مدیران بایرن مونیخ تصمیمی برای قطع همکاری با دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی، این تیم ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، بعد از دیدار دوستانه این تیم با کاواساکی از عملکرد فصل گذشته سادیو مانه که به زودی راهی النصر خواهد شد تعریف کرد.
رئیس‌جمهور آمریکا کمک‌های ایتالیا به اوکراین را مهم ارزیابی کرد.
جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ، از پیوستن هری کین به این تیم حمایت کرد و خواهان همبازی شدن با این ستاره انگلیسی شد.
درحالیکه مذاکرات بایرن مونیخ و تاتنهام برای انتقال هری کین به بن‌بست رسیده با وجود پیامهای بایرن که خواهان حمایت ستاره انگلیسی از تلاشهایش است او سکوت کامل در پیش گرفته است.
یورگن کلوپ از دورتموند حمایت کرد و گفت، تیم سابقش در کورس قهرمانی بوندس‌لیگا موفق خواهد شد بایرن را به زیر بکشد.
هواداران بایرن پیش از پیروزی 2-0 مقابل هرتا و صعود به صدر جدول در ورزشگاه آلیانز بنری به نمایش گذاشتند که در معنای آن اختلاف نظر وجود دارد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان گفت تیمش برای چالش بزرگ آماده است و به حمایت هواداران در آلیانز آرنا نیاز دارد.
کیلیان امباپه از دایو اوپامکانو، مدافع بایرن مونیخ، که به دلیل اشتباه در شکست تیمش مقابل منچسترسیتی هدف توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفته حمایت کرد.
دو خبرنگار سایت بیلد آلمان به حمایت از تصمیم مدیران بایرن در اخراج ناگلزمان پرداختند.
دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، از شب گذشته و پس از نمایش ضعیفش برابر سیتی، مورد حملات و توهین‌های نژادپرستانه در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، می‌گوید مدیران این باشگاه تا لحظه آخر از یولیان ناگلزمان حمایت کردند.
رادیو مونت‌کارلو می‌گوید بایرن مونیخ از حمایت از یولیان ناگلزمان خسته شده و برای فصل آینده زین‌الدین زیدان را برای نشستن روی نیمکت این تیم انتخاب کرده است.
اولیور کان، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که مصدومیت نویر به قیمت از دست دادن قهرمانی بوندسلیگا برای این تیم تمام نخواهد شد.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار کرواسی و آرژانتین با انتشار یک توییت مشخص کرد که در این بازی هوادار کروات‌ها است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به اظهارات مداخله‌جویانه رئیس‌جمهور آمریکا درباره زنان ایران واکنش نشان داد.
در کادنا سر رفتار هواداران بارسا در جریان شکست 0-3 مقابل بایرن را زیر سوال بردند. بارسا بازهم تحقیر شد ولی از سوی هوادارانش مورد تشویق و حمایت قرار گرفت.
«جو بایدن» روز جمعه در واکنش به تأکید برخی از جمهوری‌خواهان بر لزوم توقف حمایت از اوکراین عنوان کرد که حمایت از اوکراین حمایت از اروپا و ناتو است.
سایت رسمی بوندس‌لیگا دقایقی پیش با انتشار یادداشتی به حمایت از سادیو مانه پرداخت و گفت توپ طلای امسال حق این ستاره سنگالی بایرن مونیخ است.
رئیس جمهور آمریکا باردیگر با حمایت از آشوب‌ها در ایران، با تحریک اغتشاشگران مدعی شد که این آشوب‌ها «به این زودی‌ها ساکت» نخواهد شد.
اولی هوینس، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، به دفاع از برگزاری جام جهانی در کشور قطر پرداخته است.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، از سرمربی این تیم، یولیان ناگلزمان، حمایت کرد تا نشان دهد باواریایی‌ها فعلا تصمیمی برای اخراج سرمربی‌شان ندارند.
هربرت هاینر، مدیر ارشد بایرن مونیخ، از سرمربی این تیم، یولیان ناگلزمان، حمایت کرد تا نشان دهد باواریایی‌ها فعلا تصمیمی برای اخراج سرمربی‌شان ندارند.
نیکو کوواچ، سرمربی جوان و سابق بایرن مونیخ، معتقد است در این باشگاه به خوبی مورد حمایت قرار نگرفته است.
نیکو کوواچ، سرمربی جوان و سابق بایرن مونیخ، معتقد است در این باشگاه به خوبی مورد حمایت قرار نگرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ