طبق ابلاغ معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، ۴ رشته به رشته های رسمی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی اضافه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردی پس از اسکی روی آب به ساحل و نزد دوستانش برگشت. او خواست غذا بخورد که متوجه شد، غذایش نیست. از دوستانش پرسید خبری از غذای او دارند. یکی از دوستانش گفت، تمام روز را داشته موج‌سواری می‌کرده و دیگری هم گفت که تمام مدت کنار آتش نشسته بوده و آبمیوه‌اش را می‌خورده است. مرد لبخندی زد، چراکه می‌دانست یکی از آن‌ها دارد دروغ می‌گوید و به‌سرعت دروغگو را شناخت. به نظر شما دروغگو کیست؟
ملی‌پوش اسکی روی چمن کشورمان در مسابقات جوانان جهان به رقابت پرداخت.
اولین جشنواره هیئت‌های ورزش‌های دریایی و ساحلی استان بوشهر در رشته‌های استند آپ بدل برد، اسکی روی آب، جت اسکی و قایق‌های تندرو برگزار شد.
مراسم بزرگداشت منوچهر زندی ورزشی نویس پیشکسوت با حضور چهره‌های فرهنگی و ورزشی در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این مراسم که امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز حضور داشت چهره‌های ورزش درباره شخصیت منوچهر زندی و تأثیر او در حوزه رسانه و ورزش ایران به سخنرانی پرداختند. در بخش پایانی این مراسم از سردیس منوچهر زندی رونمایی و از طرف فدراسیون‌های ورزشی فوتبال، اسکی، تنیس روی میز، و باشگاه ورزشی سپاهان از او تقدیر شد.
رئیس انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی از طرح پیشنهاد میزبانی مسابقات هاکی روی یخ جام جهانی دیوژن 3 در سال جاری خبر داد.
تک گل رضا اسدی از روی نقطه پنالتی تکلیف مسابقه بزرگ و پرتماشاگر هفته را روشن کرد
رضا اسدی با گلی که از روی نقطه پنالتی زد، به دومین بازیکن ده گله لیگ برتر تبدیل شد.
دو اسطوره باشگاه لیورپول و منچستر شب گذشته حال متفاوتی در استودیو اسکای اسپرت در آنفیلد تجربه کردند.
حسن شمشکی مدیرعامل پیست اسکی دربندسر به این اتفاق اشاره و بیان کرد: اتفاق خاصی نبود چند سنگ از سنگ چین مربوط به مسیر منحرفی پیست ریزش کرده و روی ماشین‌هایی که آنجا پارک کرده بودند، افتاده است. این اتفاق در قسمت ضلع غربی بوده است و در بقیه قسمت‌ها مشکل خاصی نداریم. نمی‌دانم چه کسی این موضوع را تا این حد بزرگ کرده است.
مهاجم استقلال معتقد است مدافع نساجی روی او خطای پنالتی کرده و داور باید این صحنه را پنالتی می‌گرفت.
رئیس فدراسیون اسکی و رئیس انجمن هاکی روی یخ به تشریح وضعیت تیم های هاکی روی یخ و شرایط این رشته در ایران پرداختند.
تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان پس از حضور در بازی‌های زمستانی کشورهای اسلامی، با ترکیبی ناقص و بدون رئیس فدراسیون اسکی به تهران بازگشت.
مسئولان فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی ۱۵ دی با حضور در محل برگزاری لیگ هاکی روی یخ مردان از این رقابت‌ها بازدید کردند.
مسئولان فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ۱۵ دی با حضور در محل برگزاری لیگ هاکی روی یخ مردان از این رقابتها بازدید کردند.
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: دوستان اگر به خاطر اختلاف با استکی به دنبال مربی خارجی هستند این هزینه را روی دست مملکت نگذارند.
با تصمیم وزارت ورزش و جوانان رشته هاکی روی یخ از فدراسیون اسکیت منتزع و به زیر مجموعه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ملحق شد.
با تصمیم وزارت ورزش و جوانان رشته هاکی روی یخ از فدراسیون اسکیت منتزع و به زیر مجموعه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ملحق شد.
«ماشین طول عمر» در هر ساعت ده‌ها هزار حیوان یکسان را اسکن می‌کند تا متوجه شود چرا برخی از کرم‌ها بسیار طولانی‌تر از کرم‌های دیگر عمر می‌کنند.
نایب رییس کنفدراسیون آسیا طی مراسمی از مدال آوران اسکی روی آب مسابقات قهرمانی آسیا تقدیر کرد.
ملی پوشان اسکی روی چمن ایران امیدوارند به لطف میزبانی در پیست دیزین بتوانند مدال های گذشته را تکرار کنند و موفقیت های خود در این رشته را تداوم ببخشند.
عباس ناطق نوری و ابوالفضل زمانیان با کسب 2 نشان نقره اولین مدال‌های تاریخ اسکی روی آب ایران در مسابقات آسیایی بخش قایق را به ثبت رساندند.
مدال تاریخی اسکی روی آب آسیا برگردن ناطق نوری
سرنوشت بیست و دومین دوره لیگ برتر تا حدود زیادی در گرو عملکرد سرمربیان مشهور خارجی روی نیمکت تیم‌های شاخص فوتبال ایران خواهد بود.
ساعت‌های هوشمند ممتاز جدید سامسونگ به منظور رقابت با اپل واچ سری ۸ آینده طراحی می‌شوند. گلکسی واچ ۵ در طراحی دایره‌ای نسبتاً مشابه مدل‌های گلکسی واچ ۴ عرضه خواهند شد. گلکسی واچ ۵ پرو در دو رنگ خاکستری و مشکی عرضه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ