مخالفان دولت جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو ضمن تظاهرات در تل آویو، «ایتمار بن گویر» و « بزالل اسموتریچ» وزرای کشور و دارایی این رژیم را فاجعه توصیف کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که مخالفان نتانیاهو در صدد برگزاری تظاهراتی گسترده علیه وی هستند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره احتمال لغو اصلاحات قضایی از سوی دیوان عالی این رژیم اظهارنظر کرد.
پس از آنکه بخش نخست لایحه اصلاحات قضایی، بدون توافق با مخالفان در کنست رژیم صهیونیستی به تصویب رسید، برخی از اعضای حزب لیکود با ادامه این روند مخالفت کردند.
اصلاحات قضایی نتانیاهو امروز دوشنبه با وجود اختلافات شدید با مخالفان و اعتراضات گسترده معترضان در اراضی اشغالی به ویژه قدس، به تصویب رسید.
شماری از وزرای کابینه نتانیاهو، تهدید کرده‌اند در صورت تصویب تعدیل‌های مدنظر مخالفان در ارتباط با طرح اصلاحات قضایی، از ائتلاف حاکم خارج خواهند شد.
شماری از وزرای کابینه نتانیاهو، تهدید کرده‌اند در صورت تصویب تعدیل‌های مدنظر مخالفان در ارتباط با طرح اصلاحات قضایی، از ائتلاف حاکم خارج خواهند شد.
تازه‌ترین نظرسنجی در مورد انتخابات آینده رژیم صهیونیستی حاکی از کاهش تعداد کرسی‌های ائتلاف نتانیاهو و تقویت جایگاه اپوزیسیون است.
منابع عبری گزارش دادند که وزیر توسعه و علوم کابینه رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از اقدامات مخالفان طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو، مجبور به انصراف از مشارکت در یک نشست علمی در آمریکا شده است.
تلاش مخالفان این است که اولا قانونی تصویب شود که بسیار سختگیرانه باشد. آن‌ها به‌هیچ‌وجه به تبعات اجرا یا عدم اجرای قانون هم توجهی ندارند. با این حال اگر نتوانند قانونی را تصویب کنند، آنچه می‌خواهند «بی‌قانونی» است. به این معنا که وقتی «همه هست و نیست» خود را به حجاب گره زده‌اند، می‌خواهند دستشان برای هر نوع برخوردی در خیابان با کسانی که این قانون را رعایت نمی‌کنند باز باشد.
مخالفان نتانیاهو در نظر دارند امشب نیز در بیست و یکمین هفته متوالی اعتراضات علیه وی به خیابان‌ها بیایند.
رهبر مخالفان در رژیم‌صهیونیستی با انتقاد شدید از نخست‌وزیر این رژیم تاکید کرد که وی شکست‌خورده‌ترین و ناکارآمدترین کابینه را در اسرائیل رهبری می‌کند.
مخالفان دولت نتانیاهو به خیابان‌های تل‌آویو آمدند. این روزها صهیونیست‌ها مشغول جشن گرفتن عید پصح هستند؛ این عید مربوط به نجات قوم بنی‌اسرائیل از دست فرعون مصر است. صهیونیست‌ها نیز به همین‌ دلیل تصویر نتانیاهو را به شکل فرعون درآورده‌اند. منبع: فارس
رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که نیروهای واحد اطلاعاتی ۸۲۰۰ نیز به جمع مخالفان طرح «اصلاحات قضایی» نخست‌وزیر اضافه شدند.
نتایج یک نظرسنجی جدید در اراضی اشغالی این واقعیت را نشان داد که در صورتی که در شرایط فعلی انتخابات جدیدی در صحنه سیاسی رژیم صهیونیستی برگزار شود، نتانیاهو نخست وزیری را از دست خواهد داد.
مخالفان نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در جریان تظاهرات گسترده خود، به شدت از سوی پلیس رژیم صهیونیستی سرکوب شدند.
از زمان تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نتانیاهو، مخالفان وی کمر همت بسته اند تا وی را از قدرت عزل کنند،نتانیاهو اما از رهاورد تصویب اصلاحات قضایی در اندیشه کیش و مات مخالفانش است.
سران جریان مخالف نتانیاهو در پی تصویب اصلاحات قضایی مدنظر وی در قرائت نخست، تهدید به خروج از کنست کردند.
رسانه‌های اسرائیل تصاویری از درگیری در نشست کمیته قانونگذاری کنست این رژیم منتشر کردند. تصاویری که رسانه‌های اسرائیلی منتشر کردند درگیری بین اعضای کمیته قانونگذاری کنست را نشان می‌دهد که در آن، نمایندگان مخالف علیه کابینه ائتلافی بنیامین نتانیاهو فریاد می‌زدند: «ننگ». این درگیری در پی تلاش نمایندگان وابسته به کابینه ائتلافی نتانیاهو برای تغییر در قوانین قضایی اسرائیل آغاز شد. تغییراتی که کابینه نتانیاهو قصد دارد در قوانین قضایی ایجاد کند، به کنست اجازه می‌دهد با رای اکثریت نمایندگان، احکام قضایی دادگاه عالی اسرائیل را باطل کند. مخالفان می‌گویند این تغییرات، فساد را بیشتر می‌کند.
برخلاف عملیات ارتش اسرائیل در جنین، عملیات خیری علقم در بیت‌المقدس شرقی بازتاب جهانی پیدا کرده و حتی برنامۀ احزاب مخالف دولت نتانیاهو برای تظاهرات خیابانی علیه تغییر ساختار قضایی اسرائیل را تحت تأثیر قرار داده است. مخالفان دولت نتانیاهو که برای تظاهرات در چند شهر اسرائیلی برنامه‌ریزی کرده‌اند، خواهان سکوت تظاهرکنندگان به احترام قربانیان عملیات در بیت‌المقدس شرقی و عدم استفاده از طبل در مراسم اعتراضی خود شده‌اند.
پلیس رژیم صهیونیستی در آستانه تظاهرات مجدد مخالفان دولت اقدام به بستن برخی خیابان‌های اصلی در شهر تل آویو کرده است.
رئیس رژیم صهیونیستی اختلافات نخست وزیر این رژیم با مخالفان را عمیق ارزیابی کرد.
رئیس رژیم صهیونیستی اختلافات نخست وزیر این رژیم با مخالفان را عمیق ارزیابی کرد.
آمریکا به همراه چند دولت دیگر بعد از پذیرش این ادعا که پیروزی مجدد نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا در انتخابات سال ۲۰۱۸ با تقلب صورت گرفته، گوایدو را به عنوان رئیس جمهور موقت خودخوانده ونزوئلا مورد حمایت قرار دادند.
احزاب سیاسی مخالف بنیامین نتانیاهو نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی، درباره ساز و کار مقابله با او و کابینه آینده اش توافق کردند.
در آستانه برگزاری انتخابات زودهنگام کنست رژیم صهیونیستی در روز یکم نوامبر آینده (دهم آبان ماه) تنش های سیاسی میان یائیر لاپید نخست وزیر فعلی و بنیامین نتانیاهو رهبر مخالفان تشدید شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ