اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دختر جوان که نابغه ریاضی بود و در کنکور رتبه دو رقمی داشت در سرمستی قبولی دانشگاه به خواستگارش بله گفت و پای در خانه سیاه گذاشت.
در خلاصه داستان «قاتل و وحشی»  آمده است:  «"زیبا" مهیای عروسی دخترش می‌شود که به‌طور اتفاقی اسیر یک باند گانگستری مخوف می‌شود. او سعی می‌کند از این بند خود را رها کند. وقت زیادی ندارد، چون دخترش نیز بی‌خبر از همه‌چیز عازم همان‌جاست و این اتفاقی است که نباید بیفتد. "زیبا" برای نجات خود و دخترش می‌جنگد».
دختر نازپرورده خاندان معروف «جابر» در لبنان بود، اما برخلاف دختران هم سن و سالش دنبال نور می‌گشت. نوری که آن را در تجملاتِ دنیایی که پدرش برایشان ساخته بود نمی‌دید و تشنه‌ی درکش بود. پدر غاده، تاجر مرورارید بود؛ از آفریقا تا ژاپن و از آنجا تا هر کجای دنیا.
در ابتدای جلسه وکیل اولیای دم به دفاع پرداخت و گفت: متهمان سکوت کرده‌اند تا مشخص نشود کدام یک قاتل اصلی است. در این سال‌ها ۴ متهم رضایت پدر قربانی را جلب کرده‌اند. مادر قربانی نیز به متهمان ردیف دوم تا چهارم رضایت داده، اما برای هادی که متهم ردیف اول است قصاص خواسته و اعلام کرده حاضر به گذشت نیست.
دسیسه سیاه دختر چاقوکش/ کشف بیش از ۱.۵ کیلو طلای قاچاق در یک طلافروشی درسیرجان/ شیرب‌های مرگ در عشق خونین/ ماجرای سیم داغ و قربانی کوچک!/ قتل آتشین پدر در دسیسه عروس و پسرش/ دوراهی معمایی در جنایت شبانه/ سرقت دالتون‌های معتاد در پوشش ماموران آب و برق!/ داستان‌های خیالی یک قاتل
دختری که باعث اذیت و آزار میسون مانت، بن چیلول و بیلی گیلمور شده در دادگاه محاکمه می‌شود.
وقتی دخترم نتوانست در کشور هندوستان به تحصیل ادامه دهد، در حالی به ایران بازگشت که به ماری جوانا اعتیاد پیدا کرده بود، ولی با آن که از من خواسته بود پول توجیبی ماهانه او را به ۲۰ میلیون تومان برسانم باز هم برای باج گیری، خودروی گران قیمت مرا تخریب کرد و...
ماجرای دختری که بعد از یک تصادف شدید و ضربه مغزی به کما رفت و وقتی به هوش آمد شخصیتی دیگر شده بود فقط برای روانشناسان و پزشکان جالب نیست بلکه هر کسی می تواند با کنجکاوی آن را بخواند و ببینید قصه چیست و آخرش چه می شود.
بررسی‌ها از آمار رسمی منتشر شده در مورد خودکشی در استان کردستان نشان می‌دهد؛ طی سال گذشته (۱۴۰۱)، ۷۷ زن در این استان خودکشی کردند که ۲۱ نفر از آن‌ها دختران زیر ۱۸ سال بودند. ۲۸ مورد از این خودکشی‌ها نیز با روش حلق‌آویز صورت گرفته است. بیشترین آمار خودکشی‌هایی که در کردستان ثبت می‌شوند به دلیل اختلافات خانوادگی صورت می‌گیرد. پس از آن فقر دلیل بیشتر خودکشی‌های این استان گزارش شده است.
دردسر مرگ معمایی مرد جوان کنار بخاری/ راز جسد سوخته در بیابان‌های دماوند کشف شد/ بازگشت به خط قصاص بعد از بی‌گناهی در جنایت خونین/ قتل آتشین پسرک در هلهله عروسی روستا/ جولان مسلحانه ۲ مرد در نقش مأمور اطلاعاتی/ اعتراف به قتل همسر در جنوب تهران/ دخترک ۳ ساله در دام مرگبار زن
مراسم جشن عروسی دختر پادشاه اردن با جوانی یونانی تبار در کاخ سلطنتی اردن برگزار شد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ مخمصه ترسناک!/ حکم قصاص برای قاتل مأمور کلانتری/ قتل برادر با ضربه چاقو!/ قاتل با پای خود به کلانتری رفت/ عروسی خونین در رشتخوار!/ شکایت از مادرزن به خاطر مرگ همسر/ کباب خوری با طعم جنایت!/ اسیدپاشی به مادر و دختر برای سرقت طلا
انتشار تصاویری از مراسم عروسی مارک آنتونی خواننده ۵۴ ساله و نادیا فریرا دختر شایسته ۲۳ ساله در فضای مجازی پربازدید شد.
برای دانشگاه تهران مشتری هشت! بخشی را برای تالار عروسی، بخشی را برای کافی‌شاپ و فودکورت و تمام محوطه داخلی را برای فروش مستقیم صنایع خانگی و کارآفرینی‌های کوچک زودبازده، بخش دیگری هم به فروش پایان‌نامه و رساله‌های دکتری اختصاص می‌دهند و واقعا درآمدزاست. شاید بتوان با مشتری مذاکره کرد تا بخشی از پیاده‌رو داخل دانشگاه را هم به فروش کتاب‌های نایاب و کمیاب اختصاص دهد و با این اقدام، ترافیک سنگین محدوده میدان انقلاب هم حل می‌شود و خودش یک دستاورد می‌شود برای شهرداری تهران در دل دستاورد بزرگ دولت در مولدسازی!
این مادر گفت: وقتی پای درددل «فردین» نشستم او آشکارا چیزی را بر زبان جاری نکرد، اما گفت به نامزدش مشکوک شده و همان گونه که در فضای مجازی با او رابطه داشت، با جوان دیگری هم وارد ارتباط نامتعارف شده است. پسرم گفت چون می‌ترسیدم که خانواده عروس مهریه را به اجرا بگذارند به ناچار به منزل آن‌ها رفتم که موضوع را حل کنیم، ولی مادر آن دختر با توهین و فحاشی مرا بیرون کرد و گفت: دختر من اصلاح نمی‌شود، او همین گونه است و...
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ معمای قتل مرموز خیابانی/ جنایت ناخواسته در مستی/ دختری در چنگ تبهکاران هوسران!/ درگیری خونین میهمانان در تالار عروسی/ مرگ تلخ دختر ۱۶ ساله در گرداب فضای مجازی/ پایان مرگبار شکایت مادر از دختر نوجوان/ ماجرای زردچوبه‌های ماسه ای!/ سرقت‌های ۲ مرد خشن از ۶۰ زن و مرد
دستورالعمل جدید دولت اسپانیا برای فروش اسباب‌بازی‌های کودکان از روز اول دسامبر به اجرا درآمد. هدف از این دستورالعمل جلوگیری از ترویج کلیشه‌های رایج مانند اختصاص رنگ صورتی به دختران و رنگ آبی به پسران یا تبلیغ عروسک برای دختران و شخصیت‌های جنگجو برای پسران است.
شانزدهم شهریور گذشته دختر نوجوانی با مراجعه به شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد (شعبه ویژه پرونده‌های جنایی) خود را تسلیم قانون کرد و پرده از راز وحشتناک سوختن عروس جوان در شعله‌های آتش برداشت!
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ فرجام ارتباط شیطانی!/ کلاهبرداری برادر برای تصاحب ارثیه ۱۵ میلیاردی پدر!/ سرقت خرما در خرماپزان!/ جنایتی که با تزریق بوتاکس رقم خورد/ نوجوانی سرکرده باند سارقان بزرگ‌سال بود!/ زن ایرانی قربانی آتش سوزی هتل کربلا/ دختری، عروس را آتش زد!/ ربودن دختر ۶ ساله برای ۵۰ میلیون تومان
دربار پادشاهی اردن تصاویری از مراسم نامزدی شاهزاده حسین بن عبدالله دوم، ولیعهد اردن را منتشر کرده است. عروس رجوه خالد بن عبدالعزیز متولد عربستان سعودی است. مراسم نامزدی با حضور ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن و ملکه رانیا در منزل پدر عروس در ریاض عربستان برگزار شد.
دختر جوان گفت: هنوز یک ماه بیشتر از مراسم عقدکنان نگذشته بود که فهمیدم موسی با دختر عمویش که زنی مطلقه بود ازدواج کرده است تا سرپرستی فرزند او را به عهده بگیرد وقتی به نامزدم اعتراض کردم او مرا کتک زد و مادرم نیز با التماس از من خواست تا درخواست طلاق ندهم چرا که مدعی بود سرنوشتم مانند خواهرم خواهد شد و او نمی‌تواند مخارج ما را تامین کند در همین حال نامزدم به کشور دیگری مهاجرت کرد و دختر عمویش را نیز با خودش برد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق به خاطر سفر‌های همسر/ خانواده عروس را فریب دادیم، چون پسرم معتاد بود!/ نجات ۴ صیاد لنج غرق شده/ پلیس اخاذی از صاحب نیسان را ناکام گذاشت/ قتل دختر جوان مقابل چشمان پدر بیمار/ قصاص و شلاق، مجازات قاتل همسر دوم/ بیدارخوابی در زیرزمین برای قتل نامادری!/ راننده تاکسی اینترنتی سارق طلافروشی را لو داد
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۷۶۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۷۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ