اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامیار عبدلی در ماده ۱۰۰ متر آزاد مسابقات شنا قهرمانی جهان با کسب جایگاه ۶۱ به کار خود پایان داد.
در دومین روز از مسابقات شنای قهرمانی جهان به میزبانی فوگاکو ژاپن هومر عباسی در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت با حریفان جهانی خود به رقابت پرداخت و به کار خود پایان داد.
نمایندگان شنای ایران در مسابقات قهرمانی جهانی فوکوکا به ترتیب در ماده‌های ۵۰ و ۱۰۰ متر پشت و ۵۰ و ۱۰۰ متر آزاد با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.
دیگر پرسشی هم که هنوز بسیاری از مخاطبان برایش پاسخی پیدا نکرده‌اند مربوط به سانسور تصاویر خوشحالی پس از گل بازیکنانی است که پیراهن‌شان را از تن درمی‌آورند. چه ایرانی، چه خارجی، این صحنه‌ها مشمول سانسور می‌شود. با وجود این، چنین پرسشی بدون پاسخ مانده که چطور تلویزیون شنای مردان را پخش می‌کند، ولی از نشان‌دادن بالاتنه مردان فوتبالیست طفره می‌رود. یا اینکه چرا باید نشان‌دادن بالاتنه مردان در سریال‌های تاریخی و خارجی بدون ایراد باشد، ولی فوتبالیست‌ها شامل تحریم شوند؟
به مناسبت هفته میراث فرهنگی نشست باستان شناسی شهری تهران در موزه ملی ایران برگزار می‌شود.
شناگر تیم ملی ایران معتقد است در صورت حمایت از تیم‌ملی شنای ایران در بازی‌های آسیایی، شناگران ایران می‌توانند به فینال مسابقات راه یابند.
پروانه‌روی تیم‌ملی شنای ایران می‌گوید هدفش کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو است.
مربی تیم ملی شنا می‌گوید تاکنون برنامه‌ریزی خوبی در مورد بازی‌های آسیایی هانگژو صورت نگرفته‌ است.
دو ملی‌پوش شنای ایران موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان شدند.
ایران من | موزه مردم شناسی رختشویخانه زنجان
حکم انتصاب سفیر جدید ترکیه در ایران توسط رییس جمهور این کشور همسایه امضا شد.
وزارت خارجه تاکید کرد: ایران ضمن بازنگری در مناسبات فرهنگی با فرانسه و بررسی امکان ادامه فعالیت فرهنگی فرانسه در ایران، در گام نخست فعالیت انجمن ایران شناسی فرانسه در کشورمان را تعطیل می‌کند.
وزارت خارجه تاکید کرد: ایران ضمن بازنگری در مناسبات فرهنگی با فرانسه و بررسی امکان ادامه فعالیت فرهنگی فرانسه در ایران،در گام نخست فعالیت انجمن ایران شناسی فرانسه در کشورمان را تعطیل می‌کند.
وزارت خارجه تاکید کرد: ایران ضمن بازنگری در مناسبات فرهنگی با فرانسه و بررسی امکان ادامه فعالیت فرهنگی فرانسه در ایران،در گام نخست فعالیت انجمن ایران شناسی فرانسه در کشورمان را تعطیل می‌کند.
نایب رئیس فدراسیون شنای ایران با بیان اینکه کشورمان میزبان مسابقات بین المللی شنا ویژه بانوان با حضور ۱۳ کشور خواهد بود، گفت: این مسابقات برای اولین بار برگزار می شود.
سمنان- نایب رئیس فدراسیون شنای ایران با بیان اینکه کشورمان میزبان مسابقات بین المللی شنا ویژه بانوان با حضور ۱۳ کشور خواهد بود، گفت: این مسابقات اولین بار برگزار می شود.
ابراهیم حاجیانی گفت: عنصر کشور، ملیت، هویت ایرانی و شهروندان ایرانی توسط معترضان بازتولید شده و بر آن تاکید می‌شود. مساله معترضان، «ایران» است و می‌گویند کشور را ترک نمی‌کنیم. این شعار بسیار مترقی است.
رییس پژوهشکده باستان‌شناسی گفت: تصور نادرستی که در مورد نقشۀ باستان‌شناسی کشور وجود دارد این است که نقشۀ باستان‌شناسی در دو، سه و یا نهایتاً تا چند سال آینده آماده خواهد شد، درحالی که نقشۀ باستان‌شناسی ایران تا چند ده‌سال دیگر هم تکمیل نخواهد شد؛ در واقع با این روند کندی که هم­‌اکنون در بررسی­‌های باستان­‌شناسی داریم، باید گفت نقشۀ باستان­شناسی کشور صد سال دیگر نیز تکمیل نخواهد شد.
کمیته بانوان انجمن‌های صنفی کارگران ایران با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، خواستار آسیب شناسی فتنه اخیر از سوی مسئولان شدند.
تیم شنای نیروهای مسلح با مسئولیت ارتش جمهوری اسلامی ایران، موفق به کسب ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز در بخش‌های تیمی و انفرادی مسابقات دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش های جهان (سیزم) شد.
دیروز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپا با حضور بیش از ۷۵ درصدی سهامداران برگزار گردید. گزارش جامع و کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
ویدیویی ترسناک از لحظه گرفتار شدن دو دختر در جوی آب در جریان سیل شیراز را ببینید.
تمرکز و توجه حکمرانان مثل پول محدود است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ