محققان در پژوهشی جدید متوجه شده اند ذرات سیلیکای متخلخل که از شن تصفیه شده ساخته شده اند، تاثیرات ضدچاقی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ابلاغ معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، ۴ رشته به رشته های رسمی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی اضافه شدند.
یکی از سوالاتی که ممکن است در صحرا یا ساحل دریا ذهن ما را درگیر کند، این است که اگر شن‌ و ماسه را کنار بزنیم، به چه چیزی می‌رسیم؟ ممکن است یک جنگل یا بستر یک رود دریاچه بزرگ ما قبل تاریخ زیر پای ما باشد.
شن و ماسه از صخره‌های روی زمین که در اثر هوازدگی رودخانه‌ها و سایر عناصر به زمین می‌رسند، تشکیل می‌شود. در کنار ساحل، دریای دائما در حال جوش و خروش سنگ‌ها را طی هزاران یا میلیون‌ها سال خرد می‌کند.
مربی تیم ملی شنا می‌گوید تاکنون برنامه‌ریزی خوبی در مورد بازی‌های آسیایی هانگژو صورت نگرفته‌ است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور نظم بخشی ترافیک در تمامی معابر حضور دارند و نسبت به چینش مرتب و منظم خودروها اقدام خواهند کرد.
مشهد ـ رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی آغاز مسابقات مسافت کوتاه شنای دختران کشور در مشهد با حضور ۱۸۰ ورزشکار خبر داد.
مشهد ـ رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی آغاز مسابقات مسافت کوتاه شنای دختران کشور در مشهد با حضور ۱۸۰ ورزشکار خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت:حجم برف آنقدر زیاد است که شن‌ها پاسخگو نیست و باید شهرداری از راهکارهای مناسب‌تری استفاده کند.
در بخش بین الملل در سالن ۳ پردیس ملت، فیلم سینمایی «شن» به کارگردانی (ویزاکسا چاندراسکارام) ساعت ۱۵ محصول کشور (سریلانکا)، فیلم سینمایی «زندگی عاشقانه» به کارگردانی (کوجی فوکادا) محصول کشور (ژاپن) ساعت ۱۷:۳۰، فیلم سینمایی «موهبت الهی» به کارگردانی (اصل ژورائوا) محصول کشور (قرقیزستان) ساعت ۲۰ به نمایش در می آید.
قهرمان هفت دوره المپیک بازنشستگی خود را اعلام کرد.
انستیتو علم و فناوری پیشرفته کره جنوبی(KAIST) یک سگ رباتیک توسعه داده که می تواند با قدرت روی سطوح تغییر شکل دهنده مانند ساحل های شنی راه برود.
خیابان های تهران با برف امروز قفل شده، پلیس از عدم شن پاشی خیابان ها گلایه دارد و شهرداری هیچ واکنشی ندارد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با وجود اینکه یک بار نیروهای شهرداری شن پاشی و نمک پاشی انجام داده اند اما باز هم می‌بینیم که تردد در برخی از محورها و بزرگراه های شهر با مشکل مواجه است.
رئیس قوه قضاییه گفت: از نقطه نظرات مختلف و مجادلات در مباحث حقوقی، نه تنها نگران و ناراحت نمی‌شویم بلکه چنانچه مستدل و منطقی و به دور از غرض‌ورزی باشند، از آنها استقبال می‌کنیم.
نایب رئیس فدراسیون شنای ایران با بیان اینکه کشورمان میزبان مسابقات بین المللی شنا ویژه بانوان با حضور ۱۳ کشور خواهد بود، گفت: این مسابقات برای اولین بار برگزار می شود.
سمنان- نایب رئیس فدراسیون شنای ایران با بیان اینکه کشورمان میزبان مسابقات بین المللی شنا ویژه بانوان با حضور ۱۳ کشور خواهد بود، گفت: این مسابقات اولین بار برگزار می شود.
فدراسیون شنای روسیه منتظر پاسخ کنفدراسیون آسیا برای حضور ورزشکارانش در رقابت‌های این قاره است.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست برزیل برای چهارمین مرتبه قهرمان جام بین قاره‌ای شد.
اگرچه استقلالی‌ها در هفته هشتم موفق به شکست فولاد نشدند اما محبی مثل ۳ بازی گذشته در ترکیب استقلال درخشید.
سرپرست دفتر بررسی و مقابله با آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: می‌خواهیم یک برنامه تلفن همراه تهیه کنیم که مردم بر طبق آن متوجه شوند کدام منطقه برای شنا سالم است.
شنای ایران هم در بازی‌های اسلامی مدال گرفت
کرمان - وزیر ورزش و جوانان مهار ریزگردها و طوفان های مکرر شن در شرق کرمان را یکی از سیاستهای دولت در استان کرمان دانست.
ویدیویی ترسناک از لحظه گرفتار شدن دو دختر در جوی آب در جریان سیل شیراز را ببینید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ