مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص حضور روسیه و بلاروس در آسیا و در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین گفت: این موضوع تصمیم شورای المپیک آسیا و IOC است. به ما اعلام کردند که آن‌ها با کاروان ۵۰۰ نفره در این مسابقات شرکت می‌کنند، ولی در جداول و مدال محاسبه نمی‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امروز (یکشنبه) در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود، وارد مسکو شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود وارد مسکو شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود وارد مسکو شد.
باشگاه روستوف روسیه رسما از جذب ستاره فصل گذشته استقلال خبر داد.
پس از آنکه شرکت کوکاکولا بدلیل ‎جنگ اوکراین، رسما فعالیت خود را در روسیه متوقف کرد صادرات کوکاکولا و پپسی ایرانی آغاز شد.
وزیر خارجه روسیه در سفری رسمی وارد پایتخت تاجیکستان شد.
وزارت دفاع روسیه خبر داد که از ۲۵ مه، خروج نیرو‌های روسیه را برای استراحت و بازآموزی آغاز خواهد کرد. نیرو‌های مسلح روسیه همچنین "خطوط دفاعی لازم" را ایجاد خواهند کرد.
دولت های بلاروس و روسیه توافق‌نامه‌ای بین‌دولتی را درباره همکاری در مدیریت سوخت هسته‌ای مصرف شده و روند ارجاع آن به روسیه برای بازفرآوری امضا کردند.
یک فعال سیاسی در کنایه ای به نوباوه در موضوع حجاب نوشت: چرا جرات نداشتی به افسر زن روسی که با بی حجابی کامل وارد جلسه رسمی تو کشورت شده نهی از منکر کنی.
رئیس جمهور سوریه در سفری رسمی به همراه هیئت عالی رتبه دقایقی قبل وارد مسکو شد و مورد استقبال قرار گرفت.
معاون رئیس‌جمهوری آمریکا در اجلاس آلمان با اشاره به تصاویری از اجساد در خیابان‌های «بوچا» و «تعرض جنسی به دختر بچه‌ای چهار ساله به دست یک سرباز روس» گفت: اقدامات آن‌ها حمله به ارزش‌های مشترک ما، حمله به بشریت مشترک ماست. این وحشیانه و غیر انسانی است.
فدراسیون فوتبال به جمع‌بندی نهایی در خصوص انتخاب گزینه از جهت داخلی یا خارجی بودن آن دست یافته است و با توجه به معرفی حریفان تدارکاتی، به زودی آن را اعلام خواهد کرد.
ایران و روسیه به صورت رسمی وارد توافقی شده‌اند تا سیستم‌های پرداخت بین بانکی خود را به یکدیگر متصل کنند و 158 بانک دو کشور در این پروژه به یکدیگر متصل خواهند شد.
وزیر امور خارجه روسیه در سفری رسمی وارد بغداد پایتخت عراق شد.
روسیه رسما وارد بازی‌های آسیایی شد!
دقایقی قبل ویاچسلاو والودین، رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه با استقبال رئیس مجلس شورای اسلامی وارد بهارستان شد.
کلیسای واتیکان در بیانیه‌ای رسمی، بابت اظهارات نژادپرستانه رهبر کاتولیک‌های جهان علیه چچن‌ها و بوریات‌ها از روسیه عذرخواهی کرد.
قربان بردیف سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز امروز رسما به عنوان سرمربی جدید باشاه سوچی روسیه معرفی شد.
قربان بردیف سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز امروز رسما به عنوان سرمربی جدید باشاه سوچی روسیه معرفی شد.
توماس سامل‌وو رسما هدایت تیم ملی والیبال کانادا را برعهده گرفت.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از امضای سند الحاق چهار منطقه اشغالی اوکراین یعنی لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا به روسیه خوشحالی خود را به نمایش گذاشت. در این مراسم نمایندگان ادیان و مذاهب گوناگون فدراسیون روسیه، رمضان قدیروف، رئیس جمهوری خودمختار چچن و همچنین سران ۴ جمهوری‌های خودخوانده لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا حضور داشتند و در کاخ کرملین رسما سند پیوستن این مناطق به روسیه را امضا کردند.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد مناطق لوهانسک، دونتسک، زاپروژیا و خرسون از این پس رسما جزو خاک این کشور هستند.
به گفته بازرسان پرونده، یک وسیله انفجاری زیر خودروی تویوتا لندکروز که داریا سرنشین آن بود، کار گذاشته شده بود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد اگر ردپای دولت اوکراین در حادثه قتل دختر فیلسوف مشهور روس تأیید شود، باید از این پس درباره اجرای سیاست تروریسم دولتی کی‌یف صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ