به سهام شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر به روش ترکیبی ارائه می شود. به جزییات مهم عرضه اولیه فردا که باید بدانید در این مطلب پرداخته شده است.
معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای از عرضه اولیه سهام شرکت نیان الکترونیک به روش ترکیبی در نماد معاملاتی "نیان1" خبر داد. جزییات و زمان این عرضه اولیه را در این مطلب می خوانیم.
۱۲ درصد از سهام گروه مالی شهر در بورس تهران عرضه اولیه خواهد شد. زمان و میزان نقدینگی مورد نیاز این عرضه اولیه را در این مطلب می خوانیم.
عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان (والماس ۱) امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ انجام خواهد شد و این عرضه اولیه و ارسال سفارش خرید فقط توسط صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام و مختلط امکان‌پذیر است و سهامداران حقیقی نمی‌توانند بخرند.
معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای از عرضه اولیه سهام شرکت کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان از شنبه ۳۰ اردیبهشت به روش ترکیبی در نماد معاملاتی " زفجر ۱" خبر داد.
با توجه به اعلام جزییات فعالیت شرکت کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان در نشست خبری ویژه عرضه اولیه سهام «زفجر» د رچندروز گذشته، انتظار می‌رود این نماد به زودی در بازار سرمایه عرضه اولیه گردد.
اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ‎با نماد پی‌پاد بعنوان اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۲ منتشر شده است. جزییات این عرضه اولیه و به همه آنچه درباره این نماد باید بدانید در این مطلب پرداخته ایم.
روز سه‌شنبه مورخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ تعداد یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم معادل ۷ درصد از شرکت "بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر" عرضه اولیه خواهد شد. جزییات و میزان نقدینگی موررد نیاز این عرضه اولیه را در این مطلب می خوانیم.
شرکت آرین پارس موتور ۵۵۰ دستگاه خودروی لاماری ایما را در بورس کالا عرضه خواهد کرد. زمان و تعداد و قیمت پایه این خودرو چگونه است؟
امروز مطالبی همچون افت نرخ دلار در بازار متشکل و صرافی ها، پیش بینی قیمت بیت کوین در روز‌های آتی، عملکرد شرکت‌های بزرگ فولادی در ۹ ماهه ۱۴۰۱، جزییات عرضه تارا در بورس کالا، ماجرای عجیب در شتران | پای سهام عدالت در میان است!، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، علت ریزش بی‌سابقه بورس در هفته گذشته چه بود؟، جاماندگان سهام عدالت چه کسانی هستند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
صادقی ضمن تشریح شرایط و زمان عرضه ۲۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا عنوان کرد: قیمت پایه زمانی که عرضه خودروها توسط عرضه‌کننده اعلام شودمی شود.
هفته آینده پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک و تارا در بورس عرضه خواهد شد.
لاماری برای نخستین مرتبه اول آبان‌ماه در بورس کالا عرضه شد و اکنون قرار است ۲۸ آذرماه سومین عرضه این خودرو در بورس صورت بگیرد.
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۴ میلیون اسکناس دلار معامله شد، افزایش سرمایه ۱۰ نماد بورسی و فرابورسی، ده خبر مهم برای بورس فردا ۱۶ آذر، سهامدارانی که سود سهام عدالت نگرفتند بخوانند، مجمع مداران ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، جزییات عرضه پژو ۲۰۷ و تارا در بورس کالا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در هفته های پیش رو باز هم دو خودرو پرطرفدار در بورس عرضه می شود.
امروز مطالبی همچون کدام بانک بدترین نرخ کفایت سرمایه را دارد؟، چند میلیون دلار و یورو امروز معامله شد؟، افزایش سرمایه ۳۱۰ درصدی نماد پتروشیمی، چند سهامدار سبد سهام خود را بیمه کردند؟، جزئیات عرضه تارا و پژو ۲۰۷ در هفته آینده در بورس کالا، خرید سکه سودآورتر است یا طلا؟، در آبان ماه چند دستگاه خودرو در بورس کالا فروخته شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
گروه صنعتی ایران‌خودرو طبق اطلاعیه ای اعلام نمود که اولین عرضه خودروی پژو ۲۰۷ را در بورس کالا آغاز می‌کند. در اولین مرحله فروش، ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ سفیدرنگ در بورس کالا عرضه خواهد شد. این عرضه چه زمانی و به چه قیمتی می باشد؟
بورس کالای ایران یکشنبه ۲۲ آبان و دوشنبه ۲۳ آبان ماه بار دیگر میزبان عرضه ۵۸۴ دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی به عنوان دو محصول پُرطرفدار گروه بهمن خواهد بود.
زمان معارفه آنلاین شرکت ۶۰ میلیارد تومانی مشخص شد تا عرضه اولیه ۲۵ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود. جزییات این شرکت را در این مطلب می خوانیم.
زمان اعلام نتایج کنکوری سراسری
به گفته کارشناس بازار سرمایه، افزایش دامنه نوسان در مرحله اول سبب رونق بازار، افزایش حجم و ارزش معاملات و بهبود عملیات بازارگردان‌ها می‌شود و در مرحله دوم سبب کاهش ریسک معاملات اعتباری برای کارگزار و اعتبار دهنده می‌شود.
مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار از واریز سود سهام عدالت تا پایان اسفندماه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ