مناف هاشمی در دولت حسن روحانی استاندار گلستان بود اما اوایل سال 98 و در پی سیل مهیب استان گلستان با حکم اسحاق جهانگیری معاون اول حسن روحانی از کار برکنار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جای تعجب دارد که باشگاه بزرگ استقلال در پرداخت ۱۵ میلیون تومان حق و حقوق یک بازیکن با سن بسیار کم ناتوان بوده و کار به شکایت و حکم محکومیت کشیده است.
دادگاه محمد رستمی صفا را به ۱۵ سال حبس تعزیری، محرومیت از هرگونه خدمات دولتی و رد مال در حق شبکه بانکی کشور به میزان ۱۸۱ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۴۱۷ یورو، ۹۶ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۴۳ دلار، یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۴۵ ین ژاپن و ۱۹ هزار و ۴۹۷ میلیارد و ۱۹۲ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۱۲۴ ریال محکوم کرد.
رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور حکم پرونده ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در دادگاه بدوی خبر داد.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
پرونده موسوم به باند مجرمین تقلب و افشای سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در دادگاه کیفری دو شهرستان پیرانشهر مورد رسیدگی قرار گرفت.
معاون حقوقی دیوان عدالت اداری درباره حکم این دیوان مبنی بر انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش توضیحاتی را ارائه کرد.
ذبیح پور با گلایه از حکم ضعیف دادگاه در پرونده اول سپیده قلیان گفت: به نظر می‌رسد محکومیت ضعیفی که در شکایت اول برای ایشان صادر شده بود باعث شد که دوباره جسارت پیدا کند و ادعا‌های کذب و داستان سرایی‌های عجیبی را مجدد علیه بنده مطرح کند بدون اینکه متوجه عواقب آن باشد.
روزنامه همشهری تصویری عجیب از آزاده صمدی بازیگری که حکم کشف حجاب او جنجالی شده است، منتشر کرد.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حکمی عجیب بعد از اعتراض مدیر تیم پرسپولیس به شرایط نقل و انتقالات و سقف تعیین شده، رای به محرومیت 20 روزه افشین پیروانی داده است.
دادگاه لیژ حکم خود را در مورد پرونده سفيان كيين، هافبک لوون بلژیک، که یک سانحه رانندگی بسیار عجیب را مرتکب شده بود 10 روز بعد صادر می‌کند.
دادگاه لیژ حکم خود را در مورد پرونده سفيان كيين، هافبک لوون بلژیک، را یک سانحه رانندگی بسیار عجیب را مرتکب شده بود را 10 روز بعد صادر می کند.
رئیسی،‌ محسن رضایی را به سمت فعلی اش دوباره منصوب کرد.
علیزاده طباطبایی گفت: حداقل موضوعی که باید مورد توجه قرار بگیرد، آن است که این رای قتل عمد است، نه قتل غیرعمد. دادگاه براساس بند «ب» ماده ۸ قانون مجازات نیرو‌های مسلح را محاربه درنظر گرفته است. عجیب اینجاست که برای حکم محاربه تنها ۱۰ سال حبس صادر شده است. امروز افکار عمومی از خود می‌پرسد این محاربه با سایر احکام محاربه که طی ماه‌های اخیر هم بسیار صادر شده، چه فرقی دارد که اینجا ۱۰ سال حبس داده می‌شود و درخصوص برخی دیگر از پرونده رخداد‌های اخیر حکم اعدام صادر می‌شود.
مهدی حسینی نسب مدیر فنی تیم فوتبال بزرگسالان و عضو کمیته فنی سایپا شد.
یک گزارش جدید نشان می‌دهد چلسی دو بازی قبل از شکست مقابل دیناموزاگرب که در نهایت حکم اخراج توماس توخل را صادر کرد، تصمیم به اخراج این مربی آلمانی گرفته بود.
در لایحه بودجه ۱۴۰۲ در کمال تعجب حکم شفافیت‌زا و مهم در زمینه مقابله با فساد و ناکارآمدی از تبصره ۲ لایحه بودجه ۱۴۰۲ توسط سازمان برنامه و بودجه حذف شده است و این امر سبب شده است که نمایندگان مجلس نسبت به بازگرداندن این حکم در کمیسیون تلفیق اقدام کنند.
رئوف بداوی، وبلاگ‌نویس سعودی بدلیل انتشار یک مطلب انتقادی به ۱۰ سال زندان محکوم شد. یک نوجوان ۱۷ ساله در عربستان به دلیل حضور در تجمع اعتراضی دستگیر شد و درحالی‌که وکیل هم نداشت، حکم مرگ او صادر شد.
طی حکمی جالب و البته عجیب از سوی مدیرعامل باشگاه چادرملو، مدافع اسبق تیم ملی و تراکتور به عنوان مدیرفنی این باشگاه انتخاب شد که عملا اختیار عمل زیادی به وی داده شده است.
دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سایپا از لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران با درگیری شدید محمود فکری سرمربی سایپا با فرشاد بختیاری‌زاده مربی استقلال خوزستان همراه شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مربوط به بازی جنجالی سایپا و استقلال خوزستان را صادر کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور سنگین‌ترین حکم جریمه نقدی در فوتبال به نوعی به همه افراد شاغل در لیگ برتر هشدار داد.
دولت سوئیس به منظور تعدیل بحران انرژی، در اقدامی عجیب برای ناقضان مقررات دولتی گرمایش در فصل زمستان، حکم حبس در نظر گرفت.
داور مسابقه در یک صحنه، 3 تصمیم مختلف گرفت. او ابتدا یک خطای چسبیده به محوطه جریمه به سود الریان اعلام کرد، سپس و با استفاده از کمک داور ویدیویی حکم به یک ضربه پنالتی داد و سرانجام در بازبینی دوباره صحنه توسط VAR شبیه‌سازی بازیکن الریان را تشخیص داد و یک خطای غیرمستقیم به سود الشمال اعلام کرد.
مستند «قاضی و مرگ» برندهٔ جایزهٔ آیفیک از جشنواره سینما حقیقت و برندهٔ برتا فاند از «جشنواره بین‌المللی فیلم مستند آمستردام» سرنوشت عجیب مردی که ۴ هزار حکم اعدام صادر کرده است، سه‌شنبه ۱۱ مرداد ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ