سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از مصاف برابر پیکان صحبت‌های مهمی درباره آینده تیمش انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جدیدترین مصاحبه رسانه‌ی فوتبال 360، عادل فردوسی‌پور روبه‌روی پژمان جمشیدی بازیگر فعلی و فوتبالیست سابق تیم ملی برای مصاحبه نشست.
استقلال صحبت‌های جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از دیدار با ملوان
صحبت‌های پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور قبل از دیدار برابر پرسپولیس با یک اتفاق عجیب همراه شد.
چندی پیش تصویری از اسکورت سنگین فرماندار تاکستان برای افتتاح یک پروژه حسابی جنجال به راه انداخت و حالا ویدیویی از آن منتشر شده که نشان میدهد رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس، ناگهان از ماشین فرماندار سبقت می‌گیرد تا ماشین نخست باشد. جالب اینکه در همان ایام پسر آقای نماینده هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حضور فرماندار پشت سر پدرش واکنش نشان داده بود.
سعید قاسمی، چهره جنجالی و خبرساز اصولگرا بابت عدم کنترل قیمت‌ها و گرانی به رئیسی کنایه تندی زد. قاسمی در این ویدیو می‌گوید: آقای رییسی تکلیف مارو معلوم کن، یا خودت با اون‌ها همدستی و داری شامورتی بازی در میاری؟ یا اصلا فرمون دست تو نیست.
مدافع باشگاه استقلال همچنان بابت خوشحالی جنجالی علیرضا بیرانوند شاکی است.
مجری و تهیه کننده برنامه فوتبال برتر رو به یک کپی ناشیانه آورد‌ه‌اند.
بخشی از تصاویر ویدیویی مربوط به برخی مباحث گوناگون که در نشست رسانه‌ای اخیر خانه سینما طرح شد را منتشر میکنیم تا حرف‌های ما را مستقیما از زبان خودمان هم بشنوید و تیترها و تغییرات سلیقه‌ای و گاه مغرضانه برخی رسانه‌های بیرونی، مواضع ما را دگرگونه جلوه ندهد. ویدیوی کامل این رویداد خبری نیز به زودی روی سایت خانه سینما بارگذاری خواهد شد.
محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی دیروز مجلس در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس‌جمهور گفت: و ما ادارک گرانی! و ما ادارک تورم! و ما ادارک بی‌پولی. حقوق و مزایای من و شما نمی‌گذارد، ما گرانی و بی‌پولی را درک کنیم، فکری بردارید که برنمی‌دارید، نه اینکه نخواهید، مشکل اصلی آن نظارت است که به آن نمی پردازید.
ویدیویی از نشست "جمعی از دانشمندان یک درصد برتر جهان" با رییسی که باعث حیرت و واکنش کاربران فضای مجازی شد.
ویدیویی از نشست "جمعی از دانشمندان یک درصد برتر جهان" با رییسی که باعث حیرت و واکنش کاربران فضای مجازی شد.
پوتین به یک مقام رسمی اجازه داد نزدیکتر به او بنشیند، اما نه بیش از حد. این مقام با اطاعت یک صندلی را گرفت و با احتیاط نزدیکتر شد تا اینکه پوتین با اشاره دستش اشاره کرد که نزدیکتر نشود.
روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری طی اطلاعیه‌ای درباره حواشی ایجاد شده درخصوص ویدئوی سخنرانی انسیه خزعلی در شصت و هفتمین نشست کمیسیون مقام زن، توضیحاتی ارائه کرد.
سرمربی مس رفسنجان، توضیحات مفصلی در خصوص ویدئو جنجالی منتشر شده از اردوی تیمش ارائه کرد.
دانشجویانی که برای تماشای مستند جدید بی‌بی‌سی درباره نخست وزیر هند در دانشگاهی در دهلی جمع شده بودند، توسط پلیس بازداشت شدند.
احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران پای میز نقد اقتصاددانان با موضوع گفتگو درباره چالش‌های اقتصادی روز ایران نشست. در این نشست ۵ ساعته که به میزبانی سیدمحمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران برگزار می‌شد، رضا راعی، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، سعید لیلاز، اکبر کمیجانی، شاپور محمدی، طهماسب مظاهری، حجت‌الاسلام مصباحی مقدم، حجت‌الاسلام انصاری، آلبرت بغزیان، حمید ابریشمی و حمیدرضا حاجی‌بابایی رییس کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
حضور سرمربی استقلال برای نشست خبری پیش از دربی پایتخت
زاکانی در دانشگاه شریف: شماها گروه فشارید / بشین بابا مرد حسابی! / آنقدر غیرت داشتم بروم دادگاه؛ شما حاضرید یک سیلی بخورید؟ / خائن کسی‌ست که از محیط دانشگاه استفاده کرده و به ارکان نظام فحش می‌دهد / من فاسدم؟ / مرد حسابی، حرف‌های دلت را در اینترنت خواندی و اینجا تکرار می‌کنی؟ / قصه تعریف می‌کنید برای کسی که با واقعیت‌ها طرف است و به جنگ مفسدین رفته؟ / یک عمر است دارید داد می‌زنید / با «گروه فشار» کسی به جایی نمی‌رسد
سرمربی هلند بعد از کسب پیروزی تیمش مقابل آمریکا و صعود به مرحله بعدی، در نشست خبری به این شکل از عملکرد مدافع جوان تیمش (دنزل دامفریز) قدردانی کرد تا مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری: گزارش‌ها نشان میدهد آلمان نقش مهمی در تسلیح عراق به سلاح‌های شیمیایی داشته است. بنده در ۱۳-۱۴ سالگی در جبهه‌های دفاع مقدس بودم، این ماسک مخوف از ابزاری بود که همیشه در کنار ما بود حتی در پشت جبهه.
ابراهیم رئیسی در آستانه سفر به نیویورک به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفتگویی با شبکه تلویزیونی CBS آمریکا داشت.
دست و پنجه نرم کردن نخست وزیر پاکستان با هدفون مترجم در دیدار با رئیس جمهور روسیه در شبکه های اجتماعی پاکستان جنجالی شده است.
رییس جمهور اسلامی ایران در حاشیه نشست سازمان همکاری‌های شانگ‌های با شی جین‌پینگ همتای چینی خود دیدار کرد.
یک سال بعد از این ثبت رکورد هم سمیه مرکیدی، اولین باشگاه پری دریایی را در البرز افتتاح کرد. اما تغییر عنوان این باشگاه ورزشی به نام مدرسه حالا با انتقاد‌هایی مواجه شده است. باشگاهی که بیشتر جنبه آموزش شنا با لباس‌های فانتزی را دارد وبه اعتقاد کاربران خبری از مدرسه و درس و کتاب در آن نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ