د: با بررسی صحنه و تحقیقات بعمل آمده مشخص گردید که خودروی سواری عبوری با یک پلنگ که قصد عبور از عرض مسیر دماوند فیروزکوه را داشته برخورد نموده ولی آسیب وارده به حیوان سطحی بوده و از محل حادثه فاصله می گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه متأسفانه در این حادثه هشت نفر از شهروندان مصدوم می‌شوند، گفت: با حضور تیم عملیاتی چهار نفر از مصدومین حادثه که بر اثر شدت برخورد در خودرو محبوس شده بودند رهاسازی شدند.
در اثر این اتفاق، مریم باقرزاده زن دوچرخه‌سوار دچار خونریزی مغزی شده و سطح هوشیاری او در حال حاضر پنج است.
پیشوا- مسئول آتش نشانی شهرداری پیشوا از تصادف شاخ به شاخ دو خودرو در این شهرستان و مصدوم شدن هفت نفر در این حادثه خبر داد.
به گفته مقامات، در حادثه تصادف دو ون و یک موتور سه چرخه، ۲۱ نفر از جمله یک نوزاد ۱۰ ماهه مجروح شدند.
در تصادف یک کامیون نظامی با چند خودرو در سواستوپل روسیه، ۴ نفر کشته و زخمی شدند.
رییس پلیس راه گفت: محور قم _گرمسار فعلا مسدود است و رانندگان تا اطلاع بعدی از حرکت به سمت این محور خودداری کنند.
یک دستگاه خودروی سواری در شهرستان بندر خمیر با یک قلاده پلنگ تصادف کرد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک خانم حدود ۷۵ ساله بدلیل شدت جراحات وارده به تأیید عوامل اورژانس در این تصادف جان باخت و سه سرنشین دیگر شامل یک آقا و ۲ خانم در سنین ۶۰ تا ۷۰ ساله نیز بدلیل مصدومیت روانه بیمارستان شدند.
در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه کامیونت ایسوزو هنگام حرکت به‌دلیل نامشخص با ۱۰ دستگاه انواع خودروی سواری برخورد کرد و دو خانم در جریان این حادثه دچار مصدومیت شدند که پیش از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو‌ها خارج شده بودند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه دو خودروی پژو۴۰۵ و پراید در محور میامی_جاجرم به یکدیگر برخورد کردند، گفت: این حادثه چهار فوتی بر جای گذاشته است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از تصادف زنجیره‌ای ۲۳ خودرو در محور قم ـ اراک خبر داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از برخورد شدید سواری سمند با ۷ وسیله نقلیه دیگر در خیابان دماوند و مصدوم شدن دو نفر در این حادثه خبر داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از تصادف شدید بین یک دستگاه سواری ۲۰۶ با هشت وسیله دیگر در محدوده اکباتان خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع تصادف زنجیره‌ای در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر دچار مصدومیت شدند.
مدیرعامل هلال احمر گلستان گفت:تصادف سه خودرو در گلستان ۷ مصدوم برجای گذاشت
تصادف ۱۷ خودرو در در جاده اراک به سلفچگان، ۱۵ مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.
تصادف ۱۷ خودرو در در جاده اراک به سلفچگان، ۱۵ مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.
رشت- رئیس اورژانس گیلان با اشاره به تصادف دو خودرو در شهرستان رضوانشهر گفت: در این حادثه یک نفر جان باخت و چهار نفر مصدوم شدند.
دماوند- رئیس اداره محیط زیست دماوند از تصادف یک دستگاه خودرو با یوزپلنگ در دماوند خبر داد و گفت:جستجو برای یافتن حیوان زخمی ادامه دارد.
فیلمی از لحظه برخورد یک موتورسوار با خودرو را مشاهده می‌کنید که باعث افتادن راکب موتور به داخل چاه شد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه این جمعیت به هفت حادثه رانندگی امداد رسانی کرده است، گفت: یک تصادف زنجیره‌ای شامل شش سواری و یک کامیون در محور شاهرود_میامی به وقوع پیوست.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه این جمعیت به هفت حادثه رانندگی امداد رسانی کرده است، گفت: در مجموع حوادث ۲۰ نفر مجروح شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع تصادف شدید سواری رنو و نیسان در جاده خاوران و مصدومیت ۸ نفر به دلیل این حادثه خبر داد.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه روز گذشته دو خودرو در لاین زیرگذر دانشگاه سمنان به یکدیگر برخورد کردند، گفت: این حادثه یک کشته بر جای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ