موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفتمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساکت الهامی زمانی که سرمربی هوادار بود، بعد از پیروزی تیمش در جام حذفی گفت من با چند تا پیرز‌ن هم این‌ها را می‌برم و مهرداد رضایی در لیگ این‌گونه جوابش را داد. حالا الهامی بعد از پیوستن به مس این بازیکن را از تیم خط زده. رضایی هم علت کنار گذاشته شدنش را این شادی پس از گل اعلام کرده است. / منبع: فارس
حسین پاشایی چند روز بعد از جدایی از جمع ملوانی ها به ذوب آهن پیوست.
در سایه افزایش تنش‌ها در اراضی اشغالی به دنبال تصویب لایحه اصلاحات قضایی، چند تن از ژنرال‌های صهیونیست نیز خواهان ساقط شدن کابینه بنیامین نتانیاهو، شدند.
رئال مادرید به کیلیان امباپه پیشنهاد داده در صورت پیوستن به این باشگاه سالانه 50 میلیون یورو (2.75 هزار میلیارد تومان) دستمزد بگیرد.
روبن نوس که ساعتی پیش رسما به الهلال پیوست در ویدیوی خداحافظی با هواداران تیم سابقش وولورهمپتون احساساتی شد و به مدت چند دقیقه به شدت گریه کرد.
سامان قدوس هافبک ۲۹ ساله تیم ملی کشورمان که چند هفته پیش از تیم برنتفورد انگلیس جدا شد، به جرگه متاهلین پیوست.
مسی به چند دلیل اینتر میامی را انتخاب کرده که یکی از آن‌ها، داشتن باشگاه خودش است، درست مثل دیوید بکام که بعد از چند سال بازی در گلکسی توانست باشگاه‌دار شود.
مسعود شجاعی، کاپیتان سابق تیم ملی، چند ماهی است که نساجی را ترک کرده و به هوادار پیوسته است.
یک نکتهٔ دیگر برای تقویت متابولیسم: هر سه تا چهار ساعت غذا بخورید و از خوردن صبحانه فرار نکنید. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که صبحانه نمی‌خورند، طی روز بیشتر دچار افت قند خون و گرسنگی می‌شوند.برای میان‌وعده‌هایتان نیز پروتئین و کربوهیدرات‌های پیچیده در نظر بگیرید تا بیشتر احساس سیری کنید و بدنتان به طور پیوسته کالری بسوزاند.
باشگاه لیدز یونایتد خاوی گارسیا را به عنوان جانشین جسی مارش که چند روز قبل از هدایت این تیم برکنار شد، معرفی کرد.
کودی خاکپو، مهاجم هلندی لیورپول، می‌گوید تابستان گذشته در آستانه پیوستن به منچستریونایتد قرار داشت اما چند ماه بعد شرایط فرق کرد.
چند تیم دیگر لیگ برتر ایران هم در پی جذب پاکدل بودند. شاید نعمتی هم به تبریز بپیوندد و زوج پرسپولیسی تراکتور تکمیل شود
رنه هیگوئیتا، دروازه‌بان افسانه‌ای کلمبیا که سابقه چند سال حضور در باشگاه النصر را دارد پیوستن کریستیانو رونالدو به این باشگاه را با زبان عربی به او تبریک گفت.
سرمربی پرتغالی تیم استقلال در جلسه چند روز پیش خود با مدیرعامل این باشگاه درباره مسائل مختلفی گفتگو کرد.
فرد، هافبک برزیلی یونایتد، مدعی شده است که از چند ماه قبل از تصمیم کاسمیرو برای پیوستن به این باشگاه اطلاع داشته است.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال که هنوز به پیشنهاد پرسپولیس و پیوستن به این تیم پاسخ مثبت نداده است، توضیحاتی ارائه کرد و گفت که در چند روز آینده تصمیم گیری می‌کند.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گیلان و عمق ۲۳ کیلومتری زمین به وقوع پیوست که شدت این زمین‌لرزه در چند شهر گیلان از جمله رضوانشهر احساس شد.
بعد از چند هفته رایزنی سرانجام اعلام شد که مهدی قایدی برای این فصل در استقلال بازی خواهد کرد.
بعد از چند هفته رایزنی سرانجام اعلام شد که مهدی قائدی برای این فصل در استقلال بازی خواهد کرد.
رحیم استرلینگ، ستاره جدید چلسی، اعلام کرد که توهین‌هایی که چند سال قبل در استمفوردبریج شنید، باعث نشد در پیوستن به این باشگاه تردید کند.
محبی چند روزی است که وارد تهران شده و استقلالی‌ها در انتظار نشستن مبلغ ۲۵۰ هزار دلار بابت رضایت نامه به حساب سانتاکلارا بودند تا قرارداد این بازیکن را به صورت رسمی اعلام کنند که این اتفاق سرانجام رخ داد.
یازالده گومز بازیکن پرتغالی که چند سال پیش تا آستانه پیوستن به استقلال نیز پیش رفت، مدنظر باشگاه ملوان قرار گرفته است.
به دنبال هشدار‌های سازمان هواشناسی، از شامگاه شب گذشته بارش شدید باران در استان تهران به وقوع پیوست و در پی آن، در چند نقطه از استان بویژه نقاط غربی و جنوبی رویداد‌هایی مانند آبگرفتگی، رانش زمین و روان شدن سیلاب و انباشت گل و لای بویژه در منطقه کن (امامزاده داود) رقم خورد؛ وضعیتی ویژه و مرگبار که با اعلام آماده باش نیرو‌های امدادی، تلاش برای مقابله با آن آغاز شده و در جریان است.
به رغم تجربه یکی از گرم و خشک‌ترین تابستان‌ها در کشورمان در دهه‌های اخیر، چند روزی است با فعالیت سامانه‌های بارشی در بسیاری از نقاط کشور، بحران‌هایی به وقوع پیوسته که از جمله آنها، درگیری ۱۸ استان، ۱۰۰ شهرستان و بیش از ۳۰۰ روستا در کشور با سیلاب است؛ بحرانی فراگیر که ابعاد آن رو به افزایش است و متاسفانه به جان باختن شماری از هموطنانمان منجر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ