فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه با در اختیار داشتن به‌روزترین تجهیزات، هزاران کیلومتر فراتر از مرزها را رصد می‌کنیم گفت: در صورت ورود بدون مجوز هرگونه پرنده‌ای اقدامی قاطع و پشیمان کننده انجام می‌دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اقتصاد گفت: ما در زمینه تسریع فرآیند واردات دارو و تجهیزات پزشکی و مواد اولیه دارویی اگر از دستگاه‌های مجری پیگیرتر نباشیم، منفعل‌تر نخواهیم بود.
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با حرکت در مسیر تولید ماشین‌آلات حفاری، زمینه را برای پیشرفت صنایع مرتبط به کمک تجهیزات داخلی فراهم کرده است.
ایران و ونزوئلا در زمینه توسعه میدان‌ها و پایانه‌های نفتی، احیای ظرفیت پالایشی و پتروشیمی چند قرارداد همکاری مهم امضا کردند.
شکری گفت: کمیته‌های خودکفایی طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی با همکاری و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند نیازهای خود را در زمینه تأمین قطعات و تجهیزات برطرف کنند.
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با تولید تجهیزات انتقال مواد دیسکی، زمینه را برای تسهیل در انتقال مواد پودری فراهم کرده است.
آلیاژ‌های حافظه‌دار در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی از جمله برای ارتوپدی، مغز و اعصاب، قلب و عروق، لوازم و وسایل دندانپزشکی، ایمپلنت‌ها و همچنین فریم عینک ها، دستگاه‌های ایمنی حساس به دما و سیم‌های راهنما کاربرد دارند.
یک شرکت دانش‌بنیان با استفاده از دانش بومی و فناوری روزآمد زمینه را برای تولید داخلی و بومی تجهیزات زیرساختی پیشرفته مورد نیاز کشور در حوزه مخابرات و ارتباطات فراهم کرده است.
امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: اکنون به درجه‌ای از پیشرفت تکنولوژیکی و دانش در زمینه تولید تجهیزات پدافند هوایی رسیده‌ایم که می‌توانیم این تجهیزات را صادر کنیم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع، مسئولیت پشتیبانی از نیروهای مسلح را بر عهده دارد. این پشتیبانی هم در زمینه تجهیزات و تسلیحات و هم در زمینه خدمت رسانی است.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان پیشتر در این زمینه گفت: متأسفانه کشور‌هایی که بزرگترین صادرکننده تسلیحات و تجهیزات به یک طرف جنگ هستند مایلند با دامن زدن به خبر‌های کذب و جعلی افکار عمومی جهانی را دچار گمراهی و خطا کنند.
بعد از تشدید تحریم ها بسیاری از شرکت های دانش بنیان در کشور به تولید تجهیزات و اقلام راهبردی ورود کردند و تا حد زیادی توانستند مشکلات را حل کنند. در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی بسیاری از تجهیزات بومی شده است. ما ابتدای خنثی سازی تحریم ها هستیم و باید به تلاش هایمان در این زمینه ادامه دهیم.
مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران به تمایل بالای کشورهای همسایه برای بهره‌گیری از دانش فنی ایران در زمینه اکتشاف اشاره کرد و از مذاکرات برای صادرات دانش بومی و تجهیزات به این کشورها خبر داد.
یحیی رسول درباره قابلیت‌های این جنگنده‌ها نیز گفت:جنگنده‌های T ۵۰ بسیار مدرن بوده و مجهز به دستگاه‌های بسیار پیشرفته، تجهیزات شناسایی و سلاح‌های هدف گیری دقیق هستند که با جنگنده‌های آمریکایی "اف- ۱۶" رقابت می‌کنند و برای پشتیبانی از یگان‌های نظامی زمینی و ماموریت‌های پدافند هوایی و همچنین در وظایف آموزشی پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرند.
مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: همکاری و همگرایی میان کارگروه‌های خودکفایی طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی می‌تواند نیازهای آنها را در زمینه تأمین قطعه‌ها و تجهیزات برطرف کند.
در نخستین جلسه عملیاتی کارگروه مشترک خودروهای برقی ایران‌خودرو و مپنا، گام های مهمی در راستای سیاست های کلان کشور در زمینه تولید نسل جدید خودروها برداشته شد و براساس آن مقرر شد۵۰ دستگاه تارا برقی از سوی ایران‌خودرو تولید و تجهیزات و زیرساخت‌های مربوط به آن نیز از سوی مپنا به عنوان گام نخست عرضه خودروهای برقی، تامین شود.
وزیر نیرو گفت: کارخانه‌های تولید تجهیزات و قطعات صنعت برق در کشور از ظرفیت خوبی برخوردارند، تا جایی که در این زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی نیز صورت می گیرد.
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد چین یکی از برزگترین تامین کنندگان تجهیزات توسعه نفت و گاز است.
مقام کویتی از اجرای پروژه تجهیزات خدمات شخصی برای تحویل الکترونیکی گذرنامه شهروندان کویتی خبر داد تا این کشور اولین دولت عربی باشد که این خدمات را به شهروندانش ارائه می دهد.
اکثر شاکیان این پرونده در فضای مجازی با دکتر قلابی آشنا شده بودند. آن‌ها برای انجام عمل زیبایی مثلا دندان یا زیبایی‌های دیگر راهی کلینیک این مجرم می‌شدند. با این حال هیچکدام از آن‌ها موفق به ورود به داخل کلینیک نمی‌شدند و دکتر قلابی هرکدام را به بهانه‌ای از این کلینیک دور می‌کرد. بعد از آن‌هم با وعده ازدواج و سرمایه‌گذاری در زمینه تجهیزات پزشکی از آن‌ها کلاهبرداری می‌کرد.
شرکت البیت سیستمز رژیم صهیونیستی (Elbit Systems) قراردادی ۷۰ میلیون دلاری با نیروهای مسلح مغرب در زمینه جنگ الکترونیک و اطلاعاتی به امضا رساند.
مشهد ـ رئیس اداره مدارس از راه دور وزارت آموزش و پرورش گفت: توسعه مدارس آموزش الکترونیکی اهمیت دارد و باید در این زمینه صدور مجوزها با شرط تأمین تجهیزات با سهولت انجام شود.
تبریز- معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع در همه تهدیدها علیه کشور در نوک پیکان است و برای همین تلاش می کنیم در زمینه انواع تجهیزات دفاعی و نظامی پیشرفت کنیم.
یک شرکت دانش بنیان ایرانی که در زمینه ساخت تجهیزات مربوط به نهاده های دامی است درصدد است علاوه بر بلاروس، کلمبیا، عراق به قزاقستان، اوراسیا و کشورهای CIS صادرات داشته باشد.
ما در بحث تولیدات تجهیزات حوزه نفت و گاز در یک نقطه مطلوب قرار داریم. این ظرفیت برای کشور‌های تحریمی همانند ما؛ مثل ونزوئلا بسیار بیشتر فراهم است و در قرارداد‌های جدید امضا شده در سفر اخیر اعضای دولت به ونزوئلا در زمینه پالایشگاه‌های فراسرزمینی و صادرات خدمات فنی و مهندسی اقدامات مثبتی صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ