دماوند- رئیس اداره محیط زیست دماوند از تصادف یک دستگاه خودرو با یوزپلنگ در دماوند خبر داد و گفت:جستجو برای یافتن حیوان زخمی ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رگولاتورهای ایمنی خودرو در آمریکا تحقیقات مخصوص تصادف مرگبار در ایالت کالیفرنیا آمریکا را آغاز کرده اند که مربوط به یک تسلا مدل۳ تولید سال ۲۰۱۸ میلادی است.
تبریز - برخورد یک دستگاه اتوبوس شهری تبریز با تعدادی خودرو ،منجر به مصدومیت ۱۰ نفر از شهروندان شد. حال ۵ نفر از حادثه دیدگان وخیم گزارش شده است
مدیر سازمان آتش نشانی تبریز اعلام کرد: برخورد یک دستگاه اتوبوس شهری با تعدادی خودرو و عابر منجر به مصدومیت ۱۰ نفر شهروند تبریزی شد.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: ۶ تن از مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید رجایی، ۲ تن به بیمارستان نمازی اعزام و ۲ تن در محل حادثه درمان شدند.
در تصادف یک کامیون نظامی با چند خودرو در سواستوپل روسیه، ۴ نفر کشته و زخمی شدند.
روایتی از تصادف بهزاد نبوی با خودرو فامیل یک نماینده مجلس را در این مطلب بخوانید.
خودرو سمند از سمت ارومیه به سلماس در گردنه قوشچی در حال حرکت بود که بر اثر انحراف به چپ با کامیون کمپرسی برخورد کرده است.
شاهرود- تصادف یک دستگاه خودرو سمند با یک خودروی دنا در محور مجن شاهرود ۹ مصدوم بر جای گذاشت که یکی از مصدومان رئیس پلیس راه استان گلستان است.
تصادف یک کامیون حمل سوخت و یک خودرو، باعث آتش‌سوزی مهیبی بر روی پل بزرگراهی ایالت کنتیکت شد. به گفته مقامات، راننده کامیون جان خود را از دست داده و افراد دیگری نیز زخمی شده اند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک خانم حدود ۷۵ ساله بدلیل شدت جراحات وارده به تأیید عوامل اورژانس در این تصادف جان باخت و سه سرنشین دیگر شامل یک آقا و ۲ خانم در سنین ۶۰ تا ۷۰ ساله نیز بدلیل مصدومیت روانه بیمارستان شدند.
در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه کامیونت ایسوزو هنگام حرکت به‌دلیل نامشخص با ۱۰ دستگاه انواع خودروی سواری برخورد کرد و دو خانم در جریان این حادثه دچار مصدومیت شدند که پیش از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو‌ها خارج شده بودند.
خوردویی در حال عبور از جاده‌ای تاریک که با نور بالای خودرو روبه‌رویی، دید خود را از دست داد و با یک گاوو برخورد کرد.
رشت- رئیس اورژانس گیلان با اشاره به تصادف دو خودرو در شهرستان رضوانشهر گفت: در این حادثه یک نفر جان باخت و چهار نفر مصدوم شدند.
کرمان - رئیس اورژانس سیرجان گفت: واژگونی یک خودرو سواری در جاده سیرجان - کرمان ۱۱ مصدوم و یک کشته به همراه داشت.
بر اثر برخورد یک خودرو با گروهی از نیرو‌های پلیس در لس آنجلس دستکم ۲۵ نفر زخمی شدند.
د: با بررسی صحنه و تحقیقات بعمل آمده مشخص گردید که خودروی سواری عبوری با یک پلنگ که قصد عبور از عرض مسیر دماوند فیروزکوه را داشته برخورد نموده ولی آسیب وارده به حیوان سطحی بوده و از محل حادثه فاصله می گیرد.
یک خودرو ون پس از سبقت از خودروی مقابلش به طور وحشتناکی با خودروی دیگر برخورد می‌کند.
فیلمی از لحظه برخورد یک موتورسوار با خودرو را مشاهده می‌کنید که باعث افتادن راکب موتور به داخل چاه شد.
تصادف زنجیره‌ای شدید یک تریلی با چند خودرو در روسیه باعث آتش سوزی شدید شد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان سمنان جزئیات تلف شدن یک توله یوزپلنگ را بر اثر برخورد با خودرو در شب گذشته بیان کرد.
عوامل اجرایی پارک ملی توران و اداره حفاظت محیط زیست میامی، خبر تصادف یک قلاده توله یوزپلنگ آسیایی با یک دستگاه خودرو در اطراف منطقه حفاظت شده توران را تایید کردند.
در مورد جنسیت یوز و علت حادثه نمی‌توان هم اکنون اظهار نظر قاطع کرد، ولی طبق نظر شاهدان به علت له‌شدگی ناحیه زیر دم این حیوان در تصادف با خودرو جنسیت این یوز نابالغ به درستی معلوم نیست.
یک دستگاه خودرو سواری رنو ساندرو با سه سرنشین از جمله یک کودک پنج ساله به همراه دو مرد جوان در مسیر شرق به غرب جاده خاوران از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل‌های میانی بزرگراه وارد مسیر مخالف شد و با یک دستگاه نیسان باری برخورد کرد.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه روز گذشته دو خودرو در لاین زیرگذر دانشگاه سمنان به یکدیگر برخورد کردند، گفت: این حادثه یک کشته بر جای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ