تیم ملی فوتبال دختران زیر پانزده سال ایران در مسابقات کافا - تاجیکستان به نایب قهرمانی رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین فرمانده انتظامی شهرری از دستگیری پدری که دختر ۱۰ ساله‌اش را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: متهم به ارتکاب جنایت اعتراف کرده است.
«تقریباً دو ساعت طول کشید که نارگل را به شهر ببریم. در این مسیر دخترم روی دست من بود و آرام جان می‌داد! شاید اگر جاده آسفالت بود و مسیر رسیدن به شهر راحت‌ و سریع بود حال او هم خوب می‌شد...»
نماهنگ گروه دخترای ایران به مناسبت آغاز هفته عفاف و حجاب منتشر شد.
والا چیزی که مادر زیلان به من گفته و برادرم هم در بازداشتگاه می‌گفت؛ این بود که ساعت ۸ صبح یک پیام برای گوشی زیلان می‌آید و پدر او هم پیام را می‌بیند و عصبانی می‌شود و این اقدام را انجام می‌دهد. بیشتر از این چیزی نبوده، یعنی مادر زیلان هم همین حرف‌ها را می‌گوید.
۴ سال است که خانه پدرخوانده و مادرخوانده شیما صباگردی مقدم از حضور دخترکی که امید و پناه آن‌ها بود، خالی است. زن و مرد میانسال شیما را به فرزندی قبول کرده و ۱۵ سال او را در ناز و نعمت بزرگ کرده بودند تا اینکه دختر نوجوان اسیر دست شیطانی به نام بهلول شد و قربانی جنایتی که بهلول برای او تدارک دیده بود.
دختری که باعث اذیت و آزار میسون مانت، بن چیلول و بیلی گیلمور شده در دادگاه محاکمه می‌شود.
وقتی دخترم نتوانست در کشور هندوستان به تحصیل ادامه دهد، در حالی به ایران بازگشت که به ماری جوانا اعتیاد پیدا کرده بود، ولی با آن که از من خواسته بود پول توجیبی ماهانه او را به ۲۰ میلیون تومان برسانم باز هم برای باج گیری، خودروی گران قیمت مرا تخریب کرد و...
در این قاب، «دختری جوان» را با «پیراهن و شلوار»، «بدون مانتو» و با یک «شال نازک و نصفه»، در حال معرفی کتاب به رهبر انقلاب می بینیم. / برترین ها
با هر خواهش و التماسی بود با او تماس گرفتم و به او گفتم که حتی این قرص‌ها در شنوایی من تاثیر عجیبی گذاشته است، حتی گوش دیگرم نیز شنوایی ندارد و با عوارض وحشتناکی مانند ریزش مو و بیماری‌های پوستی روبه رو شده ام، ولی آن زن وقتی دید مطالب منفی زیر پیج اینستاگرامش می‌گذارم بی درنگ مرا در فهرست سیاه قرار داد و دیگر نتوانستم با او تماس بگیرم.
ماجرای دختری که بعد از یک تصادف شدید و ضربه مغزی به کما رفت و وقتی به هوش آمد شخصیتی دیگر شده بود فقط برای روانشناسان و پزشکان جالب نیست بلکه هر کسی می تواند با کنجکاوی آن را بخواند و ببینید قصه چیست و آخرش چه می شود.
به دختری که طلاق گرفته در صورت نداشتن شغل و شوهر مستمری بازمانده تعلق می‌گیرد.
دخترک ۳ ساله در دام مرگبار زن
زن جوان می‌گوید: من وقتی ۱۴ ساله بودم از خانه فرار کردم. با پسری به اسم رضا که دوستش داشتم صیغه کردیم و باردار شدم. در واقع خانواده‌ام من را طرد کردند و من هم با عشقم رفتم. وقتی باردار شدم رضا من را ترک کرد، گفت بچه را هم نمی‌خواهد. من هم دلم نیامد بچه را سقط کنم. یکه و تنها دخترم را به دنیا آوردم.
در تمرین روز گذشته تراکتوری‌ها چند دختر بچه نیز تماشاگر عملکرد بازیکنان بودند.
معمای قتل زن میانسال در پاتوق معتادان/ حکم جالبی که یک قاضی صادر کرد/ دختری در دام شیطانی/ قاتل پسرعمو قصاص می‌شود/ راز سرقت ۳ میلیاردی!/ سناریوی خونین کارگر طمعکار برای زن نقاش
در حالی که اکثر دوچرخه‌سواران خانه‌نشین هستند، یکی از رکابزنان دختر برای کسب سهمیه المپیک و مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود.
مرگ دخترک فال‌فروش زیر چرخ‌های سمند فراری
دختری ۱۸ ساله به دلیل تلاش‌های مداوم پدرش برای تحقیر او و زیر سوال بردن توانایی هایش که او را در حالت ناامیدی و سرخوردگی قرار داد، اقدام به خودکشی کرده است.
دختری در چنگ تبهکاران هوسران!
پردیس احمدیه در نقش نادی دختری منفعل و پذیراست که تنها واکشنش در مقابل سختگیری‌های پدر، گریه است. علی نصیریان در نقش پدربزرگ، یکی از بدترین بازی‌های خود را در مقابل دوربین برده است و بهناز جعفری با همان چند خط دیالوگی که در کل فیلم دارد، هیچ تلاشی برای نشان دادن و جا انداختن نقش مادر برای بیننده نمی‌کند. بماند که گریمور با یک گریم سنگین چنان به صورت اغراق‌آمیز چهره‌اش را پیر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ