یک نماینده مجلس ضمن تاکید بر اهمیت شرکت‌های خلاق گفت: دستگاه‌های اجرایی مختلف و مدیران آنها که از این شرکت‌ها حمایت می‌کنند باید تشویق شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که تب نقل و انتقالات کمی فروکش کرده بود، مدیران پرسپولیس و تراکتور دو انتقال بزرگ را تائید کردند.
بررسی آخرین قرارداد اسپانسری باشگاه استقلال که پاییز سال گذشته به پایان رسید نشان می دهد آبی‌پوشان در ۹ ماه اخیر بدون حامی مالی و البته بدون درآمدزایی در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده‌اند.
جذب مهاجم محبوب رسول خطیبی در حالی این بار برای باشگاه پیکان رخ داد که مدیران فوتبالی در امور اجرایی آن حضور دارند.
امید حامدی فر به صورت رسمی به اطلاع مدیران استقلال رسانده که قصد جدایی از این تیم را دارد.
مدیران بارسلونا از عملکرد شرکت نایکی که حامی مالی لباس این تیم است به هیچ وجه راضی نیستند.
در حالی که هنوز هیچ یک از بازیکنان کلیدی فصل گذشته گل‌گهر از این تیم جدا نشده‌اند، مدیران این باشگاه سیرجانی فعالیت خود را در بازار آغاز کرده اند.
در حالی که مدیران باشگاه استقلال با یک سرمربی اسپانیایی وارد مذاکره شده‌اند اما به نظر می‌رسد در نهایت یک مربی ایرانی به عنوان جانشین ساپینتو انتخاب می‌شود.
جوایز برندگان 50 میلیون تومانی جشنواره "حامی یک رنگ" طی مراسمی، با حضور مدیران ارشد بانک شهر و پیشکسوتان دوتیم استقلال و پرسپولیس اهداء شد.
در حالی که بانک ها طی سال‌های اخیر وام‌های خوبی به کارمندان و مدیران خود پرداخت کرده‌اند، همچنان اعطای وام‌های خرد با دشواری‌های زیادی برای مردم همراه است.
در حالی که اخراج رودی گارسیا در برنامه مدیران باشگاه نبود اما کریستیانو رونالدو، آنها را برای برکناری سرمربی متقاعد کرد.
فیلمی کوتاه از نمازخواندن نشسته علیرضا دبیر حین جلسه وزیر ورزش با روسای فدراسیون های ورزشی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای بین کاربران ایرانی داشت. برخی نوشته‌اند نماز نشسته او، در حالی است که همین دیروز تصویری از دبیر هنگام پریدن از روی کول یکی از کشتی‌گیران منتشر شده بود؛ اما ترجیح داده این بار مناجاتش را روی صندلی، در میان جمع مدیران و مقابل لنز دوربین‌ها انجام بدهد.
پیش از دربی امشب مادرید و طبق سنت همیشگی، مدیران دو باشگاه، ناهار را باهم در یکی از رستوران‌های مادرید صرف خواهند کرد در حالی که روابط دو طرف سردتر از همیشه است.
حاجی بگلو گفت: کمیته سفر‌های خارجی براساس مصوبات و مقررات زمینه حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر در این نمایشگاه را فراهم کرد و تعدادی از مدیران شهری و استانی خراسان رضوی در این نمایشگاه حاضر شدند. همچنین مقرر شد اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با هزینه شخصی در این نمایشگاه حاضر شوند.
سرمربی نساجی علاقه‌مند به جذب حامد پاکدل است و مدیران نساجی باب مذاکره با این مهاجم را باز کرده‌اند.
سرمربی نساجی علاقمند به جذب حامد پاکدل است و مدیران نساجی باب مذاکره با این مهاجم را باز کرده‌اند.
در حالی که قرار است امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال برگزار شود ظاهراً ساعاتی پس از این جلسه مدیرعامل باشگاه به اتفاق یکی از مدیران باشگاه عازم کشور امارات خواهد شد.
رونالدو در حالی به النصر عربستان پیوست که مدیران این باشگاه یک قصر باشکوه در اختیار این بازیکن قرار دادند.
رئیس فدراسیون فوتبال با صدور حکمی یکی از مدیران سابق این فدراسیون را به عنوان مشاور خود انتخاب کرد.
گرگان- در حالی که گردشگری می تواند بازوی توسعه گلستان باشد اما مدیران و کارشناسان بدنه گردشگری استان تعریف درستی از گردشگر نداشته و سند آمایش گردشگری هم در قفسه ادارات خاک می خورد.
یک دانشجو روز گذشته در دانشگاه شریف خطاب به شهردار تهران گفت: آقای زاکانی! شما بخاطر پاداش حضور پوششی در انتخابات، از بین وزارت بهداشت و شهرداری یکی را انتخاب کرده‌اید! در حالی که مدرک تحصیلی شما مرتبط به پست شما نبود شهردار تهران شدید. شما نماد مدیران کم‌سواد در قدرت هستید که باعث تشدید مهاجرت نخبگان شده‌اند.
بدون شک یکی از مدیرانی که همیشه از آن به عنوان حامی کی‌روش نام برده می‌شد، محمود اسلامیان بود.
جواد نکونام در حالی کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با مس را پشت سر گذاشت که با عصبانیت در آن شرکت کرد.
امروز اکیپ ادعا کرد که مدیران پی اس جی برای ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به لیونل مسی و سرخیو راموس، به جمع‌بندی نهایی رسیده اند.
زمان برگزاری دادگاه کیفرخواست بزرگترین شکایت تاریخ فوتبال بلژیک در حالی مشخص شد که بعضی از اسامی آشنا برای هواداران فوتبال ایران هم در این پرونده دیده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ