رشت- مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به اینکه ۱۰ پروژه برق تا تابستان سال آینده در استان به بهره برداری می‌رسد، گفت: اعتبار این پروژه‌ها بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- با حضور وزیر صمت نیروگاه تولید برق خورشیدی در سمنان به افتتاح رسید که بهره برداری از آن زمینه اشتغال ۱۰ نفر را فراهم کرده است.
وزیر آموزش و پرورش از افزایش ۴۳ درصدی ردیف اعتباری خیرین در بودجه امسال خبرداد و گفت: ۲ هزار پروژه با استعداد ۱۰ هزار کلاس درس با شروع سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: ۱۰ هزار واحد در حال ساخت در بافت فرسوده تا شهریور به بهره برداری می‌رسد.
مدیرعامل متروی تهران گفت: برای اولین بار بودجه مترو ۶ برابر شده است و بهره‌برداری از ۱۰ ایستگاه خط ۶ در نیمه نخست امسال صورت گرفت.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم از پایان احداث پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در قم خبر داد و گفت: امسال ۱۰ سایت ۵G دیگر در این شهر به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، رشد تولید را باعنایت به نام‌گذاری سال نوازسوی رهبر معظم انقلاب، مهم‌ترین هدف صنعت پتروشیمی اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو ضمن تشریح برنامه‌های آخر سال و سال تحویل مترو اعلام کرد که متروی تهران در ۲۴ سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد سفر را پوشش داده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افتتاح ۱۰ طرح دریایی و بندری به ارزش ۴۲ هزار و ۹۵۱ میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان‌ خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی  گفت: واحدهای مسکن مهر که امروز به بهره برداری رسید حدود ۱۰ تا ۱۲ سال طول کشیده که در قالب طرح نهضت ملی مسکن آنها را تکمیل و به متقاضیان تحویل می‌دهیم.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: ۱۰ پروژه منابع طبیعی این استان در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در پایان آذر ۱۴۰۱ تعداد سفرهای انجام شده با متروی تهران به رقم ۱۰ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ۱۸۹ هزار و ۱۲۴ سفر رسید.
مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در دهه فجر امسال ۱۰ پروژه به ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی در پروژه مرکز محله حر و بهره‌برداری از این پروژه تا ۱۰ روز آتی خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در متروی تهران برنامه ۲۰ ساله تا سال ۱۴۲۰ تنظیم شده است که قرار شد در سه فاز هفت ساله خطوط ۸ تا ۱۱ با برنامه ریزی وارد مدار شوند. مدیریت شهری تهران تلاش می‌کند این بازه ۲۰ ساله را به ۶ سال کاهش دهد.
۱۰ پروژه عمرانی در چهاردهمین شنبه امید و افتخار به بهره‌برداری رسید و یا وارد فاز اجرایی شد.
شهردار منطقه ۱۰ از بهره‌برداری از بوستان تخصصی مادر و کودک در منطقه ۱۰ و در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: بوستان باغ نظر دارای طراحی‌های ویژه‌ای در شهر تهران است.
شهردار منطقه ۱۰ از بهره‌برداری از بوستان تخصصی مادر و کودک در منطقه ۱۰ و در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: بوستان باغ نظر دارای طراحی‌های ویژه‌ای در شهر تهران است.
مدیر بهره برداری آبفای منطقه چهار از کسری و کمبود ۱۰ هزار لیتر آب در هر ثانیه در تهران خبر داد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از اتمام پروژه چهارخطه شدن کریدور جاده‌ای شمال - جنوب با بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر باقی‌مانده در محدوده بادرود به کاشان خبر داد.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از بهره‌برداری از نخستین پارک تخصصی مادر و کودک در شهر تهران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۷۱ پروژه سرمایه گذاری صنعتی و عمرانی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امروز ۱۰ شهریور با حضور معاون اول رئیس جمهور اغاز شد.
۳۷۲ پروژه عمرانی و ۲۲۸ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۳۶ هزار میلیارد ریال در هفته دولت امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به بهره‌ برداری ‌می‌رسد.
مدیر ارتباطات و امور بین المل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: به منظور رفاه حال شرکت کنندگان، سرفاصله حرکت قطارها از ابتدای صبح تا ساعت ۱۰:۳۰ کاهش می‌یابد.
کمالوندی خاطرنشان کرد: این ماشین‌ها را نصب کرده بودیم و شروع عملیات بهره برداری از ۵۰۰ ماشین IR۶ پروسه‌ای ۱۰ تا ۱۵ روزه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ