والا چیزی که مادر زیلان به من گفته و برادرم هم در بازداشتگاه می‌گفت؛ این بود که ساعت ۸ صبح یک پیام برای گوشی زیلان می‌آید و پدر او هم پیام را می‌بیند و عصبانی می‌شود و این اقدام را انجام می‌دهد. بیشتر از این چیزی نبوده، یعنی مادر زیلان هم همین حرف‌ها را می‌گوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین فرمانده انتظامی شهرری از دستگیری پدری که دختر ۱۰ ساله‌اش را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: متهم به ارتکاب جنایت اعتراف کرده است.
۴ سال است که خانه پدرخوانده و مادرخوانده شیما صباگردی مقدم از حضور دخترکی که امید و پناه آن‌ها بود، خالی است. زن و مرد میانسال شیما را به فرزندی قبول کرده و ۱۵ سال او را در ناز و نعمت بزرگ کرده بودند تا اینکه دختر نوجوان اسیر دست شیطانی به نام بهلول شد و قربانی جنایتی که بهلول برای او تدارک دیده بود.
حسن روحانی گفت: ما اسلام رحمت و رحمانی را قبول داریم که مورد نظر پیامبر اسلام و ائمه هدی بود. اسلامی که در آن پیامبر (ص)، دخترکشی را رذیلت و تکریم زن را فضیلت می‌داند.
ایرنا : امام جمعه مشهد گفت: در حوادث اخیر ابتدا کار خود را با اعتراضات دانشجویی، دانش آموزی و دخترکشی شروع کردند و ۱۲ دختر را کشتند و به پای نظام انداختند. در مرحله دوم تعدادی از اراذل و اوباش را تربیت کردند تا افرادی را بکشند و هتک حرمت نمایند هدف آنها این بود که آشوب و اعتراضات سراسری در کشور درست کنند اما در هدف خود شکست خوردند.
تیم ملی فوتبال دختران زیر پانزده سال ایران در مسابقات کافا - تاجیکستان به نایب قهرمانی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ