دختری که باعث اذیت و آزار میسون مانت، بن چیلول و بیلی گیلمور شده در دادگاه محاکمه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایزابل یوهانسون، نامزد ارلینگ هالند برای اولین بار در طول برگزاری یک مسابقه از نزدیک عملکرد ستاره نروژی را تماشا کرد.
در ساعت ۸ صبح امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی محدوده دور برگردان کرمان، یک دستگاه وانت پیکان به رانندگی فردی ۴۰ ساله و بدون گواهینامه به علت خستگی و خواب آلودگی از سطح سواره رو خارج شده پس از برخورد با چند اصله درخت وارد پیاده رو می‌شود. این وانت سپس با عابر پیاده که دختری ۱۸ ساله و بر روی جدول داخل پیاده رو نشسته بوده برخورد که متأسفانه وی در دم فوت می‌نماید.
وقتی دخترم نتوانست در کشور هندوستان به تحصیل ادامه دهد، در حالی به ایران بازگشت که به ماری جوانا اعتیاد پیدا کرده بود، ولی با آن که از من خواسته بود پول توجیبی ماهانه او را به ۲۰ میلیون تومان برسانم باز هم برای باج گیری، خودروی گران قیمت مرا تخریب کرد و...
با هر خواهش و التماسی بود با او تماس گرفتم و به او گفتم که حتی این قرص‌ها در شنوایی من تاثیر عجیبی گذاشته است، حتی گوش دیگرم نیز شنوایی ندارد و با عوارض وحشتناکی مانند ریزش مو و بیماری‌های پوستی روبه رو شده ام، ولی آن زن وقتی دید مطالب منفی زیر پیج اینستاگرامش می‌گذارم بی درنگ مرا در فهرست سیاه قرار داد و دیگر نتوانستم با او تماس بگیرم.
ماجرای دختری که بعد از یک تصادف شدید و ضربه مغزی به کما رفت و وقتی به هوش آمد شخصیتی دیگر شده بود فقط برای روانشناسان و پزشکان جالب نیست بلکه هر کسی می تواند با کنجکاوی آن را بخواند و ببینید قصه چیست و آخرش چه می شود.
به دختری که طلاق گرفته در صورت نداشتن شغل و شوهر مستمری بازمانده تعلق می‌گیرد.
زن جوان می‌گوید: من وقتی ۱۴ ساله بودم از خانه فرار کردم. با پسری به اسم رضا که دوستش داشتم صیغه کردیم و باردار شدم. در واقع خانواده‌ام من را طرد کردند و من هم با عشقم رفتم. وقتی باردار شدم رضا من را ترک کرد، گفت بچه را هم نمی‌خواهد. من هم دلم نیامد بچه را سقط کنم. یکه و تنها دخترم را به دنیا آوردم.
در تمرین روز گذشته تراکتوری‌ها چند دختر بچه نیز تماشاگر عملکرد بازیکنان بودند.
معمای قتل زن میانسال در پاتوق معتادان/ حکم جالبی که یک قاضی صادر کرد/ دختری در دام شیطانی/ قاتل پسرعمو قصاص می‌شود/ راز سرقت ۳ میلیاردی!/ سناریوی خونین کارگر طمعکار برای زن نقاش
در حالی که اکثر دوچرخه‌سواران خانه‌نشین هستند، یکی از رکابزنان دختر برای کسب سهمیه المپیک و مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود.
دختری ۱۸ ساله به دلیل تلاش‌های مداوم پدرش برای تحقیر او و زیر سوال بردن توانایی هایش که او را در حالت ناامیدی و سرخوردگی قرار داد، اقدام به خودکشی کرده است.
دختری در چنگ تبهکاران هوسران!
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تباهی دختری در خلوت شیطانی!/ پایان یکسال زندگی مخفیانه قاتل در کوه/ قتل زن تهرانی با چکش!/ بازداشت شاکی به اتهام سرقت/ سروصدای گوسفندان گرسنه، قاتل نامرئی را لو داد/ معتاد سرقتم نمی‌توانم ترک کنم/ پولشویی میلیاردی با حساب بانکی پاتوق نشینان!/ ۸ سال پس از ارتکاب قتل چوپان جوان از حبس آزاد شد
تباهی دختری در خلوت شیطانی!
اسرار این جنایت هولناک سی‌ام مهر امسال زمانی که مأموران پلیس برای بازداشت یک مرد موادفروش وارد خانه‌ای در شهرری شدند فاش شد. آن روز وقتی جسد دختربچه ۶ساله‌ای در یخچال خانه مرد قاچاقچی پیدا شد تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را در این پرونده آغاز کردند.
پرونده این دختر جوان ۲۱ مرداد سال ۹۳ به جریان افتاد. آن روز گزارش مرگ پسری جوان به بازپرس جنایی تهران اعلام شد و به دستور وی تیمی از کارآگاهان جنایی تهران راهی محل حادثه شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که مقتول مهمان خانه دختری به نام سمانه در یکی از محله‌های غرب تهران بوده و در آنجا با ضربه چاقو به قتل رسیده است.
با توجه به بعضی شایعات در فضای مجازی درباره دختری به نام هلیا که نوه آیت‌الله مصباح یزدی معرفی شده است یکی از نزدیکان بیت آیت‌الله مصباح یزدی گفت: شخصی به نام هلیا که نوه آن مرحوم باشد، وجود خارجی ندارد و هیچ کدام از نزدیکان ایشان در خارج از کشور به سر نمی‌برند.
حدود 42 روز قبل، یک دختر 22 ساله اصفهانی که به همراه خانواده خود به شیراز سفر کرده بود، در معالی آباد شیراز ناپدید شده و تاکنون خبری از وی در دست نمی باشد.
بالا رفتن ارزش معاملات امروز که به نوعی بالاترین ارزش معاملات در ۵ ماهه گذشته بوده و از سوی دیگر بالاترین مقدار ورود پول حقیقی در ۵ ماه گذشته، گویای همه چیز است که بازار از نظر سهامداران، ارزنده به نظر می‌رسد و این ارزندگی در بازار نشان دهنده صف‌های خرید جذاب در بازار می‌باشد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ