مدیران اسبق استقلال با ارسال نامه ای، به حمایت از علی فتح‌الله‌زاده پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیین استخدام قهرمانان خوزستانی کشتی فرنگی کشور و تشکیل تیم کشتی گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور جمعی از مسئولین استانی، قهرمانان کشتی ایران و معاونین و مدیران شرکت، در گروه ملی صنعتی فولاد ایران برگزار گردید.
قائم مقام سازمان بازرسی از اخذ توضیح ۴۶ مدیر به دلیل عدم اجرای تکالیف مندرج در قانون حمایت از جوانی جمعیت خبر داد و گفت: مدیرانی که دلیل موجهی نداشتند به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران در راس هیاتی از مدیران این بانک از بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، داروئی و آزمایشگاهی) بازدید کرد.
مدیران بایرن مونیخ تصمیمی برای قطع همکاری با دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی، این تیم ندارند.
رئیس سازمان حمایت در نامه‌ای به مدیران عامل شرکت‌های خودروسازی، موضوع اصلاح شرایط ارائه سرویس اولیه در دوران گارانتی را ابلاغ کرد.
ماجرای جریمه غلامی و حکمی که کمیته انضباطی باشگاه استقلال صادر کرده، همچنان ادامه دارد. تمرین روز پنج شنبه آبی‌ها در اعتراض به مشکلات مالی برگزار نشد و مدیران باشگاه نیز عارف را مقصر این موضوع دانسته اند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در کنفرانس خبری پیش از دیدار با رن از امکان هو شدن بازیکنان پی‌اس‌جی توسط هواداران انتقاد کرد و به حمایت از بازیکنانش پرداخت.
امانوئل پتی، هافبک سابق چلسی، به مدیران باشگاه هشدار داد که زین‌الدین زیدان برای جانشینی گراهام پاتر و هدایت این تیم گزینه مناسبی نیست.
مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد با انتقاد از بی‌توجهی مدیران استان در خصوص وضعیت این تیم، از ناامیدی خود طی مسیری که دنبال کرده‌اند خبر داده است.
مدیرعامل بانک گردشگری به همراه اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک در روز سه شنبه 11 بهمن ماه ضمن بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در نشستی با مدیرعامل گروه سایپا در خصوص تعامل بیشتر دو مجموعه به گفتگو پرداخت.
مدافع سابق تیم فوتبال منچستریونایتد از مدیران این باشگاه خواست به جای «ووت وگهورست» مهاجم تیم ملی هلند، مهدی طارمی را از باشگاه پورتو به خدمت بگیرند.
مدیران فولاد برای حمایت از کادرفنی و بازیکنان، راهی محل تمرین این تیم شدند.
انجمن مدیران رسانه های ورزشی، با انتشار اطلاعیه ای، حمایت خود را از پدرام پاک آئین اعلام کرد.
انجمن مدیران رسانه های ورزشی، با انتشار اطلاعیه ای، حمایت خود را از پدرام پاک آئین اعلام کرد.
رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان از حمایت کامل مدیران تیم در مسیر صعود قهرمان اسبق لیگ برتر به سطح اول فوتبال ایران خبر داد.
راهکارهای میان مدت و بلند مدت حمایت از بازار سرمایه در نشست تخصصی وزیر امور اقتصادی و دارایی با رئیس سازمان بورس و مدیران شرکت‌های بزرگ بورسی در وزارت اقتصاد بررسی شد.
اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم از سرمربی این تیم اعلام حمایت کردند.
یک نماینده مجلس ضمن تاکید بر اهمیت شرکت‌های خلاق گفت: دستگاه‌های اجرایی مختلف و مدیران آنها که از این شرکت‌ها حمایت می‌کنند باید تشویق شوند.
مدیران باشگاه چلسی به گراهام پاتر، سرمربی جدید این تیم، اعلام کرده‌اند که تحت هر شرایطی از او حمایت خواهند کرد.
پپ گواردیولا پس از پیروزی 0-4 برابر سویا از جولن لوپتگی حمایت کرد و گفت که سویا باید به این مربی اعتماد کند.
تبریز- سرپرست باشگاه تراکتور از حمایت قاطع مدیران تراکتور از بردیف سرمربی خارجی این تیم خبرداد و گفت: می‌توانیم با همدلی و در کنار هم بودن به بهترین تیم ایران تبدیل شویم.
مدیران ارشد باشگاه پیکان در جلسه تمرینی تیم والیبال حضور پیدا کردند.
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت: حمایت از دولت به معنای اطاعت از آن نیست؛ ما وکیل مردم هستیم نه وکیل دولت و موثرترین شیوه حمایت ما، تشویق، نقد منصفانه و بیان نقاط ضعف دولت و مدیران است.
هم‌اکنون نه تنها چشم‌انداز روشنی برای سینمای هنری و تجربی وجود ندارد بلکه شرایط ناامیدکننده و بحرانی است، خاطرنشان کرد: دوام آوردن فیلمسازان مستقل تا به الان بدین معناست که آن‌ها فقط نفس می‌کشند و در زمینه تولید هم باید بدون تعارف بگویم که تولید‌های درست و حسابی در طول سال شاید به اندازه انگشت‌های یک دست هم نرسد... مدت‌هاست که یک سری افراد ثابت مدیریت فرهنگ و سینمای کشور را برعهده دارند. پس چه زمانی قرار است مدیران تغییر کنند و مدیران جدید با فکر‌ها و ایده‌های نو جای آن‌ها را بگیرند تا اگر قرار باشد حمایتی هم از فیلمسازان صورت بگیرد به همه فرصت برابر داده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ