ویدیویی ترسناک از لحظه گرفتار شدن دو دختر در جوی آب در جریان سیل شیراز را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شب گذشته در نمایشگاه هوایی «میشیگان» یک فروند میگ ۲۳ ساخت شوروی هنگام اجرای حرکات نمایشی سقوط کرد و خلبان و سرنشین توانستند با خروج اضطراری خود را نجات بدهند. گفته می‌شود این هواپیما روی یک پارکینگ سقوط کرده و به چند دستگاه خودرو آسیب زده اما کسی مجروح یا کشته نشده.
تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد جوان که کنار اتوبوس پارک شده روی پل شماره ۶ آزادراه تهران ـ شمال حضور داشته به دلیل نامشخصی قصد رفتن به سمت مخالف آزادراه را داشته، اما به دلیل عدم اطلاع از وضعیت مرتفع ۸۰ متری بین دو مسیر رفت و برگشت این آزادراه، ناگهان به پایین پل سقوط کرده و به کام مرگ فرو رفته است.
استفاده از چتر روش جالبی که باعث جلوگیری از آسیب شدید به هواپیما و خلبان می‌شود./روزنامه ایران
یک الاغ در شرایطی که بار زیادی بر روی او قرار داده شده بود، به شکل وحشتناکی از روی کوه سقوط کرد.
دلایل سقوط پهپاد ترکیه‌ای در کوه‌های قندیل تا به الان نامشخص مانده است.
ویدئویی از سقوط درخت بر اثر توفان، ساعتی قبل در خیابان دانشگاه تهران را ببینید.
مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دقایقی پیش در خیابان ولیعصر (عج) قبل از میدان تجریش (منطقه ۱) یک اصله درخت سقوط کرده که باعث انسداد در هر دو مسیر شده است. به رانندگان عزیز توصیه می‌گردد در صورت امکان از مسیر‌های جایگزین استفاده نموده و با آرامش در رانندگی تا رفع این مشکل نیرو‌های امدادی را یاری نمایند.
یک گربه بالای تیر چراغ برق بود که ناگهان به سمت زمین سقوط کرد و بر سر مردی که در آنجا حضور داشت افتاد که برخورد منجر به مرگ او شد.
مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: شب گذشته دو کودک هفت و هشت ساله از ترن هوایی در پارک شادی یزد سقوط کردند. یکی از کودکان مصدوم این حادثه از اورژانس مرخص شد و دومین مصدوم این حادثه در بخش مراقبت‌های ویژه ICU شهید رهنمون بستری است.
در پی سقوط یک دستگاه اتوبوس در هند ۱۵ تن جان خود را از دست دادند. منبع: ایرانیک
در کلیپی که از کوادکوپتر نظارتی اوکراینی گرفته شده است، دو فروند سوخو Su-۲۵ روسی در حال عملیات و پرواز در ارتفاع پس جبهه شرقی بودند که یکی از آن‌ها (دومی در عقب) با دوشپرتاب اوکراینی مورد اصابت قرار میگیرد و سقوط می‌کند.
بر اثر طوفان شدید در ایالت فلوریدا، درختان این منطقه سقوط کردند.
دروازه بان ۲۶ ساله تیم ملی غنا در جریان تمرین این تیم بر اثر سقوط دروازه از ناحیه پا آسیب دید.
سرعت بالا و عدم کنترل راننده پراید منجر به سقوط آن از عرشه پل چمران شهر اصفهان شد.
در این گزارش ویدیویی روایت علیرضا پورسلمان -سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد- یکی از سرنشینان حادثه سقوط بالگرد هلال احمر را مشاهده می‌کنید.
حسنی ادامە داد: حضور بە موقع نیروهای راهداری سروآباد جهت پاکسازی بهمن و کمک بە خودروهای گیر افتادە موجب بازگشایی سریع این محور شد.
راننده نجات یافت؛ بولدوزر زیر برف ماند
ویدیویی ترسناک از سقوط یک خودرو به داخل خیابان منتشر شده است که در پی این حادثه صدمات جدی به عابران پیاده وارد شد.
یک فروند هواپیمای آموزشی در فرخ آباد شهرستان فردیس البرز سقوط کرد و دو سرنشین آن در سلامت کامل هستند.
در حالی که قدرتمندترین و صنعتی ترین کشورهای جهان در بالی اندونزی برای اجلاس سران G20 گردهم آمده‌اند، بانوی اول کشور میزبان در حین ورود به این نشست دچار حادثه شد.
یک هواپیمای نظامی روسیه از نوع سوخو-۳۰ روز یکشنبه بر روی یک ساختمان مسکونی دو طبقه در شهر ایرکوتسک سیبری سقوط کرد و دو خلبان آن کشته شدند.
کریستا میکونن، وزیر کشور فنلاند، در جریان یک کنفرانس زنده تلویزیونی درباره حادثه نورد استریم ۲ غش کرد. او هنگام سقوط در انتهای ردیفی از سکو‌ها دور از دید دوربین‌ها ایستاده بود، اما دوربین ناگهان چرخید و لحظه‌ای را که دو نفر از همکارانش به او کمک کردند تا روی پاهایش بایستد را ثبت کردند. هنوز هیچ خبری در مورد علت غش خانم میکونن منتشر نشده است. او بعداً در توییتر اعلام کرد: به دلیل غش کردن مجبور شدم جلسه شورای دولتی را ترک کنم. من در حال حاضر خوبم.
دو خلبان با تجربه در اجرای حرکات آکروباتیک بر اثر گیر کردن دو هواپیما که منجر به سقوط شد جان خود را از دست دادند.
دو سیاستمدار، یک کارمند و خلبان یک هلیکوپتر پس از برخورد با یک سیم برق به شکل معجزه آسایی از مرگ نجات یافتند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ با سه سرنشین شامل دو آقا ۱۷ و ۱۸ ساله و یک خانم در مسیر غرب به شرق طبقه اول بزرگراه در حرکت بودند که به دلایل نامشخص این خودرو از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردرریل‌های محافظ بزرگراه خودرو به پایین بزرگراه سقوط کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ