در حالی که اکثر دوچرخه‌سواران خانه‌نشین هستند، یکی از رکابزنان دختر برای کسب سهمیه المپیک و مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دختر وزنه‌برداری ایران برای نخستین بار توانست قهرمان آسیا شود.
طبق اخبار رسمی منتشرشده در تیرماه امسال دست‌کم ۱۰ زن و دختر از سوی مردانی که با آنان نسبت داشته‌اند، کشته شده‌اند.
دختر رکابزن کوهستان ایران گفت:بازی‌های آسیایی جایی نیست که یک سهمیه بانوان ایران به خاطر یک اشتباه از بین برود و دغدغه من حضور مربی‌ام یا یک فرد ماهر کنار من است.
به جرات می‌توان گفت تقریبا نصف کاربران ایرانی اینستاگرام ویدئوی بامزه و البته ترسناکی که زهرا کریمی عضو تیم ملی کبدی ایران از خودش منتشر کرده را دیدند.
ایزابل یوهانسون، نامزد ارلینگ هالند برای اولین بار در طول برگزاری یک مسابقه از نزدیک عملکرد ستاره نروژی را تماشا کرد.
رویا مهبودی برای نخستین بار مچ اندازی ایران را در بخش بانوان به مدال طلای آسیا در رده سنی بزرگسالان رساند.
رویا مهبودی برای نخستین بار مچ اندازی ایران را در بخش بانوان به مدال طلای آسیا در رده سنی بزرگسالان رساند.
تعداد معدودی از دانشجویان دختر در دانشگاه آزاداسلامی واحد بروجرد با مشاهده‌ی علائمی، چون سرگیجه راهی بیمارستان شدند.
رهبر کره شمالی برای چندمین بار به همراه دخترش در رویدادی عمومی حاضر شد.
این مرد برای اولین بار پس از عمل با اهدا کننده کلیه ناشناس خود ملاقات کرد و معلوم شد که اهدا دختر خودش است. این دختر موفق شد به مدت ۸ ماه قصد خود برای اهدای عضو را مخفی نگه دارد، در غیر این صورت پدرش از عمل جراحی خودداری می‌کرد.
نماینده اسکی صحرانوردی ایران موفق شد در مرحله مقدماتی قهرمانی جهان به رتبه هشتم دست پیدا کرده و به فینال راه یابد.
پدری بی رحم ۴۰۰ بار دخترش را مورد تجاوز قرار داد.
فرزانه فصیحی در روزی که رکورد خودش را به عنوان سریعترین دختر ایرانی شکست، طلای آسیا را بر گردن آویخت.
چندی پیش یک دختربچه ۵ ساله که به دلیل مصرف اشتباه شربت متادون دچار مسمویت دارویی شده بود، بعد از این که دو بار در آمبولانس احیا شد، توانست از مرگ حتمی نجات پیدا کند. این در حالی است که مسمومیت کودکان بر اثر مصرف اشتباه شربت متادون در تهران نسبتا شایع است و به گفته فریبا فرنقی، پزشک بخش مسمومیت اطفال بیمارستان لقمان حکیم، به طور متوسط هر شب یک یا دو کودک با چنین مشکلی در این بیمارستان بستری می‌شوند.
یک دختر بچه ۱۳ ساله که به نوعی از سرطان خون مبتلا بود، برای نخستین بار با استفاده از روش پیچیده مهندسی سلولی در جهان از این بیماری رها شده است.
رهبر کره شمالی با اشاره به پرتاپ موشک‌های بالستیک قاره پیما گفت که این به وضوح به جهان نشان داد که پیونگ یانگ یک قدرت هسته‌ای کامل است.
دختر هندبالیست ایران برای دومین بار عنوان برترین بازیکن را در قهرمانی آسیا کسب کرد.
برای نخستین بار رهبر کره شمالی هنگام آزمایشیک موشک بالستیک دختر نوجوانش را نیز با خود همراه کرد.
روی زشت و تلخ ورزش این بار در صربستان خود را نشان داده است.
پرونده کودکی مهسا امینی از بیمارستان مربوطه اخذ و به مجلس آورده شد و حاضرین و کسانی که در ماشین بودند شهادت دادند که هیچ اتفاقی از نیروی انتظامی برای این خانم رخ نداده این در جالی اسا که گزارش را منتشر و با جراید مصاحبه کردیم اما از دختری که خانواده اش داغدار بودند به بی شرمانه ترین شکل سواستفاده کردند
هستی رضایی در پایان مسابقات جهانی برای نخستین بار در این رشته، در جدول اصلی رنکینگ دنیا قرار گرفت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری عامل انتشار فیلم زورگیری برای رعب و وحشت/ ماجرای دختری که از مرگ نجات یافت!/ آدم ربایی برای ۴ میلیارد تومان رمز ارز/ دستگیری گوشی قاپ برای یازدهمین بار/ دستگیری سارق مسلح طلافروشی/ یک زن و ۲ مرد در انتظار اجرای حکم قصاص چشم/ قتل همسر با ۲۲ ضربه کارد!/ قصاص برای مردی که دوستش را شکار کرد
مدیر عملیات عرضه بورس کالا به این سوال که آیا خودروهای دیگری در بورس کالا پذیرش خواهند شد یا خیر، پاسخ داد: شاهین به صورت نمونه پذیرش شده است.
شهربانو منصوریان قهرمان ووشو آسیا و جهان بار دیگر خود را به قلب بلایا و مشکلات رسانده است تا به هموطنانش کمک کند. او در میان نیروهای امدادی به کمک آتش نشانان رفته و با توجه به تجربیات و دوره‌هایی که طی کرده، عضو افتخاری گروه امدادگر در این مصیبت متروپل آبادان شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ